Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Underlättar om du lägger i en liten papperstuss eller något som sätter fart på elden.
När jag var ute igår och målade, så började vi med att skissa upp och fylla. Vi hade ganska kass färg till lines så vi lät fyllet torka en stund och tog en rökpaus en liten bit därifrån. När vi skulle gå tillbaka ligger två fjortisar precis under målningarna och knullar. Vi gick lite närmare för att störa iväg dom vilket fungerade och det var bara att fortsätta måla

HAHAHAHA, påminner mig om en händelse här om veckan. Jag och en polare gick förbi ett fame i Linköping och skulle titta ifall det hade kommit några nya målningar. När vi nästan var där så såg vi att det stog en bil och en jacka vid sidan om den, utanför famet.. Jag trodde självklart att det var något stort pågång och nästan sprang in. Väl där inne så är det uppsatt stora fotoutrustningar och parasol och allt. Där står dom och tar NAKENFOTON, en riktig het brud på dryga 25år, står där helt naken och blir fotad.
Fotografen och tjejen var faktist riktigt snälla, vi fick sitta och kolla på tills dom blev klara. Just när man inte trodde det kunde bli bättre så ser man två nya stora målningar lite bakom där vi satt.
En lyckad dag helt enkelt.