2011-07-14, 10:27
Medlem
Bonnarns avatar
Jag är antagen till Civilingenjör i Väg- och vattenbyggnad vid LTH. När jag loggar in på afb står det att jag är avregistrerad. Hur gör jag? Går inte att skaffa ett nytt konto eftersom att mitt personnummer redan har ett konto, men avregistrerat.
Citera
2011-07-14, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnarn
Jag är antagen till Civilingenjör i Väg- och vattenbyggnad vid LTH. När jag loggar in på afb står det att jag är avregistrerad. Hur gör jag? Går inte att skaffa ett nytt konto eftersom att mitt personnummer redan har ett konto, men avregistrerat.

Jag blev medlem för typ ett år sedan, och nu när jag skulle logga in för en vecka sedan var jag avregistrerad. Men jag kunde skapa ett nytt konto. Maila dem, det gjorde jag, fick snabbt svar
Citera
2011-07-14, 10:36
Medlem
När jag ska bli medlem på Studentlund och ska skriva in antagningskoden, alltså utbildningens kod, står det att det är en felaktig kod! Vafan. Någon som har samma problem?

Har dessutom testat två olika utbildningars koder! WTF?
Senast redigerad av jhed 2011-07-14 kl. 10:39.
Citera
2011-07-14, 10:37
Medlem
Hm jag tryckte på "skicka bostadsansökan" redan inatt innan beskedet kommit. Påverkar det min novischstatus, om jag fixar alla förkrav nu? Vore ju surt att faila pga otålighet.
Senast redigerad av Pimson 2011-07-14 kl. 10:40.
Citera
2011-07-14, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhed
När jag ska bli medlem på Studentlund och ska skriva in antagningskoden, alltså utbildningens kod, står det att det är en felaktig kod! Vafan. Någon som har samma problem?

Såhär står det i alla fall när jag går in på Studentlund

Citat:
OBS! Registreringen till Studentlund för hösten har ännu inte startat. Den beräknas komma igång i mitten på sommaren, håll utkik här för att veta mer!
Citera
2011-07-14, 10:42
Medlem
Bra att det inte fungerar för någon av oss, och vi alla dessutom får olika errors!
Citera
2011-07-14, 10:49
Medlem
En snabb fråga angående novisutlottningen. Man har mellan 14-17 juli på sig att anmäla sig, sedan den 18 juli är det köplatserna lottas ut. Det spelar alltså ingen roll ifall man anmälde sig den 14 juli eller sent den 17 juli?
Citera
2011-07-14, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbob
En snabb fråga angående novisutlottningen. Man har mellan 14-17 juli på sig att anmäla sig, sedan den 18 juli är det köplatserna lottas ut. Det spelar alltså ingen roll ifall man anmälde sig den 14 juli eller sent den 17 juli?
Precis
Citera
2011-07-14, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbob

Det är så jag har förstått det, men är också lite osäker. Men annars skulle det ju inte vara någon lottning, så jag antar att det inte spelar någon roll.
Citera
2011-07-14, 10:56
Medlem
Tygsaxs avatar
Har gjort min bostadsansökan nu, står att om jag uppfyller novisch-kraven så kommer jag att få ett ködatum på måndag. Ingenstans fick jag ange något om mitt antagningsbesked, antar att de kollar det internt mot en databas? Hursomhelst så har jag inte betalat något till studentlund så jag lämnade det fältet blankt.
Citera
2011-07-14, 10:56
Medlem
Fan att Akademiska föreningens sida krånglar då...
Citera
2011-07-14, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tygsax
Har gjort min bostadsansökan nu, står att om jag uppfyller novisch-kraven så kommer jag att få ett ködatum på måndag. Ingenstans fick jag ange något om mitt antagningsbesked, antar att de kollar det internt mot en databas? Hursomhelst så har jag inte betalat något till studentlund så jag lämnade det fältet blankt.

Jag funderar också på det, jag skickade in inatt innan beskedet kommit (varför vet jag inte) och funderar på om jag fortfarande kan få novischstatus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in