2009-04-15, 17:41
Medlem
Her0ins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Fick lite nostalgirysningar när jag läste den översta meningen där

Vad fick du för nått för bara 50 DKR / G?

Annars är det inte så billigt men någonting i Danmark just nu. Jag vet inte vad kronan ligger på mot den danska just nu men när de va som värst fick vi betala 158 svenska för att få en dansk hundralapp..

Mmm suger som fan att kronan är så svag. Fick två g WhiteWidow som var klonat med Orange Bud. Dock så köpte jag det i ett av husen, och inte vid borden på Pusherstreet.
Citera
2009-04-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Fick lite nostalgirysningar när jag läste den översta meningen där

Vad fick du för nått för bara 50 DKR / G?

Annars är det inte så billigt men någonting i Danmark just nu. Jag vet inte vad kronan ligger på mot den danska just nu men när de va som värst fick vi betala 158 svenska för att få en dansk hundralapp..
50dkk per gram är nog ändå rätt hyfsat, om det är bra kvalitet...
Citera
2009-04-15, 18:14
Medlem
Her0ins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wackyt
50dkk per gram är nog ändå rätt hyfsat, om det är bra kvalitet...

Fick ju två g. Asså 25 kr /g.
Citera
2009-04-15, 19:30
Medlem
abc_abcs avatar
tja

hur hittar man dit ?
är det skyltat och när man väl är framme märks det då ?
menar är det svårt att missa "ha lixom aldrig varit där
Citera
2009-04-15, 19:32
Medlem
campaign1s avatar
det är svårt att missa
Citera
2009-04-15, 22:00
Medlem
DeathHorses avatar
Är det verkligen så lätt att köpa i Chriss som alla säger, säljer dom till vem som helst? Funderar nämligen på att göra en resa dit om någon vecka, och med tanke på att jag bara köpt av nära vänner tidigare, är jag lite nervös... Help grasshopper out
Citera
2009-04-15, 22:30
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeathHorse
Är det verkligen så lätt att köpa i Chriss som alla säger, säljer dom till vem som helst? Funderar nämligen på att göra en resa dit om någon vecka, och med tanke på att jag bara köpt av nära vänner tidigare, är jag lite nervös... Help grasshopper out

Du kan vara väldigt lugn, de säljer till vem som helst och är väldigt trevliga. Oftast får du bra priser med även om den häftiga eliten på fb säkert får både mer, bättre och billigare. Damen som sitter vid en trappuppgång i ett hus hade trevlig orange haze+(?) som funkade fint. Och om du inte orkar rulla själv säljer de färdigrullade joints med.
Citera
2009-04-16, 11:31
Medlem
nyss hemkommen från chris.. mycket röka i utbud igår och väldigt fin stämning. dock stördes det av razzia igår igen, men var överstökat på 1 timme.. razzia 2 dagar i rad med andra ord..
Senast redigerad av imlikenono 2009-04-16 kl. 12:28.
Citera
2009-04-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
nyss hemkommen från 24 timmar i chris.. mycket röka i utbud igår och väldigt fin stämning. dock stördes det av razzia igår igen, men var överstökat på 1 timme.. razzia 2 dagar i rad med andra ord..

Hur funkar det med razziorna? Är det stor chans att man blir tagen om man har på sig eller står och köper? Planerar en resa dit i sommar
Citera
2009-04-16, 13:06
Medlem
Funderar på att ta en tripp till chris från Växjö. Någon som vill ta sällskap? Ska ju vara grymt där under våren såhär
Ny på sidan förresten!
Senast redigerad av Shabraks 2009-04-16 kl. 13:15.
Citera
2009-04-16, 13:15
Medlem
The-Riddlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
nyss hemkommen från chris.. mycket röka i utbud igår och väldigt fin stämning. dock stördes det av razzia igår igen, men var överstökat på 1 timme.. razzia 2 dagar i rad med andra ord..

Citat:
Ursprungligen postat av finnehenry
Hur funkar det med razziorna? Är det stor chans att man blir tagen om man har på sig eller står och köper? Planerar en resa dit i sommar

Undrar också lite hur razziorna ser ut. Vilka är dom ute efter? Tar dom turister och rökare eller går dom efter försäljarna?
Citera
2009-04-16, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finnehenry

De blir en väldans kaos där de säljer. Men de har folk som jobbar som "spanare" inne på chriss så de kommer undan för det mesta. Gå och sätt dig någonstans och vänta på att poliserna går igen.. inte vanligt de tar folk och absolut inte svenskar, sålänge de inte tullar dig och hittar väldigt mycket godis..

Edit;
De är ute efter säljarna. Såg inte någon som blev tagen igår, men kan ha fel då jag var sönderbäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in