Kan dela med mig vad som hände i helgen.
Började med att jag träffa upp polarna på tåget runt 19:00 vi kan kalla dom E och J, sitter och softar tills vi kommer fram där vi ska av, J som bor där vi ska måla föreslår att vi drar och rackar lite bärs och annat gott som vi kan ha medans vi fördröjer tiden men som ni alla vet är det svårt när man har massa burkar och en flow i fickan
Vi går och besöker en laglig vägg dom har där uppe och kollar om det går att måla där men icke sa nicke för hela väggen var blöt, vi går vidare och hittar en tunnel precis under en väg och allt är lugnt, E står och knasar medans J och jag målar. Allt går bra och vi börjar gå ner mot stan igen, och innan stan ligger en sjuhelsikes lång tunnel!! Vi går och små tjatar och dricker lite bärs när vi plötsligt hör massa skramlande, vi går lugnt fram och kollar och ser ett par tjejer på ungefär 6st stå och måla och finns det något roligare än att skrika GRAFFITIPOLISEN!?!?!?!
Dom droppar burkarna och springer allt vad dom kan vi går fram kollar vad dom har gjort och drar några tags i tunneln och tänker, FAN hade ändå varit soft att måla med dom? Så vi börjar vi gå lugnt efter och försöker leta upp dom. 200m efter den tunneln och knappt det så är det centrum nu snackar vi bussstation och allt möjligt och tro fan att snuten kommer slö körandes i 20km/h och svänger ner mot tunneln, vi går sakta och lugnt in på bussstationen och väntar på våran buss som vi sedan bombar på vägen hem.
Bara en helt enkel kväll ute som alla andra helger men tro fan att vi är lite små sura för vi skrek graffitipolisen för vem vill inte måla med 6brudar

Men det kan nog vara det roligaste vi gjort hahaha