2008-10-11, 14:41
Medlem
Jungles avatar
Helsingborg-Helsingör-Köpenhamn kostar 150 kr fram o tillbaka (Scandlines, du köper båt o tåg biljett där du köper båt biljett)
Citera
2008-10-13, 20:16
Medlem
Katastrofals avatar
Hur ser prisläget ut där på hekton? Det kanske blir att dra dit kring den tjugonde någon gång och det hade varit nice att kunna plocka hem en del till ett billigt pris. Min polare som varit där, men som enligt mig inte är särskilt insatt, snackar om att man kan få hekton för 2500 SEK. Det kan väl omöjligen stämma?

Hur mycket kostar ett hegge weed? Två? Vad kostar dom finaste brajsorterna?

Ja, jag har läst tråden men jag tänkte att priserna kanske fluktuerade en aning eller nåt.
Citera
2008-10-14, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cercina
De kliver på i Kastrup, hoppar sedan av på Malmö Syd för att ta ett tåg tillbaka till Kastrup och börja om. Ibland står de vid Köpenhamntågen i Malmö C också.

Borde man inte bara kunna ta ett tåg till Kastup och gå av där för att reka... Ser man tullarna gå på, vänta på nästa tåg till Malmö.

Eller är det något jag inte tänker på?
Citera
2008-10-14, 17:26
Medlem
ingodums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztarman
Borde man inte bara kunna ta ett tåg till Kastup och gå av där för att reka... Ser man tullarna gå på, vänta på nästa tåg till Malmö.

Eller är det något jag inte tänker på?

Har tänkt på samma sak.. för att förra gången kom det hundar just efter kastrup när jag hade varit i chriss.. som sagt någon som vet om man göra så?
Citera
2008-10-15, 13:59
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Någon som gjort resvägen malmö-christiania-helsingör-helsingborg rent praktiskt, oh har någon uppfattning om vad transporten kostar? [sammanlagt]

Bästa att köpa om du åker den vägen är en Öresund-runt-biljett, som kostar 199:-, den gäller i 2 dygn. Tror inte det blir billigare än så. Peace.
Citera
2008-10-15, 15:23
Medlem
kungkarls avatar
Tänkte dra ner till chris i slutet på denna månaden eller början på nästa och försöka få med mig nån bit hem undrar, av er som är lite erfarna, hur okej weed eller dugligt brunt jag kan tänkas få för runt 2000 danska kronor? Fattar ju att det varierar etc, men lite ungefärliga uppgifter vore nice
Peace
Citera
2008-10-15, 18:36
Medlem
Allysens avatar
Jag är på criss varje helg (2 timmars Ttåg härifrån) Och det är inte som förr Men Nog Äre Criss alltid Dety är bara komma och röka det är som en stor marknad Nu ska jag dra PeZ!
Citera
2008-10-15, 20:14
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Trådens riktiga ursprungsfråga är ju redan avklarad, det kommer ALLTID att finnas cannabis i chriss både bra och dålig tills myndigheterna kommer med bulldogs och river ner skiten.
Citera
2008-10-15, 21:29
Medlem
Allysens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungkarl
Tänkte dra ner till chris i slutet på denna månaden eller början på nästa och försöka få med mig nån bit hem undrar, av er som är lite erfarna, hur okej weed eller dugligt brunt jag kan tänkas få för runt 2000 danska kronor? Fattar ju att det varierar etc, men lite ungefärliga uppgifter vore nice
Peace

Det bästa du kan Köpa där är Bubble Kostar 120 kr, Det Biligaste(Dåligaste, det är som Dunder i Sverige) Kostar runt 50 kr G Du får typ 53 Gram för 2000 kr.. Det var vad jag fick jallafall.. sen om du är smart så ta tåget till malmö För där är ingen tull Lägg det i en väska på hyllan Sidan om dej eller ngt så kan dom inte kopla det till dej om det nu skulle vara så att där kommer en Tullare..

PeZ!
Citera
2008-10-15, 21:52
Medlem
Allysens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdurN
Inte bulldoozers då?

Haha det var ett tag sen nu Men snuten är tyvär där och Tullar (inte civila) Men när dom gått så kommer dom inte tillbaka
Citera
2008-10-15, 21:59
Medlem
kungkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allysen
Det bästa du kan Köpa där är Bubble Kostar 120 kr, Det Biligaste(Dåligaste, det är som Dunder i Sverige) Kostar runt 50 kr G Du får typ 53 Gram för 2000 kr.. Det var vad jag fick jallafall.. sen om du är smart så ta tåget till malmö För där är ingen tull Lägg det i en väska på hyllan Sidan om dej eller ngt så kan dom inte kopla det till dej om det nu skulle vara så att där kommer en Tullare..

PeZ!

Tack för bra svar!
Jag bor lite längre upp i landet så jag tänkte väl ta och köpa tur och returbiljett härifrån, bör väl bli byte i malmö då, kan det funka? Händer det att tullarna stiger på inrikeståget mellan malmö och städer längre uppåt? Och finns det några särskilda dagar och/eller tider då tullarna är extra aktiva eller vaksamma? Många frågor, i know, men jag hoppas nån pallar svara
bless
Citera
2008-10-15, 23:15
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungkarl
finns det några särskilda dagar och/eller tider då tullarna är extra aktiva eller vaksamma?
Det känns som att det är säkrare att åka mitt i veckan än under helgen i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in