2011-10-28, 18:08
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pe.Wahlgren
Hahaha vem fan köper ens en pocket can???

Så jävla tungt att glida runt med istället för penna om dagarna, har man bara en liten cap räcker dom till en jävla massa tags.
Citera
2011-10-29, 13:13
Medlem
Schmutzigs avatar
Kan ta o dela med mig av 2st historier, dock rätt tråkiga men det är ju bättre än inget.

Den första hände nu i veckan då jag bestämde mig för att dra ut o taga lite med markern, vandrar runt i ett lägenhets område klockan 9 på kvällen . Kollar dock ordentligt runt mig innan jag målar något.

Drar någon tag på en conteiner och precis när jag blivit klar så säger någon precis bakom mig "Snyggt". Undrar hur fan han kom fram till mig utan ett ända ljud.. + att han hade en fet rottweiler med sig, riktigt ninja alltså. Men jag tackade iallafall för kommentaren, även fast han sedan bad mig dra fort som fan.. Han kanske inte tyckte mina tags var så snygga ändå? Haha

Den andra storyn var ifrån inatt när jag var ute och målade min första riktiga "målning" / throw up. Klockan var runt 4 på natten och allting gick rätt smärtfritt ändå. Men iallafall så färgen jag hade rann som fasen fast kanske var rätt mycket mitt fel med pga min kassa can control. Gjorde även en helt galen tabbe.. när ja var klar så tänkte jag dra 2011 vis sidan om eftersom att resten av målningarna i tunneln var från 2006 ungefär så hade det vart kul om något kommer förbi o ser att det var någon här nyligen. Så när ja ska dra årtalet så börjar jag med 200, osen direkt tänker jag "Va i helvete gör jag? Det är ju för fan 2011..." Hahah

Får ta o skylla på att det var klockan 4 på natten en fredag, men ändå

Om någon vill se min "Masterpiece" så hade det vart kul o få bidrag med lite komedi.
Citera
2011-10-29, 14:12
Medlem
unknownanonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmutzig
Kan ta o dela med mig av 2st historier, dock rätt tråkiga men det är ju bättre än inget.

Den första hände nu i veckan då jag bestämde mig för att dra ut o taga lite med markern, vandrar runt i ett lägenhets område klockan 9 på kvällen . Kollar dock ordentligt runt mig innan jag målar något.

Drar någon tag på en conteiner och precis när jag blivit klar så säger någon precis bakom mig "Snyggt". Undrar hur fan han kom fram till mig utan ett ända ljud.. + att han hade en fet rottweiler med sig, riktigt ninja alltså. Men jag tackade iallafall för kommentaren, även fast han sedan bad mig dra fort som fan.. Han kanske inte tyckte mina tags var så snygga ändå? Haha

Den andra storyn var ifrån inatt när jag var ute och målade min första riktiga "målning" / throw up. Klockan var runt 4 på natten och allting gick rätt smärtfritt ändå. Men iallafall så färgen jag hade rann som fasen fast kanske var rätt mycket mitt fel med pga min kassa can control. Gjorde även en helt galen tabbe.. när ja var klar så tänkte jag dra 2011 vis sidan om eftersom att resten av målningarna i tunneln var från 2006 ungefär så hade det vart kul om något kommer förbi o ser att det var någon här nyligen. Så när ja ska dra årtalet så börjar jag med 200, osen direkt tänker jag "Va i helvete gör jag? Det är ju för fan 2011..." Hahah

Om någon vill se min "Masterpiece" så hade det vart kul o få bidrag med lite komedi.

Haha! Har också fått hjärnsläpp när jag ska skriva något enkelt, en polare till mig råkade skriva "ftw" istället för "ftp" mitt i en piece. Inte så farligt men ganska kul när han insåg sitt misstag.
Langa upp en bild på konstverket?
Citera
2011-10-29, 14:51
Medlem
lzroners avatar
Citat:

Det har man varit med om också! Sen har jag också lyckats med att signera med 2010 utan att va medveten om det
Citera
2011-10-29, 15:07
Medlem
Schmutzigs avatar
Skönt att man inte var ensam om de haha.. Kan dra o fixa bild senare!
Citera
2011-10-29, 17:28
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pe.Wahlgren
Hahaha vem fan köper ens en pocket can???
Jag tycker inte om att var elak, jag tycker man ska vara snäll, jag tycker hot om våld är tramisgt, jag önska att alla kunde vara vänner och sjunga fina BD låtar, MEN OM DU SÄGER ETT ONT ORD OM POCKET SKÄR JAG HALSEN AV DIG!!!!!
Citera
2011-10-29, 18:27
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Jag tycker inte om att var elak, jag tycker man ska vara snäll, jag tycker hot om våld är tramisgt, jag önska att alla kunde vara vänner och sjunga fina BD låtar, MEN OM DU SÄGER ETT ONT ORD OM POCKET SKÄR JAG HALSEN AV DIG!!!!!
Lyfter min hatt för dig, pocket är smidigare och trevligare än man kan tro!

Citat:
Du får tatuera in ögon i nacken min vän!
Senast redigerad av FYFX 2011-10-29 kl. 18:46.
Citera
2011-10-29, 19:58
Medlem
Citat:

Brukar du ofta måla med en marker?
Citera
2011-10-29, 22:04
Medlem
Schmutzigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador

Men för i helvete, förlåt så hemskt mycket! Men att taga ingår väl i att "måla graffiti"? Lovar att jag ska använda de rätta begreppen nästa gång jag skriver någon historia. Sorry bro!!!!!111!
Citera
2011-10-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violador

Topic heter ju faktist "Historier när ni varit ute och målat/BOMBAT"
Citera
2011-10-29, 22:30
Medlem
lzroners avatar
Citat:
Men för i helvete, förlåt så hemskt mycket! Men att taga ingår väl i att "måla graffiti"? Lovar att jag ska använda de rätta begreppen nästa gång jag skriver någon historia. Sorry bro!!!!!111!
Damn soon relax vi är inne på ett forum, inte en fotbolls match
Citera
2011-10-30, 00:14
Medlem
detta hände mig och mina 2 polare som vi kan kalla för Klas och Johan för ungeför 3 timmar sen.
vi hade bestämt oss för att ta tåget till en liten by inte så långt ifrån där vi bor och måla i lite tunnlar och sånt.

vi packade vår väska med cans och pennor o drog iväg.
när vi kom fram så började Klas att måla inne i tunneln medans jag och Johan stod och vaktade på varsin sida.
när jag stod där och vaktade såg jag att någon kom gåande en bit ifrån så jag sa till Klas och Johan att gömma sig så jag och Johan la oss i gräset medans Klas stod över tunneln.

vi satt där och väntade ganska länge och ingen kom så då sprang Klas ner från sitt ställe och tänkte fortsätta och exakt då ser vi en gubbe komma gåande under bron.
Klas sprang in till oss i gräset o där satt vi helt tysta som 3 ninjor och försökte hålla oss för garv eftersom gubben verkar inte ha märkt ett piss

efter det gjorde vi färdigt våra målningar och så kommer det 2 personer gåandes mot tunneln igen.
dom ser oss och vi sätter fart och springer mot tåget och tänker åka hem.
efter att ha sprungit en bit utan att kolla bak stannar Klas och kollar.
dom verkar tröttnat så vi fortsätter att gå lugnt mot tåget men så ser vi att vi missat tåget
så nu måste vi vänta i 1 och en halv timme tills nästa tåg går.
vi bestämmer oss för att bomba lite på stationen och sätter igång men då kommer nån jävel som sätt oss och ringer polisen.

vi drar oss därifrån och vandrade runt i byn i ungefär 10 minuter då vi ser en snut bil åka förbi ca 3 meter ifrån oss.
min kompis hade färg i hela ansiktet och vi gick och höll i varsin sprej burk i handen men polisen verkar inte märkt nåt så vi gick till tåget och åkte hem och fortsatte bomba hemma i våran lilla by

jävligt tur att varken gubben eller snuten såg oss
Senast redigerad av allanballan2 2011-10-30 kl. 01:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in