2007-07-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Vet hon att du målar och vad tycker hon om det? Hon skulle ju vara perfekt för att hålla knas om hon inte misstycker =D

jodå hon vet att jag målar. och efter jag blev 18 och flytta hemifrån för ett antal år sen sluta hon bry sej, med tanke på att då var de inte hennes ensak längre
Citera
2007-07-04, 16:02
Medlem
Kong_Fuzis avatar
Vore kul ifall man hade något liknande 'tripprapporter' fast graffitirelaterade historier och dyl.

Edit: Kul historia förövrigt
Citera
2007-07-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kong_Fuzi
Vore kul ifall man hade något liknande 'tripprapporter' fast graffitirelaterade historier och dyl.

Edit: Kul historia förövrigt

kanske inte den roligaste men nått jag aldrig kommer glömma iaf.

de är bara att berätta på allt skojj man skulle kunna tänka sej själv att vilja höra
Citera
2007-07-04, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseone
jodå hon vet att jag målar. och efter jag blev 18 och flytta hemifrån för ett antal år sen sluta hon bry sej, med tanke på att då var de inte hennes ensak längre

Men detta hände ju uppenbarligen när du var under 18 och fortfarande bodde hemma, dvs för 2 år sen
Citera
2007-07-04, 20:43
Medlem
Flytande_argots avatar
Det här är en klotter/bomb-relaterad historia. Två kompisar till mig var ute och gick en kväll för något år sedan. Då får de se tre snubbar som håller på och klottrar ner väggen till en skola. En bit därifrån stod deras moppar. Så mina polare smög fram och skar sönder däcken på mopparna och smög sedan iväg till en skogsdunge och ringde på polisen. Hysteriskt kul att se klottrarna försöka fly på sina punkterade mopeder! Haha..
Citera
2007-07-04, 21:08
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Det här är en klotter/bomb-relaterad historia. Två kompisar till mig var ute och gick en kväll för något år sedan. Då får de se tre snubbar som håller på och klottrar ner väggen till en skola. En bit därifrån stod deras moppar. Så mina polare smög fram och skar sönder däcken på mopparna och smög sedan iväg till en skogsdunge och ringde på polisen. Hysteriskt kul att se klottrarna försöka fly på sina punkterade mopeder! Haha..
haha var faktiskt lite kul...Vet du om de åkte fast?
Citera
2007-07-04, 21:34
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
haha var faktiskt lite kul...Vet du om de åkte fast?

Tror inte det. Polisbilen kom ju rullande rätt sakkta och de upptäckte den innan den såg dem. Mina kompisar hade inte heller någon större lust att engagera sig ytterligare. De gjorde det bara som ett kul skämt...
Citera
2007-07-04, 21:37
Medlem
Fas12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Tror inte det. Polisbilen kom ju rullande rätt sakkta och de upptäckte den innan den såg dem. Mina kompisar hade inte heller någon större lust att engagera sig ytterligare. De gjorde det bara som ett kul skämt...

Kul skämt. Ett skämt som kostar killarna ni skar däcken av en halv förmögenhet. Riktigt dåligt gjort.
Citera
2007-07-04, 23:51
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fas12
Kul skämt. Ett skämt som kostar killarna ni skar däcken av en halv förmögenhet. Riktigt dåligt gjort.
Det gör väl klottret för skolan också?
Citera
2007-07-05, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fas12

Orka komma här och vara hjälte det var ju svinkul gjort.
Citera
2007-07-05, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocksmocker
Men detta hände ju uppenbarligen när du var under 18 och fortfarande bodde hemma, dvs för 2 år sen

ojoj vad du fick in många fel.
detta hände för ja som jag sa 2 år sen. och då var jag inte 18 år.
de är 6 år sen jag var 18. så där hade du fel.
och jag bode inte hemma när de hände. jag bodde i närheten av morsan.
tänk så fel du kunde ha
Citera
2007-07-05, 12:19
Bannlyst
Ahh ok, sjukt rolig historia annars! och jävligt spännande också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in