2013-09-18, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Haha softa lite, du borde vänta ett tag med att måla tåg när du desutom sätter dig o meckar upp en i yarden, knasar, torskar nästan för dem i den "vita bilen" var förmodligen civvare.
Hoppas du förstår hur misslyckat ditt mission var

Hans nick är ju passade så det är klart grabben ska röka i yarden!!
Citera
2013-09-19, 05:01
Medlem
brass-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Haha softa lite, du borde vänta ett tag med att måla tåg när du desutom sätter dig o meckar upp en i yarden, knasar, torskar nästan för dem i den "vita bilen" var förmodligen civvare.
Hoppas du förstår hur misslyckat ditt mission var
Vad du just nu skrev ger mig uppfattningen att du inte målar så ofta.. eller inget alls
vad spelar det för roll att ja meckar/röker på yarden? jag är nog inte den ända som gör det, varför blev mitt mission misslyckat? jag bombade lite,jag var flummie,ja kom undan polisen.

Att kalla mitt mission misslyckat så måste ju alla andra graffare som rökt o måla/bomba tåg och fått knas
också fått helt misslyckade mission's med..
Citera
2013-09-19, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brass-mannen
text

Sjuka jävel som chillar sönder på yarden, rullar upp en fet och känner sig som hemma...
Citera
2013-09-19, 18:33
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSnabbt
tror det är denna story han syftar på.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=5015183
http://youtu.be/F0hkfI0EuLM
förhelvete, hahaha!
Citera
2013-09-21, 13:47
Medlem
Kan väl bjuda på nattens härjande.

Klockan är väl sådär 03, kommer hem från fest å bestämmer sig för att ta ut några burkar som står och möglar, rör mig mot väggen som ska bli nerkladdad å börjar måla. Kommer till min sista bokstav och är skit nöjd, tills jag märker att kromen är slut. Börjar panikartat leta i påsen efter en annan färg, hittar den och målar de sista, tar upp min svarta burk och ska precis börja måla.
Kollar bak lite å ser så ingen e där, tyvärr som kom det en häst från ingenstands och sen 3 till! Full som ett ägg försöker man lägga i allt väskan med stress och panik, skyndar mig som bara den, kollar bak lite tätt och ser att dem börjar ringa och peka på mig. Får i allt i påsem och börjar springa som Usain Bolt. Springer upp och yrar runt i skogen i en kvart eller så, efter ett tag ger jag upp och går mot betonghusen igen, vandrar några minuter och ser blåljus, upp i skogen igen!

Ligger i blöt skog och väntar några minuter igen tills de var dags att gå hem.
Jag kom hem säker i alla fall, utan att spendera natten på Skånegatan.

(bjuder på extremt bra grammatik, punkter och kommatecken! lite små bakis bara )
Citera
2013-09-21, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
Kan väl bjuda på nattens härjande.

Klockan är väl sådär 03, kommer hem från fest å bestämmer sig för att ta ut några burkar som står och möglar, rör mig mot väggen som ska bli nerkladdad å börjar måla. Kommer till min sista bokstav och är skit nöjd, tills jag märker att kromen är slut. Börjar panikartat leta i påsen efter en annan färg, hittar den och målar de sista, tar upp min svarta burk och ska precis börja måla.
Kollar bak lite å ser så ingen e där, tyvärr som kom det en häst från ingenstands och sen 3 till! Full som ett ägg försöker man lägga i allt väskan med stress och panik, skyndar mig som bara den, kollar bak lite tätt och ser att dem börjar ringa och peka på mig. Får i allt i påsem och börjar springa som Usain Bolt. Springer upp och yrar runt i skogen i en kvart eller så, efter ett tag ger jag upp och går mot betonghusen igen, vandrar några minuter och ser blåljus, upp i skogen igen!

Ligger i blöt skog och väntar några minuter igen tills de var dags att gå hem.
Jag kom hem säker i alla fall, utan att spendera natten på Skånegatan.

