Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-29, 17:24
  #6001
Medlem
HerbertBlundts avatar

Haha jävlar va fett!
Vad betalade du totalt för den där kullen? 100dkk/gram är ju överpris. Men som du sa, kanske värt det om det är riktigt najs stuff.
Undrar bara, dessa "bord", stog de ute nu mitt i vintern och förs ihjäl? Som en fruktturk på torg i Sverige?
Citera
2010-12-29, 17:39
  #6002
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HerbertBlundt

Haha jävlar va fett!
Vad betalade du totalt för den där kullen? 100dkk/gram är ju överpris. Men som du sa, kanske värt det om det är riktigt najs stuff.
Undrar bara, dessa "bord", stog de ute nu mitt i vintern och förs ihjäl? Som en fruktturk på torg i Sverige?

Ja dom står ute
Citera
2010-12-29, 18:52
  #6003
Medlem
skoningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerbertBlundt

Haha jävlar va fett!
Vad betalade du totalt för den där kullen? 100dkk/gram är ju överpris. Men som du sa, kanske värt det om det är riktigt najs stuff.
Undrar bara, dessa "bord", stog de ute nu mitt i vintern och förs ihjäl? Som en fruktturk på torg i Sverige?

Dom eldar i tunnor för att hålla värmen
Citera
2010-12-29, 22:25
  #6004
Medlem
Balonzos avatar
Ska göra Köpenhamn nu på nyårsafton och några timmar kommer att spenderas i Chris på förmiddagen, några tips på en riktig grym sativa som man pigg på? Eller iallafall inte blir sånkig av.

Vill ju inte vara trött när det vankas 12 slaget och nattklubbar
Citera
2010-12-29, 22:35
  #6005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Ska göra Köpenhamn nu på nyårsafton och några timmar kommer att spenderas i Chris på förmiddagen, några tips på en riktig grym sativa som man pigg på? Eller iallafall inte blir sånkig av.

Vill ju inte vara trött när det vankas 12 slaget och nattklubbar
rekommenderar "Jack Herer"
Citera
2010-12-29, 22:38
  #6006
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transient
rekommenderar "Jack Herer"


Den låter väldigt intressant

Har du varit på Chris nyligen och sett att den finns där?
Citera
2010-12-30, 01:18
  #6007
Medlem
Har varit i Chris ett flertal gånger men visste inte att man kunde provröka brasset innan köp.

Gäller detta bara vid köp av större mängder, eller även vid några få gram?
Citera
2010-12-30, 03:46
  #6008
Medlem
pl0p3s avatar
Ska ner till Köpenhamn med en polare på nyår och är jävligt sugen på att dra till Chris. Är dock jävligt oerfaren, har bara rökt hos kompisar innan.

Kan man köpa några färdigrullade jointar i något av stånden bara? Känns jävligt omständigt att flänga omkring och köpa ciggpapper osv för att göra en joint eller två som förmodligen kommer likna en getpenis.

Kanske rentav någon vänlig själ som vill hjälpa mig lite? PMa gärna isf.

Freden
Citera
2010-12-30, 07:14
  #6009
Medlem
Rygugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl0p3
Ska ner till Köpenhamn med en polare på nyår och är jävligt sugen på att dra till Chris. Är dock jävligt oerfaren, har bara rökt hos kompisar innan.

Kan man köpa några färdigrullade jointar i något av stånden bara? Känns jävligt omständigt att flänga omkring och köpa ciggpapper osv för att göra en joint eller två som förmodligen kommer likna en getpenis.

Kanske rentav någon vänlig själ som vill hjälpa mig lite? PMa gärna isf.

Freden


Finns färdigrullade cones vid nästan alla bord kostar runt 50 , 80, 120 ,200 ,

200dkk spliffarna e riktigt feta med Sedan finns det olika röka i olika cones allt från skunk till afghan eller whatever fan va stenad man är
Citera
2010-12-30, 13:29
  #6010
Medlem
Blinkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellapaer

Told you so

Senaste 3 gångerna jag åkt över med SJ nu under den stränga vintern så har det inneburit öresundståg.

