Påga Madness!
Måla pågan med Brushan.
Inledning.
Det var en Mörk,Kall och sen december kväll,Det var fredag om jag inte minns helt fel.
Brushan var ganska påverkad av olika preparat,Bland annat Benso&MDPV.
Vi satt i mitt kök , Jag,Brushan,Döds Och Raket.Jag kom på den tokfeta iden att pieca.
"Fan ska vi inte dra ut och måla?".
Brushan tyckte det lät som en riktigt bra ide.Men vart?Vi diskuterade lite,Tills vi kom fram till att måla yarden var fan det fetaste vi kunde göra nu.
Hoppa in i bilen,Vi drar mot Yarden!
Vi ringde en snubbe som skulle köra oss, "Risky"..
Han kom och mötte oss på Min parkering,Alla hoppade in i hans Gräddvita Volvo.
Vi åkte en liten stund,Det var spänt i bilen,Alla var taggade som fan.
Bilen stannade,Vi var framme. Men vi hade visst en jävligt skitnödig chafför,Han vågade inte vara kvar. "Nej aldrig,Blir det knas så ser dom mitt reg-Nummer".
Skitsamma sa vi, Sen gick vi mot staketet där vi skulle börja klippa upp.
Bultsax och tågjärn.
Vi kom fram till stängslet,På andra sidan så stog det ett lila Påga tåg.
Raket började klippa medans Döds höll koll.
2Minuter senare var hålet tillräckligt stort så att jag och brushan kunde komma igenom.
Vi gick fram till tåget,Kollade oss omkring,Tåg upp en varsin krom och började skissa upp.
Observera att Brushan är jävligt fluddrad,Vilket resulterade i hans piece,Han hann inte klart.
Vi båda hadde nu fyllt klart våra pieces,Jag hadde min bakgrund klar, Och skulle nu börja på linesen.
Jag drog lines runt mina fyra bosktäver, Och brushan påbörjade sina lines på sina tre bokstäver.
Jag började på skuggan,Kollar på Brushan,Han står och garvar och kollar på sin piece.
Fokuserar på mitt,Men exakt när jag dragit klart skuggan och piecen är så gott som klar,Så hör vi polisradio,Ett sånt där pipljud ni vet,Total panik!Kallabalik! Brushan springer framför mig och snubblar ner i den djupa snön en meter innan hålet i stänglset,Jag tar tag i brushan och knuffar han igenom hålet. Vi springer ett par hundra meter,Ut på en grusväg,Slänger burkarna åt helvette.
När vi märker att det är lugnt Så frågar jag brushan : Ska du inte göra klart din piece?
Nää fan svarar han, Vi sket i att hämta burkarna också.
Det var en kul kväll det

Vi kom till och med med i POLISEN.SE
Må bäst FOlks!