2010-08-04, 01:30
Medlem
yourpimpnesss avatar
Ok nu e de sa att jag har fatt ett kontraktsforslag av afb pa ett korridorrum dock ar det sa att jag vill tacka nej men forlorar jag min koplats da? Vill namligen vanta nagon extra dag da rummet ar i fel omrade..
Citera
2010-08-04, 01:43
Medlem
Dest88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yourpimpness
Ok nu e de sa att jag har fatt ett kontraktsforslag av afb pa ett korridorrum dock ar det sa att jag vill tacka nej men forlorar jag min koplats da? Vill namligen vanta nagon extra dag da rummet ar i fel omrade..

Du förlorar din köplats om du tackar nej till kontraktförslaget.
Citera
2010-08-04, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eckelbarn
Ja. jag letar i malmö också men hittar inte ett någe nånstans

Kolla vid möllan, fridhem eller i västra hamnen, är ganska övertygad om att du borde hitta något i malmö.

Tips är MKB och HSB
Citera
2010-08-04, 16:04
Medlem
yourpimpnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dest88
Du förlorar din köplats om du tackar nej till kontraktförslaget.

Darn it! Menmen far val kora pa det da. Parentesen blir det for mig.. Var forsta vaningen darfor jag var lite tvek ville mycket hellre ha balkong o inte forsta vaningen. Men iaf tack vill jag saga till alla hjalpsamma personer har som har guidat mig i denna tiden som man annars skulle vara sa fucking lost sa de finns inte. Sa aterigen tack till allt gott fb-folk pa traden!
Citera
2010-08-04, 17:31
Medlem
Citat:
Darn it! Menmen far val kora pa det da. Parentesen blir det for mig.. Var forsta vaningen darfor jag var lite tvek ville mycket hellre ha balkong o inte forsta vaningen. Men iaf tack vill jag saga till alla hjalpsamma personer har som har guidat mig i denna tiden som man annars skulle vara sa fucking lost sa de finns inte. Sa aterigen tack till allt gott fb-folk pa traden!

var glad att du iaf har boende fixat.
Citera
2010-08-04, 18:37
Medlem
yourpimpnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbetheman
var glad att du iaf har boende fixat.

Tro mig du anar inte hur glad jag ar

Feting lycka till for er andra!
Citera
2010-08-04, 19:17
Medlem
Av alla osannolika sätt att hitta ett rum har jag lyckats få hyra ett rum av en kille via blocket Trevlig typ, signade kontrakten idag.

Nu till kruxet att jag bara kan bo där till 30e september Hoppas hoppas jag lyckas få tag i ett mer långvarit rum någonstans innan dess Känns ju som att det borde vara enklare att hitta när man väl är där nere.
Citera
2010-08-04, 23:52
Medlem
Citat:

får man fråga vad du hade för ködatum?
Citera
2010-08-05, 12:10
Medlem
frankensteins avatar
Citat:

Feting lycka till for er andra!

Hoppas du är lika glad på Valborg då man enligt tradition bränner sina möbler på Parentesen!
Citera
2010-08-05, 13:44
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein
Hoppas du är lika glad på Valborg då man enligt tradition bränner sina möbler på Parentesen!
Och om man inte bor där så bränner man någonting som tillhör någon som bor där. Eller slänger ut soffor från balkonger. Eller gör köken lite större genom att slå in en vägg. Eller...
Citera
2010-08-05, 13:59
Medlem
Finns det nått område i Lund man vill undvika till varje pris?
Citera
2010-08-05, 14:13
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindaunderstrecksnygg
Finns det nått område i Lund man vill undvika till varje pris?

Förutom Parentesen?
Skämt å sido, nej det gör det inte. Lund är så litet så du kan ta dig överallt. Skulle väl i så fall vara Vikingavägen på Linero och Skarpskyttevägen på Norra Fäladen kanske...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in