detta hände mig och mina 2 polare som vi kan kalla för Klas och Johan för ungeför 3 timmar sen.
vi hade bestämt oss för att ta tåget till en liten by inte så långt ifrån där vi bor och måla i lite tunnlar och sånt.
vi packade vår väska med cans och pennor o drog iväg.
när vi kom fram så började Klas att måla inne i tunneln medans jag och Johan stod och vaktade på varsin sida.
när jag stod där och vaktade såg jag att någon kom gåande en bit ifrån så jag sa till Klas och Johan att gömma sig så jag och Johan la oss i gräset medans Klas stod över tunneln.
vi satt där och väntade ganska länge och ingen kom så då sprang Klas ner från sitt ställe och tänkte fortsätta och exakt då ser vi en gubbe komma gåande under bron.
Klas sprang in till oss i gräset o där satt vi helt tysta som 3 ninjor och försökte hålla oss för garv eftersom gubben verkar inte ha märkt ett piss
efter det gjorde vi färdigt våra målningar och så kommer det 2 personer gåandes mot tunneln igen.
dom ser oss och vi sätter fart och springer mot tåget och tänker åka hem.
efter att ha sprungit en bit utan att kolla bak stannar Klas och kollar.
dom verkar tröttnat så vi fortsätter att gå lugnt mot tåget men så ser vi att vi missat tåget
så nu måste vi vänta i 1 och en halv timme tills nästa tåg går.
vi bestämmer oss för att bomba lite på stationen och sätter igång men då kommer nån jävel som sätt oss och ringer polisen.
vi drar oss därifrån och vandrade runt i byn i ungefär 10 minuter då vi ser en snut bil åka förbi ca 3 meter ifrån oss.
min kompis hade färg i hela ansiktet och vi gick och höll i varsin sprej burk i handen men polisen verkar inte märkt nåt så vi gick till tåget och åkte hem och fortsatte bomba hemma i våran lilla by
jävligt tur att varken gubben eller snuten såg oss