2008-09-27, 16:12
Medlem
slå någon på axeln i det här fallet var milt
Citera
2008-10-04, 23:07
Bannlyst
Har denna tråden dött? :/ Ingen som har något äventyr att dela med sig av?
Citera
2008-10-05, 01:17
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoatzZ
Har denna tråden dött? :/ Ingen som har något äventyr att dela med sig av?
gå ut och skapa dig egna äventyr istället för att förvänta dig att alla andra ska servera det till dig på ett silverfat.
Citera
2008-10-05, 01:56
Medlem
xiqs avatar
skulle måla ikväll/natt, men de va ju cp kallt ute
Citera
2008-10-05, 02:04
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiq

Vänj dig eller sluta graffa.
Citera
2008-10-05, 02:13
Medlem
Me.s avatar
Citat:
Det är aldrig för kallt för att bomba lite! Oavsett om färgen bara rinner.
Citera
2008-10-05, 12:13
Medlem
parkråttas avatar
Citat:

Långkalsonger, jacka, och ett par varma vantar att värma händerna med före och efter målandet. Vill man måla så kan man.
Citera
2008-10-05, 15:59
Medlem
Rands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Långkalsonger, jacka, och ett par varma vantar att värma händerna med före och efter målandet. Vill man måla så kan man.

Glöm inte bort Handpung värmande under målandet!

Historier då.. hmm
Allt har gått fint för mig dom senaste gångerna så jag har int riktigt något och berätta.
Var nästan kusligt lungt på ett ställe annars brukar vara vältrafikerat. Svinkallt ute var det inte heller, tror inte ens klockan var över halv 1 heller. Int en människa ute och vad händer? - Jo burken tar slut efter 3tags och alla tags buffades dagen efter och nu har jag slut på svart och dom har inte fått in cans än i stan . Får skaffa mig rostskydd tror jag minsann. Det var ju lite fail sådär..
Citera
2008-10-05, 21:25
Medlem
RTDs avatar
Skulle för någon dag sen måla på lite väggar, har cannen i magfickan på tröjan, skakar om den medans jag går och framför mig går en långhårag, halvnykter gubbe som stannar, jag ställer mig bakom en bod och han står kvar, smyger sakta iväg och tittar på han, han ser mig rätt i ögonen och sedan läger han sig på marken och kryper in i en buske, höhö, som om jag inte såg honom...börjar gå mot honom då jag är säker på att det inte är en väktare...Har svarta kläder, uppdragen luva, han kutar iväg som en stucken gris konstig upplevelse...
Citera
2008-10-06, 01:57
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:

Jävla norrläning
Citera
2008-10-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Jävla norrläning

spanjor skulle jag kalla det,(inget illa menat )
Citera
2008-10-06, 14:47
Medlem
jag och två andra grabbar skulle måla i en tunnel bestämde vi .

vi hade gått runt och målat sen kommer en snubbe från ingen stans och börjar gå brevid oss och hör att vi har burkar i kassen, sen sa han åå tja har ni burkar där fan vad nice lägg upp en pic där i tunneln så jag kan se den imorgon när jag ska köpa morgon tidningen. vi ba öö va fan va det där men så dumma som vi va gick vi till den där tunneln inan vi hade hunit komma ner ditt kommer en preveno bil och ställer sig på parkeringen vi åå shit knas asså så jag börjar gå in i en skog så han ser inte mig men min apolare börjar gå som vanilgt ner i tunnel bara för att passera där men då kommer väktaren med dragen batong. 2.5m hög vakt å skrek stanna till dem och börja springa efter dem han fick fast ena snubben men släppte han efter att polisen hade hämtat burkarna. detta hände för typ 2-3års sen i decembernatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in