2008-02-22, 16:41
Medlem
Little-Vegass avatar
Kan berätta en gammal konstig historia, men ni kommer nog inte tro på den
Jag hade havt magont i en vecka, men pallrade mig ut för att måla en laglig vägg. När jag har laggt klart outlinesen så märkte jag att magonten är som bortblåst. Så analen, En chrome om dagen är bra för magen ?
Citera
2008-02-22, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kejken
för annars jävlas dom och håller kvar honom tills snuten kommer. Eller visiterar honom utan hans medgivande.

jo väktare o annat pack brukar göra lite som dom vill,men om man skulle följt lagboken så kunde han lite gärna gått därifrån eftersom han inet var gripen
Citera
2008-02-22, 19:26
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little-Vegas
Kan berätta en gammal konstig historia, men ni kommer nog inte tro på den
Jag hade havt magont i en vecka, men pallrade mig ut för att måla en laglig vägg. När jag har laggt klart outlinesen så märkte jag att magonten är som bortblåst. Så analen, En chrome om dagen är bra för magen ?
Öööööööh? Det har jag ju försökt säga er hela tiden?
Citera
2008-02-22, 19:52
Medlem
Little-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Öööööööh? Det har jag ju försökt säga er hela tiden?

Vore ganska nice om dom börja sälja belton på apoteket
Citera
2008-02-22, 19:59
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little-Vegas
Vore ganska nice om dom börja sälja belton på apoteket
Vad har du för sjukdom?
Jag har fått för lite krom..
Här får du ett krom och svart paket.
Citera
2008-02-23, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
jo väktare o annat pack brukar göra lite som dom vill,men om man skulle följt lagboken så kunde han lite gärna gått därifrån eftersom han inet var gripen

Jo det är klart. Men har du någon gång varit med om att väktarna följer lagboken utan några som helst avvikelser?
Citera
2008-02-23, 15:09
Medlem
eroms avatar
Tänkte att efter jobbat natt skulle det inte va några problem för mig att gå ut och köra några t-ups i mitt område innan jag skulle gå hem och lägga mig.
Men såklart blåser det som fan här så färgen nådde aldrig till väggen

En misslyckad historia.
Citera
2008-02-27, 12:26
Medlem
Dimitrijs avatar
igår kväll

Det hände en sjukt skum grej igår kväll. Jag hade tagit en can hemifrån dvs. "restfärg" från förra veckan. Hursomhelst så är jag ute och går förbi min skola och men tankegång blir ju omedelbart bomba skiten. Så jag bestämmer mej för att kicka min tag över pisset och så kommer det någon snubbe bakom mej en ca 200 meter ifrån som har sett mej. Han går fram till mej halvglad och säger att han gillar min tag som fan och att jag borde fortsätta att bomba kanske tillochmed slänga upp en t-up. (Hade dock endast en burk med mej) Snubben är väll antagligen också en målare så... aja ville dela med mej.
Sjukt oväntat att han skulle proppsa mej, när jag trodde att jag hade åkt på en riktig jävla nit.
Citera
2008-02-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimitrij
Det hände en sjukt skum grej igår kväll. Jag hade tagit en can hemifrån dvs. "restfärg" från förra veckan. Hursomhelst så är jag ute och går förbi min skola och men tankegång blir ju omedelbart bomba skiten. Så jag bestämmer mej för att kicka min tag över pisset och så kommer det någon snubbe bakom mej en ca 200 meter ifrån som har sett mej. Han går fram till mej halvglad och säger att han gillar min tag som fan och att jag borde fortsätta att bomba kanske tillochmed slänga upp en t-up. (Hade dock endast en burk med mej) Snubben är väll antagligen också en målare så... aja ville dela med mej.
Sjukt oväntat att han skulle proppsa mej, när jag trodde att jag hade åkt på en riktig jävla nit.

När dom säger sådär ska du ju gå bort en bit och sen springa som fan. Kan vara väktare/snut som försöker få dig att måla mer och torska på bar gärning för ännu mer.

Hur som helst.. Kul tråd! Återkommer imorgon eller nått med en egen historia.
Citera
2008-02-28, 23:50
Medlem
Dimitrijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saxor
När dom säger sådär ska du ju gå bort en bit och sen springa som fan. Kan vara väktare/snut som försöker få dig att måla mer och torska på bar gärning för ännu mer.

