2009-11-23, 11:17
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guruu
inte så lätt när de ringer hem och min tandläkar tid liksom låg under min kladdiga montana burk .. xD Utegångsförbud, rumsränsning på allt som had emer graffiti att göra och de tog min internet sladd, 6 veckor satt jag och det enda graffiti jag såg på den tiden var de lilla jag han ritta på en bänk och någon reklam på ztv

Är ju inte så svårt att snacka sig ur det? Säga att man tappade den bara och att någon annan vart där och målat efteråt?
Citera
2009-11-24, 05:37
Medlem
Newera123s avatar
Kan väl dra min historia. Jag och 2 polare hade varit och inhandlat några skräpburkar på OKQ8 på dagen och vi hade bestämt att vi skulle dra ut och måla på kvällen. När klockan var ungefär 23.00 så började vi röra oss ut, jag hade bestämt en skön vägg att måla på som var på skolan som inte låg långt ifrån min lägenhet. Mina 2 polare skulle hålla knasvakt då jag var den enda målaren, jag började måla och en av polarna, vi kan kalla han "Hans" var en väldigt dålig knasvakt. Han var nojjig som fan och gick runt hela tiden, var tvungen att säga åt han flera gånger att han skulle hålla sin plats och vara knasvakt.

När jag var klar med min piece så började vi röra oss mot en hockeyhall för att måla på den, medans jag står där och målar ser vi hur en Securitas bil rullar in på skolan och står och kollar mot vårat håll, jag och "Kalle" tar upp alla grejjer och börjar springa in mot en liten skogsbit, "Hans" står kvar ett tag och springer sen åt ett helt annat håll.

Vi lämnar burkarna i en buske och fortsätter springa och hoppa över diverse staket för att undkomma Securitas som nu letar efter oss, när vi sprungit bort från dom och börjar röra oss mot "Hans" så ser vi att Securitas kör runt på skolgården och letar oss, vi går in till "Hans" och sitter där ett tag tills vi ser att dom far iväg. Sen drar vi och hämtar burkarna.

Den kanske inte var så bra men kan lova att jag var jävligt rädd när dom körde runt och letade efter oss.. Hur som helst så drog vi vidare med burkarna och målade på diverse andra spots och kvällen slutade väldigt lyckad!
Citera
2009-11-24, 10:47
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newera123
Kan väl dra min historia. Jag och 2 polare hade varit och inhandlat några skräpburkar på OKQ8 på dagen och vi hade bestämt att vi skulle dra ut och måla på kvällen. När klockan var ungefär 23.00 så började vi röra oss ut, jag hade bestämt en skön vägg att måla på som var på skolan som inte låg långt ifrån min lägenhet. Mina 2 polare skulle hålla knasvakt då jag var den enda målaren, jag började måla och en av polarna, vi kan kalla han "Hans" var en väldigt dålig knasvakt. Han var nojjig som fan och gick runt hela tiden, var tvungen att säga åt han flera gånger att han skulle hålla sin plats och vara knasvakt.

När jag var klar med min piece så började vi röra oss mot en hockeyhall för att måla på den, medans jag står där och målar ser vi hur en Securitas bil rullar in på skolan och står och kollar mot vårat håll, jag och "Kalle" tar upp alla grejjer och börjar springa in mot en liten skogsbit, "Hans" står kvar ett tag och springer sen åt ett helt annat håll.

Vi lämnar burkarna i en buske och fortsätter springa och hoppa över diverse staket för att undkomma Securitas som nu letar efter oss, när vi sprungit bort från dom och börjar röra oss mot "Hans" så ser vi att Securitas kör runt på skolgården och letar oss, vi går in till "Hans" och sitter där ett tag tills vi ser att dom far iväg. Sen drar vi och hämtar burkarna.

