2011-05-01, 21:03
Medlem
kringlarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmuu
Va en femma Orange inte super duper, Orange är underbart
Orange haze har mycket trevligt rus.
Men saknar helt klart potens för att räknas som en High-end strain/dunder.
Citera
2011-05-01, 23:24
Medlem
Fina Gubbens avatar
Chatt raderat.

SLUTA CHATTA!

/Mod
Citera
2011-05-02, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmuu
Nu är jag tillbaka igen med en 5:a cashmir från tösens stånd... Handlat av henne i 15 år nu. blir aldrig besviken...
300 ddk gav mig 6 gubbar puffa väl upp en där tog med mig en 5a hem sweet

Ska till Chris nu i helgen hade jag tänkt mig, har dock aldrig handlat av någon tjej, kanske skulle testas. Vart någonstans i Chris står hon och vilken form av utbud brukar hon ha?
Citera
2011-05-02, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guttaaa
Ska till Chris nu i helgen hade jag tänkt mig, har dock aldrig handlat av någon tjej, kanske skulle testas. Vart någonstans i Chris står hon och vilken form av utbud brukar hon ha?

Hon står runt hörnet på det småsten bellagda torget där de flesta säljer hon har ett lite fattigare stånd men där är alltid 15-20 min kö för hon ger bäst bitar..

Bara fråga en dansk om var Tösen står...

Hon har bara hasch oftas 3 sorter alla super säljer halva priset gämnfört med de andra hon kör 50 pris rakt av
Citera
2011-05-02, 10:52
Medlem
Vem har det bästa gröna då? Inne där i nån byggnad sas det? Ww?
Citera
2011-05-02, 11:28
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:
I 40 år har röken legat tät över Christiania.

Men nu har friheten fått en prislapp: 186 miljoner kronor.
Om inte är drömmen om Christiania slut – efter 40 års uppror, strid och kärlek.

EDIT:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12963222.ab
Senast redigerad av Schlaktarnn 2011-05-02 kl. 11:32.
Citera
2011-05-02, 11:47
Medlem
Rudelführers avatar
Jag som tänkte dra till Christiania nu till veckan :-S.
Är det fortfarande bommat, eller har dom slagit upp portarna igen? Snabbt svar av någon snäll människa vore uppskattat .
Citera
2011-05-02, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudelführer
Jag som tänkte dra till Christiania nu till veckan :-S.
Är det fortfarande bommat, eller har dom slagit upp portarna igen? Snabbt svar av någon snäll människa vore uppskattat .

Föregående talare har redan skrivit att det är öppet igen, nu sedan 2 dagar ungefär!
Citera
2011-05-02, 11:57
Medlem
Rudelführers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guttaaa
Föregående talare har redan skrivit att det är öppet igen, nu sedan 2 dagar ungefär!

Jag är så dåligt på att researcha i den här tråden. Tänkte precis skriva något i form av "nevermind" . Tack ändå för ditt svar .
Citera
2011-05-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudelführer
Jag är så dåligt på att researcha i den här tråden. Tänkte precis skriva något i form av "nevermind" . Tack ändå för ditt svar .

No worries, ha det så mysigt i Chris och rapportera tillbaka om hur läget är där!
Citera
2011-05-02, 12:43
Medlem
Ska in idag eller kanske imorgon! Vad finns det för sativaröka inne just nu? Läste lite om Orange Haze men det verkar ju vara sockerbesprutat nu. Någon annan billig och bra sativa för runt 80 dkk/gram som startpris?
Citera
2011-05-02, 12:47
Medlem
Läste lite nya artiklar och på deras hemsida. Det känns faktiskt som om Christiania går en långsam död till mötes..
Väldigt synd faktiskt. Tänk om alla dealers som står där kunde skramla ihop till lånen från staten och bara casha upp Folket i Chris är ju generellt sett inte direkt välbärgade. 0.0

Det de borde gjort är ju att vägra dialog och verkligen fortsätta promota Christiania, dra in lite kändisar osv. Detta är något jag saknat: vilka kändisar försvarar Christiania?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in