2007-12-12, 16:29
Medlem
rebbans avatar
Kör väl en till.
Jag och en polare målade ett tåg i Södertälje om jag minns rätt..
Hör konstiga ljud och kollar runt men vi ser inget och fortsätter.
Strax efter ser jag hur dörren på tåget öppnas och det va bara att börja lubba..

Ut kommer några civilklädda snubbar och börjar jaga oss men efter en stund lyckas vi springa Ifrån dom..

Än i dag vet jag fan inte om det va snuten eller väktare men dom hade iaf sämre kondis än jag hade då..
Citera
2007-12-12, 16:33
Medlem
rebbans avatar
En annan gång så körde jag och polaren på ett hus i kärrtorp när två ett par kommer springande från varsin husknut.
En plockade polaren men jag sprang satan och slängde mig ner för en bergknalle på två, tre meter och vart av med snubben..

Hade man varit nykter och inte haft jagen hade man aldrig slängt sig ner där men nu vart det den naturligaste saken i världen att skutta ner där lite fint..
Citera
2007-12-12, 16:35
Medlem
capslock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebban
En annan gång så körde jag och polaren på ett hus i kärrtorp när två ett par kommer springande från varsin husknut.
En plockade polaren men jag sprang satan och slängde mig ner för en bergknalle på två, tre meter och vart av med snubben..

Hade man varit nykter och inte haft jagen hade man aldrig slängt sig ner där men nu vart det den naturligaste saken i världen att skutta ner där lite fint..

Gillar dina historier, Keep it up
Citera
2007-12-13, 23:12
Medlem
Spik3ys avatar
När jag och en polare målade på en husvägg en natt för ungefär ett halvår sedan så hörde vi någon som sa något så vi tittade runt lite sen tittade vi på varandra och min kompis trodde det va jag som sa något så han bad mig hålla käften. Sen nästan direkt efter det så hörde jag någon som hostade ovanför mig så jag tittade upp och då va det en full kvinna som stod i fönstret 2 våningar upp och skrek "Grabbar sluta spruta på väggen nu det luktar ju apa" så vi började kuta som in i helvete samtidigt som vi skrattade som fan
Citera
2007-12-13, 23:14
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spik3y
När jag och en polare målade på en husvägg en natt för ungefär ett halvår sedan så hörde vi någon som sa något så vi tittade runt lite sen tittade vi på varandra och min kompis trodde det va jag som sa något så han bad mig hålla käften. Sen nästan direkt efter det så hörde jag någon som hostade ovanför mig så jag tittade upp och då va det en full kvinna som stod i fönstret 2 våningar upp och skrek "Grabbar sluta spruta på väggen nu det luktar ju apa" så vi började kuta som in i helvete samtidigt som vi skrattade som fan
Apa?
Det luktar ju gott!
Citera
2007-12-14, 22:19
Medlem
Spik3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Apa?
Det luktar ju gott!

Hahaha ja inte för att jag vet vad apa luktar men det lät roligt iaf
Citera
2007-12-14, 22:50
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Apa?
Det luktar ju gott!

Yep, prima skinka.

Man blir hög på ångorna (nåja, lite iallafall )
och det är fina färger

För övrigt, Spik3y, använd styckeindelning, snälla?
Jag klarar inte av att läsa sånt där...
Citera
2007-12-14, 23:25
Medlem
Spik3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Yep, prima skinka.

Man blir hög på ångorna (nåja, lite iallafall )
och det är fina färger

För övrigt, Spik3y, använd styckeindelning, snälla?
Jag klarar inte av att läsa sånt där...

Kom å tänka på det nu
Citera
2007-12-15, 00:04
Medlem
Rikard_s avatar
Kan dra en lite små konstig än som hände i veckan.

Jag var på väg för att träffa en polare då jag kom på att jag hade en flödare i inre jack fickan så jag skriver lite längs min väg.
Medans jag stor lutad och över en papperkorg och skriver så dyker det upp en skrikandes galen jävla bonde på moppe rakt emot mig. Jag hade inte lagt märke till moppen från långt håll. Så när han är par meter ifrån mig börjar jag springa och hoppar sedan ut på en fotbolls plan. Först bromsar han och står stilla nån sekund sen slirar han iväg.

Han måste skrikit innan han såg att jag klottra också för han skrek redan ett tiotal meter ifrån mig. Haha skit mongo i alla fall.
Citera
2007-12-16, 10:33
Medlem
victoryzs avatar
Riktigt skön tråd! Keep it goin
Citera
2007-12-16, 12:01
Medlem
art_s avatar
Tänkte bjuda på en kort historia från den gamla toy-tiden.
Jag och en kompis hade precis börjat och skriva våra tags i stan. Vi hade en till i klassen som ville gå med i vårt "crew". Efter skolan så gick vi ner mot stan där vi ser att en port står på glänt - våran nya medlem går in direkt med sin nyinköpta biltema penna och ställer sig mot väggen för att börja skriva, han står ett tag och är osäker men vi peppar han och han börjar med sin första bokstav som är C... då han stannar upp och tittar på oss, sen börjar han skriva igen fast inte sin tag utan ett av stans kändaste crew, vi undrar vad fan han sysslar med. När han kommer ut så sejer han att han inte kom ihåg vad hans tag var Det slutar med att vi kickar han från crewet, hahaha lite kul tycker jag ialf

Edit: Dåliga meningar o stavfel säkert... trött som fan
Citera
2007-12-16, 12:55
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Tänkte bjuda på en kort historia från den gamla toy-tiden.
Jag och en kompis hade precis börjat och skriva våra tags i stan. Vi hade en till i klassen som ville gå med i vårt "crew". Efter skolan så gick vi ner mot stan där vi ser att en port står på glänt - våran nya medlem går in direkt med sin nyinköpta biltema penna och ställer sig mot väggen för att börja skriva, han står ett tag och är osäker men vi peppar han och han börjar med sin första bokstav som är C... då han stannar upp och tittar på oss, sen börjar han skriva igen fast inte sin tag utan ett av stans kändaste crew, vi undrar vad fan han sysslar med. När han kommer ut så sejer han att han inte kom ihåg vad hans tag var Det slutar med att vi kickar han från crewet, hahaha lite kul tycker jag ialf

Edit: Dåliga meningar o stavfel säkert... trött som fan
Haha o glömma bort sin tag..?
wtf..

Iofs har jag gjort liknande... Bombar ibland lite för snabbt för att hinna tänka vad jag ska skriva min egna tag eller crew eller något så blir de något bland eller något helt annat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in