2011-11-25, 18:02
Medlem
ekciRs avatar
Lira tågtunnel i somras. Plötsligt märker vi att ett tåg är riktigt nära så vi springer ut ur tunneln, upp för en klippa och hoppar över ett högt staket. När jag landar stukar jag foten. Efter tåget passerat ser vi att på andra sidan spåret är det helt platt och massa buskar att gömma sig i
Citera
2011-11-25, 21:14
Medlem
swapzs avatar
Vi var ute och måla på ett utkickstorn (stavning ) i skogen, iallafall körde vi var sin sida av det, brevid så går det en hästsliga. Också plötsligt dyker det upp en kärring på häst och skriker till mig "Vad håller du på med?!"
Så började vi springa o hon kom efter med hästen som tur var fanns det några bäckar som vi hoppade över( fast jag doppade ena benet ) vi fortsatte springa o min polare tappade schampo o skit från hans väska haha, Vi klarade oss iaf, sen kom vi hem till min polare o chillade i hans bubbelpool.

Det var min historia kanske inte något så, men de bästa jag har hitills.
Citera
2011-11-25, 21:41
Medlem
ekciRs avatar
Ja det är ju oftast polis och hund man försöker springa ifrån, inte kvinnor på häst haha! Snacka om oväntad jakt!
Citera
2011-11-26, 13:09
Medlem
klabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Vi var ute och måla på ett utkickstorn (stavning ) i skogen, iallafall körde vi var sin sida av det, brevid så går det en hästsliga. Också plötsligt dyker det upp en kärring på häst och skriker till mig "Vad håller du på med?!"
Så började vi springa o hon kom efter med hästen som tur var fanns det några bäckar som vi hoppade över( fast jag doppade ena benet ) vi fortsatte springa o min polare tappade schampo o skit från hans väska haha, Vi klarade oss iaf, sen kom vi hem till min polare o chillade i hans bubbelpool.

Haha!
Ni borde bara ha skrämt upp hästen så att den hade slängt av henne.
Citera
2011-11-26, 13:46
Medlem
Citat:

sjukt praktiskt att ha med sig schampo på klottermission! då är man fan beredd på allt, förutom hästjäveln då.
& varför i helvete har inte alla ens klotterkompisar en bubbelpool!?!?!?!? det hade ju suttit jäävligt bra
Citera
2011-12-03, 12:36
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
sjukt praktiskt att ha med sig schampo på klottermission! då är man fan beredd på allt, förutom hästjäveln då.
& varför i helvete har inte alla ens klotterkompisar en bubbelpool!?!?!?!? det hade ju suttit jäävligt bra

Haha h*n kom just från träningen eller något sånt.
Citera
2011-12-03, 13:49
Medlem
oklartsomfaens avatar
Citat:
Haha h*n kom just från träningen eller något sånt.

"tappade schampo o skit från hans väska haha, Vi klarade oss iaf, sen kom vi hem till min polare o chillade i hans bubbelpool."
Senast redigerad av oklartsomfaen 2011-12-03 kl. 13:56.
Citera
2011-12-03, 17:59
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oklartsomfaen
"tappade schampo o skit från hans väska haha, Vi klarade oss iaf, sen kom vi hem till min polare o chillade i hans bubbelpool."

Hahaha vafan
Citera
2011-12-15, 22:31
Medlem
N-dawgs avatar
satt nyss och softade med en polare och då kom vi in på lite graffiti snack och nu kom jag på ett knas från flera år tillbak som ja tänkte berätta om.

vi målade en relativt chill spott när ett par billjus stannade intill och någon kom ut ur bilen och lös med en stark ficklampa på oss!
vi packade medan nån drog klart snabbt och löpte mot centrum vid en byggnad drog ja och en till kille vänster dom andra höger, sen tog vi höger och dom vänster men innan vi hann ses igen kom ett skinhead gäng och stoppade oss.

dom festade och drack bärs å va stökiga å skrek -har ni sätt några svartingar eller och sa nåns namn och frågade om vi visste vem det var, vi sa -några svartingar sprang förbi och pekade åt det håll vi blev jagade ifrån och sa att dom måste springa och dom sprang och bakom hörnet hörde vi snuten slå på saftblandarn å visslan på skinnskallarna istället för på oss.

nice som fan, vi drog vidare mot centrum alla tillsammans sen går 2 in i en butik och då kommer en turk med sitt gäng och säger sitt namn till oss som råkar vara samma namn som skinskallarna sa, dom gick mot oss snabbt och muckade som fan men vi klarade oss fint för just då kom våra polare ut från affären.

sen gick vi me kannorna till en spott igen och drog lite mer
Citera
2011-12-15, 22:38
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N-dawg
satt nyss och softade med en polare och då kom vi in på lite graffiti snack och nu kom jag på ett knas från flera år tillbak som ja tänkte berätta om.

vi målade en relativt chill spott när ett par billjus stannade intill och någon kom ut ur bilen och lös med en stark ficklampa på oss!
vi packade medan nån drog klart snabbt och löpte mot centrum vid en byggnad drog ja och en till kille vänster dom andra höger, sen tog vi höger och dom vänster men innan vi hann ses igen kom ett skinhead gäng och stoppade oss.

dom festade och drack bärs å va stökiga å skrek -har ni sätt några svartingar eller och sa nåns namn och frågade om vi visste vem det var, vi sa -några svartingar sprang förbi och pekade åt det håll vi blev jagade ifrån och sa att dom måste springa och dom sprang och bakom hörnet hörde vi snuten slå på saftblandarn å visslan på skinnskallarna istället för på oss.

nice som fan, vi drog vidare mot centrum alla tillsammans sen går 2 in i en butik och då kommer en turk med sitt gäng och säger sitt namn till oss som råkar vara samma namn som skinskallarna sa, dom gick mot oss snabbt och muckade som fan men vi klarade oss fint för just då kom våra polare ut från affären.

Haha, underbart att ni lockade nazisterna till polisen!!
Citera
2011-12-15, 23:33
Medlem
lzroners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N-dawg

Fan va smart att lura dom till polisen så!! haha
Citera
2011-12-15, 23:44
Medlem
N-dawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Haha, underbart att ni lockade nazisterna till polisen!!
snuten letar ju efter stök, ren slump att det dök upp annat stök att ge dom
Citat:
Ursprungligen postat av lzroner
Fan va smart att lura dom till polisen så!! haha

mm, bombisch nätterna i ända inte som nu med jobb och skit! börjar bli Smoking-lirare
Senast redigerad av N-dawg 2011-12-15 kl. 23:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in