Även jag står fortfarande som avregistrerad, gjorde bostadsansökan första dagen vid 14.00 efter att jag fått mitt antagningsbesked. Fått bekräftelsemail från afb. Antar att det kommer senare eftersom jag inte verkar vara ensam om att inte fått det?
Det står att mitt ködatum är 2012-07-12 20:00:18. Borde mitt inte också vara "avregistrerad" är det någonting som är fel?
Verkar som vissa inte har koll på detta men det är bara novishernas platser som lottas ut.
Definition av novish:
Vara antagen till Lunds universitet för första gången
Vara bosatt utanför pendlingsavstånd (skåne och Köpenhamn) sedan ett år samt
Göra en bostadsansökan under perioden 12 juli 2012 – 12 augusti 2012.
Fick köplatsen 2012-07-12 23:37:00. Om jag har förstått det rätt har han/hon som är först i kön 2012-07-12 00:00:01. Ett nummer per minut. Innebär det att det är 1417 personer före mig i kön?
Har sökt i tråden utan att finna svar på frågan jag har: Måste man svara på AFB's kontraktförslag direkt när man får det eller kan man vänta ett par dar med att svara?
det turnummer som visas, ex 2/14 innan man bokar ett rum, är detta rättvisande eller måste man faktiskt boka rummet för att få se sitt riktiga turnummer?
BTW: jag har turnummer 10.06, såg lite längre bak i tråden att ngn lyckades att få något med detta turnummer förra året. är det någon som vet ungefär hur många bostäder de släpper i år?
Hej. Vilka studentboenden ligger närmast den/de platser jag ska befinna mig på när jag pluggar psykologprogrammet?
/Johan
Psykologen ligger ju mitt i stan (norr om Lundagård) så det är i princip inte långt till något av studentområdena. De som ligger närmast är antagligen Magasinet, Parentesen och Ulrikedal.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!