Hur som helst.. Kul tråd! Återkommer imorgon eller nått med en egen historia.

heehhe ska tänka på det nästa gång
Citera
2008-03-23, 02:33
Medlem
Katten i hattens avatar
Påskafton. 08

Yoyo, tänkte dra en liten historia som hände idag.

Påskafton och alla ska ut och supa,slås,knulla.
Jag ringer runt några kompisar och ser vad som är på G, så att säga.
Som jag visste svaret utantill, så skulle alla ner till stan och stå och frysa och bli fulla.
"Nej för fan", tänkte jag som inte har lust att stå och vara cool och käka en korv vid torget .

Tar upp några cannor och går ut i det blåsandes,piskande vädret.
Låset på min cykel har frusit fast, så det blir av att gå en (liten) runda.

Kommer fram längs spåren och funderar på vad man ska dra.
Inte allt för många spots som inte det redan har körts på.
Så ser jag det välbekanta tornet som jag länge velat klättra upp till, men kommer på att där har redan en annan vandal vart uppe och härjat.

Men det är en plats kvar brevid uppe på tornet.
Bara det, att åt den riktningen kan ju bilister och förbipasserande se en när det är lite upplyst där på taket.

"Aja, skit samma" tänker jag, med fast beslutsamhet att få gjort något idag "

Klättrar upp för den skitiga,smala stegen som är helt rostig.
Uppe på plats.
Tar fram mina cannor.
Kollar lite runt, lyssnar lite, dags att köra på.

Fyller i och grejer, fryser som fan om min högerhand, tack vara min vante som inte håller någon värme.
Får ducka och hålla på när en massa taxibilar körförbi med massa packade Svennsons i baksätet.
"Nej fy fan vad det tar tid, har säkert ståt här i en halvtimma för det här halvklara pisset, färgjäveln biter ju inte på det här väggen , jävla statoil-vit."
"Nu får det var nog, jag kör klart allt och skiter i om någon ser mig, det känns ju som Alaska här för helvete.
Ofta någon ser mig där ifrån, skulle dom vara örnar kanske?! jävla paranoia."
Tänker jag med mitt sviktande humör.
Och som jag sagt till mig själv så börjar jag köra på för fulla muggar
Precis när jag nästan är klar (kör en liten 08´ brevid) så kör en mörk "Volvo?" väldigt, väldigt sakta och slutar med att den stannar en bit i från mig,
"japp nu var det dags "
Skyndar mig ner för rost-stegen smyger lite för lyssna.
Tycker mig höra någon som joggar lite lätt så för vara på den säkra sidan var det dags att lägga bena på ryggen.
Gömma cannor,caps och grejer.
Väntar ett tag, smått flämtandes, går runt, kollar läget.
Så tänker jag dra hem, men då får jag snilleblixten att jag ska fota nu.
Inte imorgon när det är ljus och fint, utan nu NU!
Joggar tillbaks till stället med en vit oxå(skrev jag innan att väggen sög åt sig min vita rätt bra ) så det blir till att fixa secondoutline igen.
Allt går bra tills jag ska ta fram kameran.

Då ser jag förvårnat, (eftersom jag måste vara halvblind eller något för att inte tänkt på det innan) det står en jävla antenn i vägen som verkligen sabbar bilden hur jag än vill ta kortet, så det ser någorlunda ut.
Funderar på att sparka ner antennen, men då skulle gubbarna som jobbar i lokalen få psykos när dom inte kan se på "Doo-bi-do" och kommer att klättra upp och snart så buffas nog grejerna när kakmonstrerna märkt målningarna.

Så med det i huvudet så skiter jag i att sparka ner antennen.
Tar ett taskigt kort, går hem i kylan, dricker påskmust och skriver det här i brist på annat

Aja, Glad Påsk på er gubbar. /// El Katten i Hatten.
Senast redigerad av Katten i hatten 2008-03-23 kl. 02:39.
Citera
2008-03-23, 13:13
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten i hatten
Lång text av /// El Katten i Hatten.

Det är sååå typiskt varje gång Tur du slapp få polisen efter dig iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in