2010-02-22, 12:32
Medlem
Persones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av achtungminen
Han är som sagt död, han åkte väl till Stockholm och spelade Allan där tills någon lackade rejält, tror det var 94 eller 95 han mulade.
Brass-Lasse som drev där i samma veva blev sjukt sönderslagen i Nödinge eller nåt sånt (norröver GBG iaf) och är halv-invalid idag, låg flera månader på sjukhus och sen år av rehab vad jag har hört.
Jesus blev sönderslagen av några ur släkten Magnusson för han var väl påtänd på nåt som gjorde honom pratglad så han sa ett par väl valda sanningens ord.. Så dom kastade honom i en vägg och bröt nåt ben osv m.m han torska ju sen för "tårgasrånet" mot klockaffären på Wieselgrensplatsen eller är det Vågmästare, fan inte så hemma i Hisingens geografi, torget åvanför gamla LL iaf.
Jani är väl helt nerpundad och kliar sina exsem och är allmänt CP medans hans skryter om sin storebror som är med i BSK i vanlig ordning.
Jesus? Hade han långt hår och var lång?
Jani? Punkaren?
Citera
2010-02-22, 13:07
Medlem
achtungminens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persone
Jesus? Hade han långt hår och var lång?
Jani? Punkaren?

Mmm
Citera
2010-02-22, 16:16
Bannlyst
Haha, brass-Lasse var en skojig filur, han hängde alltid i femman och gick runt där och trodde han var Al Capone Han hade ju det bra och bodde hos en välbärgad familj där gubben var advokat. Men ändå strulade han till det och fick bo på luffarställen som soc-baracker och annat skit. Trist att han fick pisk för han gjorde ju inte en fluga förnär.
Citera
2010-02-22, 16:47
Medlem
achtungminens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Haha, brass-Lasse var en skojig filur, han hängde alltid i femman och gick runt där och trodde han var Al Capone Han hade ju det bra och bodde hos en välbärgad familj där gubben var advokat. Men ändå strulade han till det och fick bo på luffarställen som soc-baracker och annat skit. Trist att han fick pisk för han gjorde ju inte en fluga förnär.

Det var väl hans fosterföräldrar eller nåt liknande..
Han träffade ju nån 13-14 årig brud när han var typ 30 som han lärde att knarka och gjorde på smällen, säkert hennes farsa eller nåt som fick tag på honom, han gnällde som fan för att han inte fick träffa sin son när jag träffade honom för 4-5 år sedan.
Citera
2010-02-22, 16:55
Medlem
achtungminens avatar
Nån som minns namnet på han som snuten sköt inne i Nordstan??
Runt 95-96 vid gamla McDonalds Express nedanför biljarden på dagtid, 3-tiden kanske.
Satt vid ett av borden där med min guss och han drog tjuring när bedron skulle gripa honom, han stod max 5 meter framför oss med kniven bakom ryggen och lockade på snuten med vänsterhanden och verbalt medans dom körde "visa andra handen" visan, han var synnerligen påtänd på tjack + antagligen kryddat med nåt, benzo kanske.
Dom höll på så i kanske 3-4 minuter sen gjorde han ett utfall och då sköt dom honom i magtrakten, han fick ligga där på golvet och sprattla och skrika i säkert 12-15 minuter innan ambulansen kom.
Måste vart en lokal förmåga, nån som minns vem?
Citera
2010-02-22, 22:08
Medlem
headnods avatar
Femman-George ÄR inte död.
Citera
2010-02-22, 22:10
Medlem
Persones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headnod
Femman-George ÄR inte död.
Har han fejkat sin egen död då?
Jag har hört det från flera håll och hörde det första gången 95-96 ungefär?
Vart såg du honom och var han cool och häftig? Hade han chicago bulls hoodie?
Citera
2010-02-23, 00:03
Medlem
achtungminens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persone
Har han fejkat sin egen död då?
Jag har hört det från flera håll och hörde det första gången 95-96 ungefär?
Vart såg du honom och var han cool och häftig? Hade han chicago bulls hoodie?

Men skoja inte det hade varit sjukt tragiskt om han växt fast i den
Aja kul att han inte var död, för hans mamma...
Citera
2010-02-23, 08:05
Medlem
IblisIndustriess avatar
Finns det inga kul anekdoter om Ola L från Gårdsten? Född i mitten av sextiotalet och har haft en hel del turbulens omkring sig så som jag förstått det hela. Djävligt bra kille men kort stubin och ofördelaktiga vanor.
Citera
2010-03-04, 19:49
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Då finns det två då, för han den neger-Ola jag menar, bodde i Kullavik när han var yngre, sedan bodde han i stan. En trevlig kille som tyvärr sitter inne alldeles för ofta.

Det är samma neger-ola som jag känner till. Han är riktigt torsk på gobbe, va med i X-team men vad jag hört så är han numera en r&w. Åker som sagt ut och in väldigt regelbundet. I grund och botten en rikemansunge.
Citera
2010-03-11, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Det är samma neger-ola som jag känner till. Han är riktigt torsk på gobbe, va med i X-team men vad jag hört så är han numera en r&w. Åker som sagt ut och in väldigt regelbundet. I grund och botten en rikemansunge.
Nä han är inte med i RWC
Citera
2010-03-26, 17:12
Medlem
Vilken underbar tråd!

Detta är iofs från 2006

vem var det som sprängde videobutiken i gammlestan?
det ryktades om OG osv

bodde på vinden precis ovanför och låg i min säng när det hände.. är det även någon som vet varför?

Tänker på det ibland när jag åker förbi..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in