Annars kul att det gick bra för er, trist att man ska behöva smyga och fiffla när något så trevligt borde vara tillgängligt för allmänheten. Såg ni föresten det jag talade om, som förmodligen är ICE/Isolator?

Om tåget var försenat mer än en halvtimme kom ihåg att använda er av resegarantin, värdebeviset gäller upp till ett år.
Ska se till att göra resan på sommaren nästa gång. Var tvungen att åka nu för att min stash tog slut! Hittade inget ICE men jag letade aldrig så mycket. Vi började med att leta upp vilket gräs vi skulle köpa, frågade ungefär 4 bord efter ICE men det var ingen som hade det. När vi hade köpt vårt Bubblegum orkade vi inte fortsätta att leta reda på ICE så vi köpte haschet vid samma bord.
Citat:
Ursprungligen postat av HerbertBlundt

Haha jävlar va fett!
Vad betalade du totalt för den där kullen? 100dkk/gram är ju överpris. Men som du sa, kanske värt det om det är riktigt najs stuff.
Undrar bara, dessa "bord", stog de ute nu mitt i vintern och förs ihjäl? Som en fruktturk på torg i Sverige?
Borden står helt öppet! Dem jag köpte av var dock inomhus
Fick ge 60DKK/gram för det där. Utgångspriset var 150DKK/gram
Citat:
Ursprungligen postat av pl0p3
Ska ner till Köpenhamn med en polare på nyår och är jävligt sugen på att dra till Chris. Är dock jävligt oerfaren, har bara rökt hos kompisar innan.

Kan man köpa några färdigrullade jointar i något av stånden bara? Känns jävligt omständigt att flänga omkring och köpa ciggpapper osv för att göra en joint eller två som förmodligen kommer likna en getpenis.

Kanske rentav någon vänlig själ som vill hjälpa mig lite? PMa gärna isf.

Freden

Färdigrullade finns typ överallt. Vi fick 2 st gratis och de var inte av den dyrare varianten tror jag. Om jag inte minns fel så stod det "pot" över den eller nått. Lät min polare ta båda 2 då jag bara röker bong/pipa. Han sa att det var riktigt bra drag i dem. Han hade bara rökt "toppen" på den ena å blivit bäng
Citera
2010-12-31, 00:42
  #6011
Medlem
pl0p3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blinkit
Ska se till att göra resan på sommaren nästa gång. Var tvungen att åka nu för att min stash tog slut! Hittade inget ICE men jag letade aldrig så mycket. Vi började med att leta upp vilket gräs vi skulle köpa, frågade ungefär 4 bord efter ICE men det var ingen som hade det. När vi hade köpt vårt Bubblegum orkade vi inte fortsätta att leta reda på ICE så vi köpte haschet vid samma bord.

Borden står helt öppet! Dem jag köpte av var dock inomhus
Fick ge 60DKK/gram för det där. Utgångspriset var 150DKK/gram


Färdigrullade finns typ överallt. Vi fick 2 st gratis och de var inte av den dyrare varianten tror jag. Om jag inte minns fel så stod det "pot" över den eller nått. Lät min polare ta båda 2 då jag bara röker bong/pipa. Han sa att det var riktigt bra drag i dem. Han hade bara rökt "toppen" på den ena å blivit bäng

Fan va najs!

Nu låter jag som värsta 12-åringen, men var är det mest chill att röka dom? Ta med dom till hotellet eller finns det något café eller något man kan sätta sig på utan att någon bryr sig?
Citera
2010-12-31, 01:37
  #6012
Medlem
Osthuss avatar
Var i Chris för ett tag sedan nu, måste bara säga; fan vad gött Orange Haze är Riktigt skön uppåt effekt med mycket skrattanfall!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback