Jag har varit där 2ggr nu och ska beskriva båda situationerna, då jag har klarat mig båda gångerna =)
Resa 1:
(Notera tågtider du bör ta hem för att va med på rusningstid för mindre risk angående poliser: 17.00 elr 18.00)
Jag och 2 polare tog med oss en termos som det tidigare hade varit kaffe i och även en svart plast bit som vi kunde trycka i den som täckte så att man bara såg svart om man öppnade den.
När vi väl var där efter tåg och gång så gick vi till ståndet som ligger vid ett hörn av något slag (notera att det är 2stånd brevid varandra) vi valde detta stånd för att de hade namn lappar och priser utsatta!
Vi köpte ca 40g ~ 2 g brunt och resten grönt, och vi trodde allt skulle få plats i termosen

men vi tryckte i så mkt som möjligt i termosen och sedan virade vi in den stora påsen med en tröjja och lade det i en väska.
:: hemresa ::
Satt oss på tåget, lade väskan över en annan plats. "INOM SYNHÅLL"
Inget hände och vi trippade av tåget och blev helt plötsligt ngn form av adelsmän
Resa 2:
(Notera tågtider du bör ta hem för att va med på rusningstid för mindre risk angående poliser: 17.00 elr 18.00)
Samma princip som förra, termos och denna gng köpte vi bara ca 10 g möjligtvis lite mer vet inte direkt. Men denna gången köpte vi bara brunt för att vara på den säkra sidan.
Tryckte ner det i termosen och tåg tåget klart!