2014-03-19, 21:41
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, detta är inte för/emot-tråden!
//mod
Citera
2014-04-13, 18:32
Medlem
PixelPiratens avatar
Drog en liten runda idag! Klockan var väl sisådär 2 på dagen och staden var full av folk. Jag tar upp min marker och drar min tag på en vägskylt, stoppar tillbaka pennan i fickan sen hör jag någon skrika typ "FATTARU BÖTERNA DU KOMMER FÅ FÖR DEDÄR? KLOTTRARFITTA!" Börjar löpa en bit och vänder min jacka ut och in, ser att han följer efter mig så jag tar närmsta cykel och sticker.
Citera
2014-06-08, 15:07
Medlem
Hände en förjävla kul grej igår.
Var på spelning, drack några bärs och givetvis följde den nypåfyllda squeezern med silverbrons med.
Som vanligt så drar en ett par kråkor utomhus, på toan och sedan innan hemfärden så for jag och en polare mot pissoaren för en sista urination/klotterinferno. Några kråkor körs och sedan ser jag ett till spot jag vill dra en på så jag drar bort locket igen utan att märka att udden följde med i locket.
Hör bara ett plaskljud och ser min polare bryta ihop i asgarv på golvet innan vi skyndade oss därifrån
Citera
2014-07-01, 01:28
Medlem
njekss avatar
Skulle köra en piece ikväll, hade lagt cansen vid spoten bakom ett lågt stängsel i en buske. Innan jag skulle ut träffade jag en vän, sen blev det så att vi rullade upp en joint för skojjs skull. Därefter kom några vänner till och det blev några till, i slutet av kvällen runt 24:00 hade vi passat runt 5-6 stycken och jag var väldigt bäng, seg och död. Stack därifrån och kom på att jag kunde köra piecen ändå, så gick emot spoten och cansen.

Väl framme sträckte jag mig över staketet för o komma åt icakassen med burkarna i, aj. Jag kunde inte, jag var 30cm ifrån påsen med handen och tänkte "va, jag kunde lägga den ner här, hur kan jag ej nå den". Försökte sträcka mig men jag var så bäng så jag orkade inte anstränga mig, stod där som en död gubbe och suktade efter påsen med handen och hela min kropp men det gick bara inte. Jag ger upp, tänkte jag.

Men, precis innan jag gör handling av tankarna ser jag en burk som av misstag ligger utanför påsen, och jag når den. Vad skönt nu kan jag iallafall göra lite tags, tänkte jag.

Går bort till en stor container för o göra första tagen, sätter mig ner på knä för jag orkar inte stå. Börjar spruta med burken men händerna följer inte riktigt med, inte heller hjärnan. Tagen blir ingen tag, blir ingenting, inte mer än en hög med skit. Och nu lyser hela min värld upp, en bil och hjärnan fick en panik jag aldrig känt förut och utan att tänka flyger jag upp, kastar den knappt använda burken i containern. Springer 10m och sedan ser jag, det är ingen bil det är en helt vanlig oskyldig spotlight som utlöstes av mina rörelser. Burken förlorad.

Jag måste sluta måla onykter... eller måla överhuvudtaget... eller sluta leva. m.
Citera
2014-08-06, 00:30
Medlem
Polkakolas avatar
Efter allt för många öl i en allt för liten by fick jag idén att köra backjump på den lokala lilla stationen i området. Det var på tok för upplyst för att det skulle sluta bra men efter att ha legat bakom min snöhög i 15 minuter rullar ICn in och jag stapplar fram över spåren och börjar dra mina lines. Jag stod på bakersta vagnen och allt kändes bra, jag var ju full men så plötsligt hör jag hur dörren längst bak öppnas och ut kommer hela SJ personalen med tillhyggen. Provar först att vara hård och inte svara på deras ilskna rop men tillslut försöker jag ryta till. Jag insåg när jag stod där och sprejjade att jag lät som en hes 14åring igenföres med dom storvuxna konduktörerna. Jag försöker springa men blir snabbt fälld av två konduktörer som misshandlar mig som snutar och släpar iväg mig. Blåslagen och full finner jag mig i liggandes på det kalla golvet i förarhytten. En man i förarjacka som ser ut att vara i 60års åldern flinar elakt mot mig medans han trampar mig på fingrarna och frågar vad jag hittat på för dumheter. Jag får ur mig en ynka snyftning och med en duns hör jag hur konduktörernas bälten drar i golvet och adrenalinet slår i min kropp. Gör ett försök att komma undan men känner hur mina carhartt byxor far av med ett ryck och hur en grov SJ kuk klyver mina skinkor, sedan svartnar det.

Vaknar till av att dom har bundit fast mig i bistron som dom utrymt på folk. Föraren står flinandes böjd över mig med sin flensbedränkta lem viftandes i högerhanden. Innan jag vet ordet av det har jag svalt hans åderpåle. Jag får en kamera i ansiktet och dom filmar och förnedrar mig. Dom säger att det borde vara lika förnedrande som när klottrare står och fotar deras klotter på SJ tågen. Jag hör hur dörren öppnas och ser till min fasa att det här inte är en vanlig tur utan en chartrad postvagnen tur. Ett 20tal autistiska män står nu och runkar sina sneda autistkukar frenetiskt medans jag blir förstörd av SJs personal. Efter att ha fått 20 arsberger satser i ansiktet blir jag avslängd på en öde station längre bort där jag lyckas ringa en taxi för att ta mig till sjukhuset.