(bjuder på extremt bra grammatik, punkter och kommatecken! lite små bakis bara )

Var de i göteborg du målade?
Citera
2013-09-21, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Var de i göteborg du målade?
Förorts Göteborg.
Citera
2013-09-30, 15:14
Medlem
Skottis1488s avatar
Sett lite roliga inlägg här och tänkte bidra med ett jag med

Jag och en polare var ute och målade sisådär klockan 8 på kvällen mitt inne i staden lite småberusade på alkohol och onämnda droger.
Drog lite bussbombning och vanliga tråkiga väggar..
Står och finpillar lite på en lite finare målning jag la den kvällen, då kommer det fram en mamma och hennes barn ( som sitter i barnvagn ).. Hon ställer barnvagnen i princip mitt på vägen och går fram och börjar skrika på mig och polaren ( fortsätter måla och tänker inte riktigt ).
Lite oklart vad hon sa och så men hon försökte ta mina burkar och sa att hon skulle dra fingeravtryck
Sen ett tag efter (kanske 1-2 timmar senare) så kommer la snuten som vanligt, då blev det benen på ryggen och springa hem hehe

Lite smårolig historia enligt mig iallafall!
Citera
2013-10-12, 14:44
Medlem
Mr.patss avatar
Senaste veckan har varit riktigt cp må jag säga, har fått knas 2 gånger nu och funderar starkt på vadfan jag håller på med :/

Knas 1: Skulle iväg med en polare på eftermiddagen och bara ha det chill, ville inte ha snutjag idag inte! packar ner lite skit i fickorna och ger mig iväg o träffar min polare! Vi tare lugnt och bestämmer oss föratt dra och racka lite kråm o svart så vi kan dra längs linjen och lägga en kråmare! sagt o gjort får jag med mig 6 burkar i axelväskan och vi börjar bege oss mot rälsen!

När vi väl börjar närma oss rälsen så går vi genom ett industri område, min polare är dum nog att dra en mustig jävla tag på ett elskåp! helt plötsligt hör jag en bil brummandes bakom oss och en snabb tvärnit därefter, FITTA! hinner jag tänka. Vi kubbar in i en närliggande skog, över bäckar och genom taggbuskar. vi kommer efter ett tag fram till spåret(som ligger i skogen) hoppar över ett staket och det är då jag kan för första gången kolla bakåt. Det jag då ser är 2 stycken män 40+ och en pitbull.
Jag och min polare har alltså sprungit ifrån en pitbull

vi kubbar så att vi börjar närma oss stan, och när vi väl är framme så sätter vi oss på en bänk och pustar ut. Det var då vi kom på att polaren hade spice o rullpapper på sig. jävla idiot haha.

Knas 2: var nyss ute med mig själv och körde innerstaden, man måste ju passa på medans solen fortfarande värmer! Går en liten runda bland de flesta kvarter och bestämmer mig för att dra hem och käka.

På vägen hem drar jag lite casual tags lite här och var, ser då en skön yta som jag bara måste ha en jävel på. Jag gör mitt och drar en blaffig jävel med mycket drips.

Hör då när jag är klar från en balkong....'HÖRRU!' Vafan, tänkte jag, vad är detta nu! jag börjar gå hemmåt men efter ja gått 10 meter skriker killen ' Hörru vafan göru din idiot!' Jag börjar då jogga iväg lite sakta och då skriker han så det ekar som fan' HÖRRU STANNA INNAN JA BAZZAR HUNDEN PÅ DIG DIN SKIT'.
Jag inser då att det är dax att jag börjar rusha iväg därifrån! kutar väl en km eller 2 tills jag kommer fram till ett buskage! Där sitter jag o trycker i kanske en kvart eller så. Börjar sedan knata hem och tar en cigge. man kan ju säga att adrenalinet ligger på max när dom börjar skrika och ha sig!

Förlåt om jag skriver dåligt men jag harar att skriva på dator :/
Citera
2013-10-12, 16:50
Medlem
unoosws avatar
Bjuder väl också på en det va ett tag sen sist.

