Senaste veckan har varit riktigt cp må jag säga, har fått knas 2 gånger nu och funderar starkt på vadfan jag håller på med :/
Knas 1: Skulle iväg med en polare på eftermiddagen och bara ha det chill, ville inte ha snutjag idag inte! packar ner lite skit i fickorna och ger mig iväg o träffar min polare! Vi tare lugnt och bestämmer oss föratt dra och racka lite kråm o svart så vi kan dra längs linjen och lägga en kråmare! sagt o gjort får jag med mig 6 burkar i axelväskan och vi börjar bege oss mot rälsen!
När vi väl börjar närma oss rälsen så går vi genom ett industri område, min polare är dum nog att dra en mustig jävla tag på ett elskåp! helt plötsligt hör jag en bil brummandes bakom oss och en snabb tvärnit därefter, FITTA! hinner jag tänka. Vi kubbar in i en närliggande skog, över bäckar och genom taggbuskar. vi kommer efter ett tag fram till spåret(som ligger i skogen) hoppar över ett staket och det är då jag kan för första gången kolla bakåt. Det jag då ser är 2 stycken män 40+ och en pitbull.
Jag och min polare har alltså sprungit ifrån en pitbull
vi kubbar så att vi börjar närma oss stan, och när vi väl är framme så sätter vi oss på en bänk och pustar ut. Det var då vi kom på att polaren hade spice o rullpapper på sig.

jävla idiot haha.
Knas 2: var nyss ute med mig själv och körde innerstaden, man måste ju passa på medans solen fortfarande värmer! Går en liten runda bland de flesta kvarter och bestämmer mig för att dra hem och käka.
På vägen hem drar jag lite casual tags lite här och var, ser då en skön yta som jag bara måste ha en jävel på. Jag gör mitt och drar en blaffig jävel med mycket drips.
Hör då när jag är klar från en balkong....'HÖRRU!' Vafan, tänkte jag, vad är detta nu! jag börjar gå hemmåt men efter ja gått 10 meter skriker killen ' Hörru vafan göru din idiot!' Jag börjar då jogga iväg lite sakta och då skriker han så det ekar som fan' HÖRRU STANNA INNAN JA BAZZAR HUNDEN PÅ DIG DIN SKIT'.
Jag inser då att det är dax att jag börjar rusha iväg därifrån! kutar väl en km eller 2 tills jag kommer fram till ett buskage! Där sitter jag o trycker i kanske en kvart eller så. Börjar sedan knata hem och tar en cigge. man kan ju säga att adrenalinet ligger på max när dom börjar skrika och ha sig!
Förlåt om jag skriver dåligt men jag harar att skriva på dator :/