Citat:
Ursprungligen postat av adequate
Aight, tack. Jag har 2010-07-08 09:05
EDIT: Fast jag skulle gärna vilja få en bekräftelse från typ Not_me. No offense.
Det är helt okej! AFB har inte hunnit kontrollera alla redan, och enligt den info jag har fått från bland annat kuratorskollegiet så kommer kontrollen att ske lite senare än vanligt för att man inte fått alla tekniska lösningar på plats än!
Ledsen att mitt svar dröjde!

Jag har haft lite att göra med terminsstarten!
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Jag har fått kontraktet signerat av hyresvärden utan att ha betalat min avgift till Studentlund.
För jag mailade dem , info@afb.se, om det och de svarade inte på min fråga utan bara godkände mitt antagningsbesked och som sagt signerade mitt kontrakt.
Japp, du kommer undan i början av terminen, men de kommer att kolla lite senare och har du inte betalt då så blir du vräkt ovillkorligen. Sedan sker kontrollen varje termin.
Citat:
Ursprungligen postat av slames
Hur är Lund som studentstad då? Valde bort att plugga marknadsföring i Örebro då det skulle kännas som ett nedbytande av stad. Kanske finns det tillochmed någon som pluggar marknadsföring som kan berätta lite?
Lund är en väldigt trevlig studentstad. Befolkningen är ju trots allt 1/3 studenter, så det märks!