2007-12-16, 13:02
Medlem
Spik3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Tänkte bjuda på en kort historia från den gamla toy-tiden.
Jag och en kompis hade precis börjat och skriva våra tags i stan. Vi hade en till i klassen som ville gå med i vårt "crew". Efter skolan så gick vi ner mot stan där vi ser att en port står på glänt - våran nya medlem går in direkt med sin nyinköpta biltema penna och ställer sig mot väggen för att börja skriva, han står ett tag och är osäker men vi peppar han och han börjar med sin första bokstav som är C... då han stannar upp och tittar på oss, sen börjar han skriva igen fast inte sin tag utan ett av stans kändaste crew, vi undrar vad fan han sysslar med. När han kommer ut så sejer han att han inte kom ihåg vad hans tag var Det slutar med att vi kickar han från crewet, hahaha lite kul tycker jag ialf

Edit: Dåliga meningar o stavfel säkert... trött som fan

Snacka om att vara stressad eller något sånt
Citera
2007-12-16, 17:34
Medlem
Ovärdeligs avatar
Det var länge sen jag skrev i den här tråden
Tänkte ta en liten knashistoria, dock var det inte jag som fick knas utan snarare gav knas åt några små ligister!

Jag och polaren hade köpt oss en flaska vodka som vi planerade att dela på under våran bombingrunda. Så vi satte oss på en bänk ovanför en bro och började att slänga ihop varsin grogg i 50cl cola flaskor.
Medans vi satt där kände vi en stark chrome-doft och jag sliter fort upp ryggsäcken i tron om att jag glömt ta av capen från någon av burkarna när jag slängde ner dem (berusad och stressad medans jag packade ryggan, brottom till bussen)
Men inte var det så. Vi misstänkte att doften kunde komma underfrån bron då där ofta klottrades under tidiga fredagskvällar då mellanstadie-eleverna planerat och hunnit stjäla flera burkar sprayfärg från pappas garage

Vi kikar ner över kanten och mycket riktigt står där 4 st små dvärgar och alla sprayar de för fullt på vad som jag senare skulle se var en 2-färgers målning med kombinationen chrome fill, rosa lines, chrome outlines (eller nåja, ivarjefall påbörjade outlines)
Jag kollar på min kamrat och vi har svårt att hålla oss för skratt i våra berusade tillstånd. Jag viskar till honom att vi ska skrämma dom. Jag räknar till 3 och sen vrålar vi båda med mörka förvrängda röster "JASÅ! Tycker ni att det blir fint där nere VA?!"
Samtliga små krabater skriker till och slänger sprayburkarna medans en av dem skriker "SHIT GRABBAR VI DRAR!!!"
Medans de lägger benen på ryggen skriker vi glåp-ord efter dem som "SNORUNGAR, FEGA KRÄK" osv samtidigt som vi skrattar oss fördärvade
Därefter jick vi ner och tog deras sprayburkar och fortsatte vår bombingrunda!
Citera
2007-12-16, 17:59
Medlem
art_s avatar
hahaha! sånt gillar vi
Citera
2007-12-16, 18:25
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
hahaha! sånt gillar vi

Nae det gör vi inte alls.../ En av knattarna...
Citera
2007-12-16, 18:28
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
är du en av knattarna som dem skrämde bort ??
Citera
2007-12-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovärdelig
Tänkte ta en liten knashistoria, dock var det inte jag som fick knas utan snarare gav knas åt några små ligister!

Jag och polaren hade köpt oss en flaska vodka som vi planerade att dela på under våran bombingrunda. Så vi satte oss på en bänk ovanför en bro och började att slänga ihop varsin grogg i 50cl cola flaskor.
Medans vi satt där kände vi en stark chrome-doft och jag sliter fort upp ryggsäcken i tron om att jag glömt ta av capen från någon av burkarna när jag slängde ner dem (berusad och stressad medans jag packade ryggan, brottom till bussen)
Men inte var det så. Vi misstänkte att doften kunde komma underfrån bron då där ofta klottrades under tidiga fredagskvällar då mellanstadie-eleverna planerat och hunnit stjäla flera burkar sprayfärg från pappas garage

Vi kikar ner över kanten och mycket riktigt står där 4 st små dvärgar och alla sprayar de för fullt på vad som jag senare skulle se var en 2-färgers målning med kombinationen chrome fill, rosa lines, chrome outlines (eller nåja, ivarjefall påbörjade outlines)
Jag kollar på min kamrat och vi har svårt att hålla oss för skratt i våra berusade tillstånd. Jag viskar till honom att vi ska skrämma dom. Jag räknar till 3 och sen vrålar vi båda med mörka förvrängda röster "JASÅ! Tycker ni att det blir fint där nere VA?!"
Samtliga små krabater skriker till och slänger sprayburkarna medans en av dem skriker "SHIT GRABBAR VI DRAR!!!"
Medans de lägger benen på ryggen skriker vi glåp-ord efter dem som "SNORUNGAR, FEGA KRÄK" osv samtidigt som vi skrattar oss fördärvade

HAHAHA , taaskigt :P haha
Citera
2007-12-16, 20:22
Medlem
Spik3ys avatar
Citat:

Fan va kul men ändå taskigt
Citera
2007-12-16, 20:27
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen

Det luktar Dr phil av det hela.
Citera
2007-12-16, 21:00
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:

Lär ju ha givit en ordentligt skön kick till knattarna, helt rätt gjort!
Citera
2007-12-16, 21:23
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Kom på en till.
Jag och en polare hade bestämt med några polare dagen innan att vi skulle fira fredagen med att måla som fan eftersom vi alla slutade tidigt..