Den kanske inte var så bra men kan lova att jag var jävligt rädd när dom körde runt och letade efter oss.. Hur som helst så drog vi vidare med burkarna och målade på diverse andra spots och kvällen slutade väldigt lyckad!

mannen det fins typ inga skitburkarpå OK om du inte köper blåsvarta corro eller bromsokspray så jag vart nyfiken på vad ni köpte för burkar?
Citera
2009-11-24, 11:12
Medlem
LillaLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
mannen det fins typ inga skitburkarpå OK om du inte köper blåsvarta corro eller bromsokspray så jag vart nyfiken på vad ni köpte för burkar?
H*n låter inte särskilt erfaren. Tvivlar inte en sekund på att Corrostabil-svart är skitfärg i Newera123's ögon. Moååntäänah for the win, graff cant be stopped!
Citera
2009-11-24, 13:42
Medlem
Newera123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Vet inte riktigt vad det var för burkar, men jag rättar mig lite. OKQ8 i min stad är bara en liten bensinstation, sån man måste betala med kort eller sedel i. Affären är nåt helt annat och inte alls OKQ8, dom säljer lite allt i allo saker och dom burkarna vi köpte var då inte bra alls..
Citera
2009-11-24, 19:13
Medlem
Checks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newera123
Vet inte riktigt vad det var för burkar, men jag rättar mig lite. OKQ8 i min stad är bara en liten bensinstation, sån man måste betala med kort eller sedel i. Affären är nåt helt annat och inte alls OKQ8, dom säljer lite allt i allo saker och dom burkarna vi köpte var då inte bra alls..

Hur ska man annars betala?
Citera
2009-11-24, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Check
Hur ska man annars betala?
Check? Nej men jag tror han menar en automatstation utan kassa.
Citera
2010-02-05, 15:05
Medlem
knullfisks avatar
vad har hänt med den här tråden då? kom igen nu gott folk in med lite fler roliga historier!
Detta är ju lätt den bästa / roligaste tråden i de här forumet
Citera
2010-02-06, 04:14
Medlem
Glad packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullfisk
vad har hänt med den här tråden då? kom igen nu gott folk in med lite fler roliga historier!
Detta är ju lätt den bästa / roligaste tråden i de här forumet

Jag är och bärsar, röker, skissar, har det allmänt soft med några polare. Framåt 2-tiden bestämmer jag mig för att dra. På vägen hem ringer en av mina crewkompisar och undrar vart jag är. Hookar upp och bombar järnet ett tag. Nu när jag kommer hem upptäcker jag att jag har kromfärg på jackan, byxorna, ansiktet, hela händerna och sist men inte minst kuken. There's a fun story for yah!
Citera
2010-02-06, 07:38
Medlem
alaskapollocs avatar
Jag är och bärsar, röker, skissar, har det allmänt soft med några polare. Framåt 2-tiden bestämmer dom sig för att dra men jag blir kvar och beställer in en hamburgermeny och får hjälp hem av någon soft tjej lite senare. Nu är jag på hemmaplan och har fått tag på en hund också som ligger här bredvid, och bombade, ja det gjorde jag för ett dygn sen och polisen kom kanske. hej då
Citera
2010-02-06, 10:57
Medlem
knullfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glad pack
Jag är och bärsar, röker, skissar, har det allmänt soft med några polare. Framåt 2-tiden bestämmer jag mig för att dra. På vägen hem ringer en av mina crewkompisar och undrar vart jag är. Hookar upp och bombar järnet ett tag. Nu när jag kommer hem upptäcker jag att jag har kromfärg på jackan, byxorna, ansiktet, hela händerna och sist men inte minst kuken. There's a fun story for yah!
är de sant?!!? jag gjorde exakt samma sak häromdagen... kom igen nu ingen som har nått seriöst att dela med sig?
Citera
2010-02-06, 11:24
Medlem
Bäver_s avatar
Jag var ute och gick med en god vän på söder i veckan på förmiddagen. Mitt i bågen bestämde han sig för att han skulle klottra med sprayflaska på ett skynke.
Självklart skulle han få göra det. Jag gav honom en burk och han signerade.
Av dem 100 personerna som gick igenom bågen då var det 1 gubbe som reagerade och sa åt min vän att han var retarderad. Då slängde jag en snöboll på honom sen gick vi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in