2012-07-16, 00:16
Medlem
fritjofkonkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagis
Känns ju som att NÅNTING händer på sidan iaf. Man kan åtminstone inte se de 57 korridorsrum som ska finnas lediga.

Får du inte upp listan eller vad menar du? Många rum står för övrigt redan på -/2 eller -/3.
Citera
2012-07-16, 00:17
Medlem
hagiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Får du inte upp listan eller vad menar du?

Exakt så. "Ett ospecifierat fel har inträffat på servern." står det.
Citera
2012-07-16, 00:21
Medlem
Citat:
Exakt så. "Ett ospecifierat fel har inträffat på servern." står det.

för mig fungerar det fortfarande. konstigt att det står -/6 på vissa rum, jag har då iaf inte fått något mejl än
Citera
2012-07-16, 00:34
Medlem
hagiss avatar
Bytte webläsare så funkade det...

Det kan inte vara så att det är novischer från vårterminen som ännu har kvar sina platser?
Citera
2012-07-16, 00:34
Medlem
Etrangers avatar
Som någon sa så verkar det ju som om åtminstone något händer på sidan, men frågan är om det blivit något fel? I så fall så måste vi väl vänta tills imorgon för att få svar, för de lär väl inte ha tekniker på plats vid den här tiden.

Skummt också att vissa verkar få fram lediga bostäder, på min står det bara "Ett ospecifierat fel har inträffat på servern."

EDIT:
Citat:
Bytte webläsare så funkade det...

Det kan inte vara så att det är novischer från vårterminen som ännu har kvar sina platser?

Japp, bytte till chrome så funkade det. Tack.
Senast redigerad av Etranger 2012-07-16 kl. 00:38.
Citera
2012-07-16, 00:41
Medlem
HighAndEntertaineds avatar
De utan novischstatus kan fortfarande söka novischlägenheterna, men de hamnar efter novischerna i kön.
Citera
2012-07-16, 00:54
Medlem
Någon som kan svara på varför det står att jag kan göra en bostadsansökan? Tidigare har det stått att jag redan har gjort en(vilket jag också har gjort). Blir ju orolig att jag måste göra en ny ansökan och få en pissplats eftersom den ansökningen är efter lottningen
Citera
2012-07-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jezi
Någon som kan svara på varför det står att jag kan göra en bostadsansökan? Tidigare har det stått att jag redan har gjort en(vilket jag också har gjort). Blir ju orolig att jag måste göra en ny ansökan och få en pissplats eftersom den ansökningen är efter lottningen
Även jag "kan" göra detta, hoppas och tror att det bara är något tillfälligt fel och gör definitivt ingen ny ansökan!
Citera
2012-07-16, 01:03
Medlem
hobokens avatar
Vad fan? När jag försöker boka en bostad står det "Bostadsansökan saknas". Nu har ju de ovanför mig i tråden samma problem (troligtvis), men måste man göra om ansökan så bryter jag ihop.

E: Antar att problemet bara beror på att alla ködatum inte är lottade än, men att alla ändå har tillgång till listan över lediga bostäder...
Senast redigerad av hoboken 2012-07-16 kl. 01:08.
Citera
2012-07-16, 02:52
Medlem
feverdreams avatar
aaahhhh, jag hade redan gjort en bostadsansökan nu den 12e eller vad det var, har inte fått något mail 00.00, så stod det att bostadsansökan saknas, som det verkar göra för en del fler?
så råkade jag nu göra en till bostadsansökan och det gick igenom hela vägen, förut har det stått att det inte går eftersom jag redan har en sedan innan. GAhhh hoppas jag inte spoilade min chans till utlottning nu?
Citera
2012-07-16, 03:00
Medlem
feverdreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feverdream
aaahhhh, jag hade redan gjort en bostadsansökan nu den 12e eller vad det var, har inte fått något mail 00.00, så stod det att bostadsansökan saknas, som det verkar göra för en del fler?
så råkade jag nu göra en till bostadsansökan och det gick igenom hela vägen, förut har det stått att det inte går eftersom jag redan har en sedan innan. GAhhh hoppas jag inte spoilade min chans till utlottning nu?

ahh, jävlar. tror det precis hände. nu ser jag vilket könummer jag har, tidigare har det bara stått t.ex. -/5, och nu står jag ungefär sist på varenda rum, 5/5 7/7 osv, vafan
Citera
2012-07-16, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feverdream
ahh, jävlar. tror det precis hände. nu ser jag vilket könummer jag har, tidigare har det bara stått t.ex. -/5, och nu står jag ungefär sist på varenda rum, 5/5 7/7 osv, vafan

Du får testa att kontakta AFB, dom lär ju se att du ansökt tidigare om inte annat så har du ju kvar meddelandet du fick när du gjorde den första bostadsansökan. Kan nog bli lurigt om lottningen redan är gjord men inte ännu publicerad dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in