2007-12-16, 22:08
Medlem
art_s avatar
härligt där dyngan, skön historia
Citera
2007-12-16, 23:12
Medlem
rebbans avatar
En gång när jag va sugen på att bomba men alla andra bangade så åkte jag ut själv.
Va iaf mitt på dan och jag tillbringade tre timmar med att åka mellan fridhemsplan och alvik så fort det va en tom vagn och körde fan med fatcap och roststopp eller crom..

Efter ett tag så kom självklart tunnelbane polisen och började leta men dom granskade mig lite och sen följde dom efter två andra målare som va på andra sidan perongen av en slump.

Vart mycket snack om det på stan sen och polarna va lite avis att jag fick upp så mycket men dom pallade inte av lathet.
Citera
2007-12-16, 23:13
Medlem
rebbans avatar
Bombade tåg på södra station med en polare när vi kört ett gäng tåg så öppnas en förardörr på mitten av tågen och en snubbe börjar ropa satan så det va bara att lubba.
Vart en liten språngtur då man va osäker på om det va personal eller en snut/väktare
Citera
2007-12-16, 23:47
Medlem
Spik3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebban
Efter ett tag så kom självklart tunnelbane polisen och började leta men dom granskade mig lite och sen följde dom efter två andra målare som va på andra sidan perongen av en slump.

Nervöst
Citera
2007-12-16, 23:50
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spik3y
Nervöst

Speciellt när man hade fyra burkar i midjan..
Citera
2007-12-16, 23:57
Medlem
kanske ska bidra med en historia.
för några veckor sen, tidigare under hösten, så skulle jag ut och måla i en liten skithåla där knaschansen är minimal, och så hade jag hällt i mig en öl eller två.

jag och 2 polare gick ner i en tåg-tunnel och började köra throw-ups lite snabbt, det var inge snyggt iaf. Då hör jag ngn ropa och ha sig uppe på bron över tunneln, och blir lite nojjig. Några sekunder senare så hör jag världens jävla smäll bakom mig och med fyllesyn ser det ut som det brinner i tunneln, jag får spatt och springer så fort jag kan ut ur tunneln medans dom andra springer förvånat efter.

dagen efter får jag reda på att det var en polares lillebror som varit ute och busat mitt i natten med smällare och kastat ner en i tunneln, och det var det som "brann".
Citera
2007-12-17, 17:09
Medlem
fartfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
kanske ska bidra med en historia.
för några veckor sen, tidigare under hösten, så skulle jag ut och måla i en liten skithåla där knaschansen är minimal, och så hade jag hällt i mig en öl eller två.

jag och 2 polare gick ner i en tåg-tunnel och började köra throw-ups lite snabbt, det var inge snyggt iaf. Då hör jag ngn ropa och ha sig uppe på bron över tunneln, och blir lite nojjig. Några sekunder senare så hör jag världens jävla smäll bakom mig och med fyllesyn ser det ut som det brinner i tunneln, jag får spatt och springer så fort jag kan ut ur tunneln medans dom andra springer förvånat efter.

dagen efter får jag reda på att det var en polares lillebror som varit ute och busat mitt i natten med smällare och kastat ner en i tunneln, och det var det som "brann".

haha de blir så när nojjan tar över komiskt
Citera
2007-12-17, 17:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Och prata med gubben menar du?
Ja. Man ska ju inte vara otrevlig..Han var ju trevlig mot mig/oss.
Precis
Och så äre ofta även om personen ifråga är förbannad kommer han/hon ofta av sig om dom bemöts med vänlighet.
Citera
2007-12-17, 22:16
Medlem
Robin88s avatar
Igår på väg hem från en polare så bestämde jag mig för att köra lite elskåp med min marker.. Det blev ganska många i och med att det var ungefär 2 km att gå När jag ansåg mig vara klar och hade lagt ner pennan så gick jag förbi ett till elskåp som jag aldrig tänkt på innan , så jag tänkte typ : "Aja.. wth? får väl bli det sista!". Så jag drog ut pennan ur jackfickan, drog en tag, och exakt när jag hade blivit klar så hörde jag någon skrika : "EEYYYY!! DUUU!!". bakom mig och jag hörde någon börja springa. jag vände mig knappt om, bara började kuta som fan tills jag kom hem. Då var jag ganska lättad

Inte så jättegrym , men det var läskigt då, hehe!
Citera
2007-12-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin88
Igår på väg hem från en polare så bestämde jag mig för att köra lite elskåp med min marker.. Det blev ganska många i och med att det var ungefär 2 km att gå När jag ansåg mig vara klar och hade lagt ner pennan så gick jag förbi ett till elskåp som jag aldrig tänkt på innan , så jag tänkte typ : "Aja.. wth? får väl bli det sista!". Så jag drog ut pennan ur jackfickan, drog en tag, och exakt när jag hade blivit klar så hörde jag någon skrika : "EEYYYY!! DUUU!!". bakom mig och jag hörde någon börja springa. jag vände mig knappt om, bara började kuta som fan tills jag kom hem. Då var jag ganska lättad

Nominerad till en utav dom sämsta historierna, men visst bra iaf att du postar.
Citera
2007-12-17, 23:41
Medlem
Spik3ys avatar
Citat:

Har jag varit med om många gånger och det har nog många andra också gjort
Citera
2007-12-18, 10:46
Medlem
virreees avatar
Citat:

Har säkert hänt dom flesta, t.ex. hände det mig i lördags för typ den tionde gången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in