- Vad är bra?
- Vad kan bli bättre?
- Hur kan det isf. bli bättre?
- Och varför skulle det bli bättre?
1. Moderatorna i fildelning, dom är ganska aktiva och deltar i diskussioner och även låser och raderar trams med snabb express.
2.
a) Mer seriösa inlägg och mindre mindreåringar.
b) Lägga en applikation vid menyn där man kan se sina senaste post istället för trycka snabblänkar>min profil>mina senaste inlägg. Och att Mina senaste inlägg uppdaterar snabbare , ibland är det ingen ny post i tråden efter min inlägg men ändå blinkar den.
c) Banna och varna mer. Speciellt när en person gör en tråd om samma diskussion eller samma problem,hjälpmedel som 20 andra trådar. Alltså Banna & varna dom som inte söker i forumet.
3.
a) Då blir mer trådar mer värda att läsa än att det innehåller bara trams inlägg.
b) Det är många som vill se ifall deras inlägg svarade eller citerade, det blir helt enkelt snabbare och smidigare om det finns en applikation direkt dit eller något liknande.
c) Genom spana in på deras stil t.ex Mycke mycke stavfel och riktig dåliga rubrik t.ex "Hjälp" i IT forumet. Undersöka saken ifall dom är mindreåringar, lägg ner lite tid på det.
4.
a) exakt som jag skrev där uppe
b) exakt som jag skrev där uppe
c) Då skulle man må bra av att vara i flashback istället för läsa dumma trådar som p10r skrivit.