Jag har en skojjig knashistoria som utspelades i sommras.
Jag och en poolare skulle dra och måla vid ett nedlagt grustag (trodde vi).
Först bombade vi ner alla barackerna som fanns där
Sedan skulle jag slänga upp en fet piece. Jag hade precis hunnit göra outlinsen på den första bokstaven när min polare som knasade kastade en blick mot vägen och utbrast: SHIT EN BIL...öhh juste KNAAAAAAAAAAAAAAS!!!
Även jag kunde då höra ljudet av en motor, jag slängde snabbt ihop burkarna i min väska..ända sättet att komma därifrån var att springa över ett jävla fält som skulle sluta med en jävligt brant och taggig backe. Så vi tog chansen och sprang för kung och fosterland ner för den där jävla backen, det slutade med att vi rullade ner och min väska var inte ordentligt stängd så en kanna flög upp i käften på mig och slog sönder en tand.
När vi väl var nere så skrek polaren : DUMPA KANNORNA FÖR FAN!
svaret från mig : naaae (jag hade ingen lust att slänga bort 8st nya cans).
då hade vi en rejäl uppförsbacke framför oss för att sedan kunna komma till en skog och gömma oss i.
Då stannar min kompis upp och hör att dom startar en cross, med adrenalinet pumpandes gör jag allt för att hinna upp för backen. Min late kompis ger då upp och skriker : Jag skiter i den här jävla skiten. Då stannar jag ju också upp i mitten av backen och ser moppen komma åkandes i full kareta.
det visade sig att de var två killar i 20års åldern som kom

De hade inte lagt märke till att vi hade bombat utan anklagade oss istället för att ha vält deras BMX-ramp, vilket vi inte hade gjort, men jag tänkte hellre ta skiten för de än klottret
så jag sa att det var vi och att de var därför vi sprang, då skulle dom pront rota igenom min väska

då såg dom ju burkarna och sa att dom skulle ringa polisen...när den ena killen vände sig om mot den killen som fortfarande satt på moppen och sa åt honom att ta upp mobilen så såg min kompis en möjlighet, vi sprang fram och välte moppen så att han som satt på moppen fick den över sig, sen tacklade jag ner den andra killen för backen...sen tog jag väskan och skyndade upp i skogen där vi satt och tryckte i några timmar...sen hoppade vi på första bästa buss och åkte hem
då sa vi till varandra att vi tar en paus i målandet, vilket inte höll längre än till nästa helg