2011-01-22, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreakNC
Det enda du hittar utan kontakter i malmö är snorungar som säljer nolltreor för hundrapris, överdriv inte -.-

Sällan det är så! de flesta här ger minst 07or, sen en vanlig kran ger 09or
Citera
2011-01-23, 00:44
Medlem
aoms avatar
sluta tramsa, om man säger såhär, ska ha en halv platta av någon prisvärd knuda
men vad för sort kan ni rekommendera? vilken bit har danskarna som favorit egentligen?
vad kan det kosta? och måste man slänga en tusenlapp på forex växlingen eller kan man
betala med svenska på plats? det va tre enkla frågor som jag vill ha svar på, upskattar
alla svar från folk som vet va dom snackar om, brukar handla av dom på vänstersidan
som klipper mängder bakom portföljen om ni förstår va ja menar, tack

föresten vill ja varna för en strain som kallas No Name, köpt vid ståndet längst på
högerkanten, okej en annan variant kanske duger men denna va helt knas, de ser
färskt och hur bra ut som helst men luktar och smakar som någon konstig kemikalie
eller något, knastrar som fan och brinner skumt om ens över huvud taget, askan va
hård och krispig och de va några socker liknande korn i påsen, tuggade på en bud bit
men de verka inte va glas, vetefan de va som nån sorts soapbar fast de såg jävligt
smaskigt och potent ut, gick inte att röka hur mycket man än försökte, de ryker inte.
Budsen va feta men såg inte direkt mogna ut, de hade skördats för tidigt, färgen va
blekt ljusgrön och håret på dom va typ kritvitt men aja granska skiten innan ni köper

Afghan e rätt tråkig me, mest kroppsligt rus, känner den men ändå inte, eller så
är jag för inrökt. Köpte även en färdig Skunk bara för att prova liksom men den va
riktigt kass och smakade som om dom mekkat den 2008 eller så. Normalt finns de en massa
överfet röka men ibland gör man misstag, allt som finns på bordet som jag inte har nämnt är
värt att prova, haze och sånt e nice men hoppar nog över till riktig knuda ett tag.
Senast redigerad av aom 2011-01-23 kl. 01:43.
Citera
2011-01-23, 17:26
Medlem
MonkeySuites avatar
Hur är det i Christiania med resurserna? Jag hörde från någon kran att de höjt priserna för att skapa någon sorts balans, stämmer detta? För övrigt ökade antalet kranar i Malmö förvånansvärt mycket sen i somras.
Citera
2011-01-23, 17:32
Medlem
Höjt priserna för o skapa balans?

Balans mellan vadå?

Någon som brukar åka till norrebro o köpa istället som kan berätta hur det ser ut där
Citera
2011-01-23, 17:43
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john1983
Höjt priserna för o skapa balans?

Balans mellan vadå?

Någon som brukar åka till norrebro o köpa istället som kan berätta hur det ser ut där

Med föregående inlägg syftade jag på en balans mellan weedet som säljs i Christiania och behovet från köparna. Frågan i klartext, har det skett en överkonsumtion utav Cannabis i Christiania?
Citera
2011-01-23, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Med föregående inlägg syftade jag på en balans mellan weedet som säljs i Christiania och behovet från köparna. Frågan i klartext, har det skett en överkonsumtion utav Cannabis i Christiania?

Höja priset för att skapa balans mellan weedet som säljs i chris och behovet från köparna??
Citera
2011-01-24, 19:03
Medlem
skoningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Hur är det i Christiania med resurserna? Jag hörde från någon kran att de höjt priserna för att skapa någon sorts balans, stämmer detta? För övrigt ökade antalet kranar i Malmö förvånansvärt mycket sen i somras.

Om jag inte minns fel så kostade indoor weedet 120-150dkk/g sist jag var där, fanns även några popcorn-buds för 100dkk/g och billigare outdoor. Sjuka överpriser med andra ord, men man betalar ju inte det som står
Citera
2011-01-24, 19:19
Medlem
Sglasss avatar
Dum fråga kanske, men är det någon skillnad på straffet beroende på vilken sida av gränsen man torskar?
Kan man röka öppet i Chris? Alltså köpa en femma för att sedan sätta sig och mecka upp en. Har aldrig vart där kan tilläggas.
Citera
2011-01-24, 19:39
Medlem
Recycles avatar
Har några frågor: om 4 st skulle åka i en bil från danmark till sverige och bli stoppade med gräs i bilen. vem får ta straffet för smuggling? Den som äger bilen eller allíhopa?

Hur många gram ska man ha på sig för att få fängelsestraff?

Är det säkrast att åka på våren eller sommarn i semester tider?

Är hög och full nu så ni får ursäkta
Citera
2011-01-24, 20:24
Medlem
Var där idag och det var typ 5-6 försäljare som hade grönt. De flesta hade en sort runt 60:-, en runt 80:- och 4-5 runt 100-130:-. Fanns även Ice för 400:-
Citera
2011-01-24, 20:32
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Dum fråga kanske, men är det någon skillnad på straffet beroende på vilken sida av gränsen man torskar?
Kan man röka öppet i Chris? Alltså köpa en femma för att sedan sätta sig och mecka upp en. Har aldrig vart där kan tilläggas.

Absolut, det går fint. När jag är där, så drar jag å köper något. Sen drar till nemoland, beställer en öl och rökar en joint.

Sen vet jag inte om det är bra hash, eller inte. Jag blir ej så där stukad. Kanske beror på att jag inte tar halsbloss mellan varje bloss. Är lite nojjig för att bli för fucked up. Är bara en "nybörjare" haha. Men det är soft.
Citera
2011-01-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoningen
Om jag inte minns fel så kostade indoor weedet 120-150dkk/g sist jag var där, fanns även några popcorn-buds för 100dkk/g och billigare outdoor. Sjuka överpriser med andra ord, men man betalar ju inte det som står

Vad betalar du då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in