2008-04-27, 13:25
Medlem
Hur hårt skulle man egentligen åka dit om tullen tar en med en femma gräs på väg till malmö?
Citera
2008-04-29, 23:22
Medlem
i befintlig stund skriver jag från malmö och har under det senaste dygnet glidigt fram som på varm honung i en förmiddagssol. besöket igår blev en superb upplevelse, mycke tack vare det fina vädret och en bra stämning i området. hittade, för mig mycket potent grönt nästan vid första bord till bra pris som slog riktigt skönt.lyckad kväll helt enkelt.
Citera
2008-04-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frazistasi
i befintlig stund skriver jag från malmö och har under det senaste dygnet glidigt fram som på varm honung i en förmiddagssol. besöket igår blev en superb upplevelse, mycke tack vare det fina vädret och en bra stämning i området. hittade, för mig mycket potent grönt nästan vid första bord till bra pris som slog riktigt skönt.lyckad kväll helt enkelt.
Soft soft..

Brukar det finnas pressat pollen hasch som florerar i chris? Finns bland lite äldre haschrökare i gbg ofta.. så tänkte om det kom den vägen. En väldigt mörk sort just nu, nästintill svart..
Citera
2008-04-30, 11:57
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subb_8
Soft soft..

Brukar det finnas pressat pollen hasch som florerar i chris? Finns bland lite äldre haschrökare i gbg ofta.. så tänkte om det kom den vägen. En väldigt mörk sort just nu, nästintill svart..

låter som samma som finns här med och den kommer från danmark sägs det så den finns säket på chris också
Citera
2008-04-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
låter som samma som finns här med och den kommer från danmark sägs det så den finns säket på chris också
Ok.. Bor du i skåne?
Citera
2008-05-02, 01:29
Medlem
Samma sort finns i mellansverige oxåom jag inte tar fel... fet, mörk marre man kan rulla bollar av...
Citera
2008-05-02, 01:37
Medlem
Sei´taers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baksatet
Samma sort finns i mellansverige oxåom jag inte tar fel... fet, mörk marre man kan rulla bollar av...

Med lite guldstämpel på? Om.. så finns det i hela sverige.
Citera
2008-05-02, 08:05
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ok.. Bor du i skåne?

Skåne jepp

Seitaer: Nej inte nån guldstämpel står B alt. A på de kakor jag sett iaf
Citera
2008-05-03, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Skåne jepp

Seitaer: Nej inte nån guldstämpel står B alt. A på de kakor jag sett iaf
Ha, då är det nog samma... mentyckte det såg ut som A o 8, men såg bara snabbt, mest sett A'n här...
Citera
2008-05-03, 12:51
Medlem
InOrbits avatar
Citat:
Soft soft..

Pollen är inte svart. Det är nästan uteslutande ljust i min erfarenhet.

Men för att svara på din fråga, ja det brukar finnas pollen i Chriss som är väldigt bra.
Citera
2008-05-03, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InOrbit
Pollen är inte svart. Det är nästan uteslutande ljust i min erfarenhet.

Men för att svara på din fråga, ja det brukar finnas pollen i Chriss som är väldigt bra.

Det blir svagt bajs brun nyans om man packar det hårt..
Citera
2008-05-03, 12:57
Medlem
InOrbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpliffenNr1
Det blir svagt bajs brun nyans om man packar det hårt..

Jo, det kan vara brunt. Men oftast lite sandfärgat. Men det är fortfarande inte svart, det var därför jag undrade om det verkligen var pollen.

Hasch brukar väl vara ganska hårt packat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in