Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
På vilket sätt skulle det vara
godtyckligt att starta en tråd om Geocentrism vs Heliocentrismmyten?
Fetmarkera och smila har man full rätt att göra dessutom!
Därför att det är inget annat än trams. Varför inte lägga ner medan du ändå har skött det på ett relativt snyggt sätt. Du har fått dina skratt och dina irriterade kommentarer i och med Big Bang- och evolutionstråden. Du gjorde ett par misslyckade provokationsförsök med "medeltidsmänniskan trodde inte att jorden var platt"- och växtuseffektsbluffstrådarna. Med misslyckade menar jag att folk höll med dig så de trådarna glömdes bort och försvann. Misstänker att det inte var roligt att trolla då.
Statusen just nu då? Tja, det har börjat komma en del riktiga ID-troende i din evolutionstråd, som faktiskt argumenterar för sin sak. Så dina små provokationsförsök drunknar i seriös debatt. Det enda du har kvar är den här tråden. Det verkar inte finnas så många ämnen kvar att trolla i, så uppenbarligen är det dags att gipa efter halmstrån och försöka få till en geocentrisk världsbild-tråd. Tyvärr, käre Mankan, måste jag meddela att det blev platt fall då ditt försök bara sammanfogades med din andra uppmärksamhetstråd om Big Bang och förmodligen inte kommer att dra till sig speciellt mycket uppmärksamhet.
Mitt tips till dig är: Lägg ner medan du är på topp. Det finns fortfarande en del som tror på dig och som blir irriterade på allvar. Dessa kommer att försvinna om du försöker dig på fler misslyckade come-backer. Njut av de du har kvar, skapa en ny användare och börja med seriös debatt. Efter tillräckligt många misslyckade come-backer blir det som en gång var roligt mest tragiskt. Mankan (a.k.a. Död och Återfödd) var underhållande, förstör inte det genom att göra det misstaget.