Efter flera dygn på intensiven skrivs jag ut, har valt att sluta måla efter denna händelse då den skadade mitt psyke illa
Citera
2014-08-06, 00:39
Medlem
Emptycola99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkakola
Efter allt för många öl i en allt för liten by fick jag idén att köra backjump på den lokala lilla stationen i området. Det var på tok för upplyst för att det skulle sluta bra men efter att ha legat bakom min snöhög i 15 minuter rullar ICn in och jag stapplar fram över spåren och börjar dra mina lines. Jag stod på bakersta vagnen och allt kändes bra, jag var ju full men så plötsligt hör jag hur dörren längst bak öppnas och ut kommer hela SJ personalen med tillhyggen. Provar först att vara hård och inte svara på deras ilskna rop men tillslut försöker jag ryta till. Jag insåg när jag stod där och sprejjade att jag lät som en hes 14åring igenföres med dom storvuxna konduktörerna. Jag försöker springa men blir snabbt fälld av två konduktörer som misshandlar mig som snutar och släpar iväg mig. Blåslagen och full finner jag mig i liggandes på det kalla golvet i förarhytten. En man i förarjacka som ser ut att vara i 60års åldern flinar elakt mot mig medans han trampar mig på fingrarna och frågar vad jag hittat på för dumheter. Jag får ur mig en ynka snyftning och med en duns hör jag hur konduktörernas bälten drar i golvet och adrenalinet slår i min kropp. Gör ett försök att komma undan men känner hur mina carhartt byxor far av med ett ryck och hur en grov SJ kuk klyver mina skinkor, sedan svartnar det.

Vaknar till av att dom har bundit fast mig i bistron som dom utrymt på folk. Föraren står flinandes böjd över mig med sin flensbedränkta lem viftandes i högerhanden. Innan jag vet ordet av det har jag svalt hans åderpåle. Jag får en kamera i ansiktet och dom filmar och förnedrar mig. Dom säger att det borde vara lika förnedrande som när klottrare står och fotar deras klotter på SJ tågen. Jag hör hur dörren öppnas och ser till min fasa att det här inte är en vanlig tur utan en chartrad postvagnen tur. Ett 20tal autistiska män står nu och runkar sina sneda autistkukar frenetiskt medans jag blir förstörd av SJs personal. Efter att ha fått 20 arsberger satser i ansiktet blir jag avslängd på en öde station längre bort där jag lyckas ringa en taxi för att ta mig till sjukhuset.

Efter flera dygn på intensiven skrivs jag ut, har valt att sluta måla efter denna händelse då den skadade mitt psyke illa

Och sen kom rambo och räddade dig eller? Nä du det låter inte som att 50% av detta har hänt.
Citera
2014-08-06, 01:00
Medlem
Citat:

Lugnt bästa historien i tråden
Citera
2014-08-06, 01:19
Medlem
Polkakolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
Och sen kom rambo och räddade dig eller? Nä du det låter inte som att 50% av detta har hänt.

Det framgår i texten tydligt att jag inte blev räddad, blev som sagt avslängd på nästa station när dom haft sitt lilla roliga.
Citera
2014-08-07, 14:23
Medlem
5os avatar
Kan väl dra en gammal rövar historia. Drar in mot stan på en bombing runda med 2 andra. Innan hävs det bärs och sprit samt intas tjack för att sedan dra ut och klottra på allt som kommer i min väg.

Efter kanske 70-80 tags kommer 2 vältränade svenssons i 30 års åldern och ropar "Lägg av med det där era missyckade jävlar!" Är vid det här laget ganska trött på såna som han så tar upp mitt knogjärn jag har i bakfickan, min ena polare tar fram ett järnrör och den andra har nävarna. Vi rushar ifatt packet, jag drar mitt knogjärn i bakhuvet på den ena samtidigt som mina polare slår den andra sönder och samman.

Efter att ha gjort honom oidentifierbar hoppar jag på hans bröstkorg så minst 4 revben ryker åt helvete, sen fortsätter vi bomba och dra tjack/kox för att sedan decka i häktet anmäld för mordförsök och grov skadegörelse.

Blev en 5års vålta på hall men nu fick jag permiss och sprang ifrån min vårdare.
Citera
2014-08-07, 14:27
Medlem
pyro860s avatar
Whoaiterna har tydligen hittat hit..

Citera
2014-08-20, 00:34
Medlem
Citat:

Haha inte säker ifall du är seriös men trodde du skulle säga i slutet att de va ett skämt så satt o skratta en del men måste fråga är detta sant?
Citera
2014-10-12, 14:50
Medlem
snyltarherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gradent
Haha inte säker ifall du är seriös men trodde du skulle säga i slutet att de va ett skämt så satt o skratta en del men måste fråga är detta sant?

Ibland undrar jag hur gamla folk på det här forumet verkligen är. Ingen begriper tydlig ironi...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in