2007-07-31, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
hahahaha, pinsamt för dig när du insåg att du kände dem? kan tänka mig en dialog.
Dem: Nå, men varför ligger du där, ska du inte följa me å *göra nått*
Du: Njae, ehm asså ja tänkte ligga här i gruset ett tag till..
Dem: Säkert? Gjorde du illa dig när du hoppa över?
Du: Nänä, lugnt, de är bekvämt, lovar, brukar ofta softa här på natten...

ska sova nu.....

hahahahaha!
Citera
2007-07-31, 01:47
Medlem
Nålkåts avatar
En gång när jag bombade själv var jag inte helt nykter på grund av en salig blandning utav illegala droger.

Jag var även sjukligt paranoid vid tillfälet, så paranoid att jag klädde ut mig till tjej. Hade faktiskt bh, peruk, och till och med sånt där svart tjaffs man har runt ögonen, samt läppglans med äppelsmak.

Citera
2007-07-31, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
En gång när jag bombade själv var jag inte helt nykter på grund av en salig blandning utav illegala droger.

Jag var även sjukligt paranoid vid tillfälet, så paranoid att jag klädde ut mig till tjej. Hade faktiskt bh, peruk, och till och med sånt där svart tjaffs man har runt ögonen, samt läppglans med äppelsmak.

jag dör! JAG DÖR!
Citera
2007-07-31, 12:39
Medlem
Citat:

hahaha äre sant? fyfan jag pissar snart på mig!
Citera
2007-07-31, 14:12
Medlem
Hur skulle det hjälpa dig att du klädde ut dig till tjej?
Citera
2007-07-31, 16:32
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
hahaha äre sant? fyfan jag pissar snart på mig!
Haha, ja, helt är helt sant.

Citat:
Ursprungligen postat av Knerpster
Hur skulle det hjälpa dig att du klädde ut dig till tjej?
Men ingen skulle ju se att det var jag, utan alla skulle tro att det var en blond storbystad tjej.
Citera
2007-07-31, 16:42
Medlem
Moshs avatar
Citat:
Men ingen skulle ju se att det var jag, utan alla skulle tro att det var en blond storbystad tjej.

De håriga benen hade ju alldrig avslöjat dig, eller vara du så noga med planeringen att du rakade dom
Citera
2007-07-31, 16:43
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosh
De håriga benen hade ju alldrig avslöjat dig, eller vara du så noga med planeringen att du rakade dom
Helvete, jag missade det! Får tänka på det nästa gång.
Citera
2007-07-31, 18:18
Medlem
Citat:
Helvete, jag missade det! Får tänka på det nästa gång.

du var ganska nära iaf

...
herregud, du måste varit påverkad av något
Citera
2007-07-31, 18:22
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knerpster
du var ganska nära iaf

...
herregud, du måste varit påverkad av något
Det var jag, hade brukat både amfetamin och cannabis vid tillfället. Kan bli väldigt nojig av de båda drogerna enskilt men när de blandas kan det bli extremt. Ibland så extremt att jag måste klä ut mig när jag ska göra något hyss.
Citera
2007-07-31, 18:24
Medlem
Citat:
Det var jag, hade brukat både amfetamin och cannabis vid tillfället. Kan bli väldigt nojig av de båda drogerna enskilt men när de blandas kan det bli extremt. Ibland så extremt att jag måste klä ut mig när jag ska göra något hyss.

livet leker
Citera
2007-08-04, 02:09
Medlem
Unoerros avatar
En period under det halvåret som jag gick på gymnasiet så brukade jag regelbundet på lunchen röka en holk med en polare och sen dra till stationen (som är en ändstation) och bomba insidor på tågen som väntade på avgång. Såklart blev det en aning knas tillslut..
Går in på ett IC tåg först och kör där och påvägen ut möter jag två tågvärdar/förare eller whatever som jag bara hälsar på. går sedan in på ett brotåg som står på en annan perrong och går in på stora mittentoaletten. Kommer ut därifrån, börjar gå igenom en vagn varpå det dyker upp 2 tågvärdar/förare, hälsar på dom (en av dom mötte jag på det andra tåget) och försöker gå förbi. Den äldre av dom ställer sig i vägen, jag försöker gå tillbaka varpå den andra snabbt blockerar andra sidan..
Dom jiddrar en massa skit och jag säger bara att jag inte gjort någonting, gick på fel tåg först, då ville dom se min biljett och jag svarade att jag skulle kolla så det var rätt tåg.. Den ena drar och jag blir kvar med den äldre robusta snubben som ringer snuten. Sen står vi där och väntar och väntar.. Dörrarna är stängda och jag skulle aldrig hinna öppna dom och dra för dom är ju jävligt sega. Nu har det dock gått så lång tid så att folk börjar gå på tåget, så det kommer in en brud på andra sidan av den öppna ytan med uppfällbara stolar. Byter lite position på fötterna och rycker till, han får tag i min väska med fingrarna lite snabbt men tappar taget, jag flyger lite halvt in i väggen på vägen ut och kommer sen iväg. Var tacksam för att jag slapp den torsken och slutade att gå dit och bomba
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in