Citat:
Ursprungligen postat av rossleri
När jag och min kompis gick från fridhemsplan mot solna så när vi var vid västraskogen/solna c, så såg vi en kille med grå jacka börja jogga lite efter oss så började jag gå lite fortare. Min kompis fattade ju ingenting så han gick i vanligt tempo sen när civven börja lägga super kubb så drog vi också såklart. Men efter 300 meter så särade jag och min kompis, men polisen var fortfarande efter mig!

. när jag närmade solna c, tunnelbana så såg jag på skylten att det var 1 minut kvar tills Akalla tåget kom fram. När jag var nere så hörde jag *BIIP* och dörrarna började stängas. Jag försökte slita upp dörrarna så kolla jag bak och såg civven nere vid rulltrappan, Så det enda sättet att fly var att surfa mellan vagnarna, och det gjorde jag oxå. När jag kom på till näckrosen hoppade jag ut melland vagnarna innan tåget hade stannat, så föraren inte skulle se mig. Så var ett spraymission avklarat.

O ja ba, o de ba, vi ba, de ba, sen ba, o ja ba, sen han ba, baam, dyysh, pang boom, sen ba kom stålmannen o räddade mig från civven, typ assow ?
Det där låter ju riktigt Thuug life brotha !
Shit va påhittat, välkommen till Flashback- Vi som inte tror på dina påhittade historier!