Brukar sitta och läsa den här tråden rätt ofta enbart för att se vad ni har för uppfattningar av chris, Bor och jobbar nämligen i Köpenhamn och är i chris varje dag.. finns alltid bra röka dag som natt .. bara att välja ett av de ca 7-15 stånden som alltid är uppsatta, dygnet runt, kvaliteterna är i princip samma i varje stånd från 50 kronors upp till 120 kronors, det är det bästa, för tillfället kashmir, har ifs varit den bästa sorten jävligt länge nu. ibland kommer det in bättre sorter som de brukar ta 150 spänn gubben för..
Bra grönt har inte varit nått du kan räkna med att hitta varje dag förut men de sista månaderna, nu har det blivit bättre med bra grönt,. för tillex ett år sen var det bara nån dag i veckan och man kunde få gå runt bland alla stånden och kolla för att hitta nått, och oftast var det bara bush (danske pot).. danskarna är inte lika inne på grönt som vi svenskar, de gillar mera det bruna thats why.
priserna är inte allt för dåliga, när jag handlar som idag köper jag nästan alltid 90 kronors röka, för 400 danska får jag mellan 8-13 gram beroende på vad han jag handlar av är på för humör hehe, kanske ska tilläga att jag alltid handlar av samma snubbe. ett tips att göra det då du kommer få bättre mängd om du gör så än springer runt och handlar av alla och inte skapar nån kontakt med nån speciell. ibland om man vill festa till det blir det kashmir eller 100 kronors röka som det blir, för 400 danska får jag ca 5-6 gram kashmir vilket räcker gott och väl för good damn det är drag i kashmiret

bör kanske också tilläga att det finns alltid mellan 1 och 3 olika sorter i samma prisklass. alla med olika drag i
ett annat tips är att köpa en färdigrullad jolle som finns vid en del stånd.. ta den största och ge han 100 danska, kostar igentligen 120 danska men ger du han en hundring är det lungt, jag skojar inte när jag säger att toppen är nästan som en femkrona i diameter hehe. den räcker ett tag och den kommer skruva sönder skallen på dig oavsett om du är en newbie eller den mest inrökta snubben i stan haha..
Ni får inte röka på barerna eller inomhus men mecka och rulla inomhus är hur lungt som helst, andra oskrivna regler är att inte springa inte prata i telefonen medans ni gör upp affären, dricker ni öl kasta flaskorna i soptunnorna avsedda för detta . ni kommer inte få det roligt om tillexempel din flaska som du kastade på backen går sönder och en pushers hund trampar i det .. såå bara ett vänligt tips kasta alltid flaskan i soptunnorna.
för övrigt är chris så jäkla mycket mer än bara pusherstreet . ta er bakom nemoland och följ stigarna in i de riktiga bostadsområdena utmedvattnet mm. ni kan gå nästan i en halvtimme innan chris slutar.. hmm ja det jag kan komma på att tipsa er om nu .. hoppas det hjälper er lite.
Danska polisen är i chris ibland. ni märker när.. antingen genom att ingen säljer eller att helt plötsligt skriker de PANZAR så det ekar över hela området och alla som kränger packar fort ihop och låtsas sedan som ingenting någonsin skulle säljas därinne, Panzer svinen kallar det för att patrullera området så länge ni inte står och röker en jolle mittframför dem behöver ni inte oroa er. de försvinner oftast efter nån timme då är det fritt fram igen.. men säg att ni skulle torska kommer det kosta er 1000 danska i böter.. ibland visiterar de alla också men det märks också när de är på det humöret..
och sen en till sak ja tullen är mera på nu än förut.. skulle gissa på att en anledning är att en del utaver som hänger härinne pladdrar lite för mycket om hur lätt det är att få över skiten.. en tankeställare kanske
Peace