Men jag och min polare orkade inte vänta tills eftermiddagen så vi bestämde oss på kvällen innan att dra ut tidigt på morgonen innan det var dags för skola.

Så på morgonen packar jag ner en massa krom o svart och lite vit.
Drar och möter min kompis. Vi går till en bro där de kör bilar ovanför och en liten typ grusväg en bit ifrån.

Vi smyger in lite diskret. Vill minnas att det är lite innan sommarlovet så det är ljust ute.

Vi står där och fixar i ordning med caps, maskering osv.. Sedan börjar vi köra. Jag är klar ganska snabbt.. Någon minut bara då jag körde med goldcap o liknande.. Min polare körde dock färg o smalare caps så han tar tid på sig..

Jag fotar o sånt iaf.. Så hör vi plötsligt någon säga: "Blir de fint eller?"
Min kompis tittar på mig lite nojjigt o viskar: "vad gör vi?"
Jag: Det är lugnt jag tar hand om det och svarar killen som är ute och rastar sin hund: "Jorå det blir grymt bra. Kom tillbaka om 10 min så är min polare klar bara."

Och han går iväg.
Min polare böjar då stressa sig lite snabbt och blir klar ungefär efter typ 8 min eller något. Han packar ihop osv.. Jag fotar..

Och vi börjar gå ut.
Då möter vi hundkillen och går ut ändå.
Min polare som är lite nojjig går snabbt förbi.
Jag hälsar på gubben och skakar hand och han frågar om det blev bra. (Han är ju sur såklart och frågar typ med lite sarkastisk ton..)

Jag svarar iförd maskering framför gubben: "jo självklart blev det bra. Men du skrämde min polare lite så han blev nojjig och stressad så hans blev sådär tyckte han..Men du.. Jag måste dra till skolan nu. Du kan ju gå in och titta själv så får du se. Vi hörs. Hej!" och så går jag till min polare. Och vi går bortåt och en omväg till en annan buss istället för den vi tänkte ta och åker till skolan.

Sedan blev det en del kromare till på eftermiddagen/kvällen.. Mkt trevlig dag..
Citera
2007-12-16, 21:30
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Kom på en till.
Jag och en polare hade bestämt med några polare dagen innan att vi skulle fira fredagen med att måla som fan eftersom vi alla slutade tidigt..

Men jag och min polare orkade inte vänta tills eftermiddagen så vi bestämde oss på kvällen innan att dra ut tidigt på morgonen innan det var dags för skola.

Så på morgonen packar jag ner en massa krom o svart och lite vit.
Drar och möter min kompis. Vi går till en bro där de kör bilar ovanför och en liten typ grusväg en bit ifrån.

Vi smyger in lite diskret. Vill minnas att det är lite innan sommarlovet så det är ljust ute.

Vi står där och fixar i ordning med caps, maskering osv.. Sedan börjar vi köra. Jag är klar ganska snabbt.. Någon minut bara då jag körde med goldcap o liknande.. Min polare körde dock färg o smalare caps så han tar tid på sig..

Jag fotar o sånt iaf.. Så hör vi plötsligt någon säga: "Blir de fint eller?"
Min kompis tittar på mig lite nojjigt o viskar: "vad gör vi?"
Jag: Det är lugnt jag tar hand om det och svarar killen som är ute och rastar sin hund: "Jorå det blir grymt bra. Kom tillbaka om 10 min så är min polare klar bara."

Och han går iväg.
Min polare böjar då stressa sig lite snabbt och blir klar ungefär efter typ 8 min eller något. Han packar ihop osv.. Jag fotar..

Och vi börjar gå ut.
Då möter vi hundkillen och går ut ändå.
Min polare som är lite nojjig går snabbt förbi.
Jag hälsar på gubben och skakar hand och han frågar om det blev bra. (Han är ju sur såklart och frågar typ med lite sarkastisk ton..)

Jag svarar iförd maskering framför gubben: "jo självklart blev det bra. Men du skrämde min polare lite så hans blev nojjig och stressad så hans blev sådär tyckte han..Men du.. Jag måste dra till skolan nu. Du kan ju gå in och titta själv så får du se. Vi hörs. Hej!" och så går jag till min polare. Och vi går bortåt och en omväg till en annan buss istället för den vi tänkte ta och åker till skolan.

Sedan blev det en del kromare till på eftermiddagen/kvällen.. Mkt trevlig dag..
haha, mycket bra intiativ av dig där
Citera
2007-12-16, 21:36
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
haha, mycket bra intiativ av dig där
Och prata med gubben menar du?
Ja. Man ska ju inte vara otrevlig..Han var ju trevlig mot mig/oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in