Det hela börjar med att jag och en polare bestämmer oss för att jag ska slagga hos han ett par dagar i slutet på Augusti eftersom jag har varit bortrest större delen av sommaren. tiden flyter på och besöket blir av vi fördriver den första dagen med att måla fame och bara softa. på kvällen/natten bombar vi lite centrum och drog ett par gods.

nästa dag däremot.. på dagen kör vi lite linje, hinkar ett par bärs och rackar färg men sen på kvällen får jag ett samtal av en annan polare som undrar om vi vill ta en gås med han. visst! tänker vi och drar dit.
han rullar en feting som vi delar på och just när vi är påväg att bli helt borta frågar jag hastigt hur länge det sitter i och får svaret 3.5 timme...

klockan va här närmare 11 på kvällen och vi hade tänkt dra till yarden och lägga varsin panel runt 12 tiden för båda skulle upp hyffsat tidigt nästa dag.

vi flummar och halvvägs genom ruset är jag och polare 1 på bushumör så vi bestämmer oss för att dra och lägga våra panels iallafall. vi fnittrar oss in i yarden och är extremt "stealth". vi lyckades som tur var åstadkomma et vi tänkte utan att få knas men resultatet var diskutabelt
Citera
2013-10-12, 17:32
Medlem
SuperSnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unoosw
Bjuder väl också på en det va ett tag sen sist.

Det hela börjar med att jag och en polare bestämmer oss för att jag ska slagga hos han ett par dagar i slutet på Augusti eftersom jag har varit bortrest större delen av sommaren. tiden flyter på och besöket blir av vi fördriver den första dagen med att måla fame och bara softa. på kvällen/natten bombar vi lite centrum och drog ett par gods.

nästa dag däremot.. på dagen kör vi lite linje, hinkar ett par bärs och rackar färg men sen på kvällen får jag ett samtal av en annan polare som undrar om vi vill ta en gås med han. visst! tänker vi och drar dit.
han rullar en feting som vi delar på och just när vi är påväg att bli helt borta frågar jag hastigt hur länge det sitter i och får svaret 3.5 timme...

klockan va här närmare 11 på kvällen och vi hade tänkt dra till yarden och lägga varsin panel runt 12 tiden för båda skulle upp hyffsat tidigt nästa dag.

vi flummar och halvvägs genom ruset är jag och polare 1 på bushumör så vi bestämmer oss för att dra och lägga våra panels iallafall. vi fnittrar oss in i yarden och är extremt "stealth". vi lyckades som tur var åstadkomma et vi tänkte utan att få knas men resultatet var diskutabelt

Hahaha älskar den känslan, skön historia för övrigt.
Citera
2013-10-13, 01:05
Medlem
pl00jErs avatar
Står och målar på en vägg utmed tågrälsen tillsammans med en tjej, sen kommer en gubbe 60+ som är ute och går med sin hund. Jag lägger burken i jackfickan och ställer mig och pussar lite på tjejen som en avledande manöver, kan man väl säga.

Men han hade ju självklart sett mig måla.. Eftersom han börjar prata med mig och säger att det är hans vägg jag står och målar på (what?). Och så tar han av mig mössan jag har på mig, visst lugna puckar tänker jag.

Sen ska han börja kolla i min väska och bli aggressiv, då får han en armbåge i ansiktet och jag börjar springa där ifrån. Tjejen bara står kvar och pratar i telefon. Så ska han försöka ta fast henne också, men han hade nog inte stretchat och värmt upp tillräckligt så det gick väl inget vidare med det. Därpå skriker han till mig att han har mitt dna i mössan. Jag börjar skratta och svarar att han har 15 andra grabbars dna också och att det kostar 20.000 att göra en dna-analys.

Nu i efterhand skrattar vi båda åt det och undrar om han gick till polisen och sagt att han tagit en klottrares mössa och bett dom göra en dna-analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in