Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Efter att ha tidigare skrivit kritik i tråden tänkte jag för en gång skulle varva med lite beröm

. till alla moderatorer som då och då sickar ett tack PM när man rapporterat inlägg. Minns att jag rapporterade mitt första inlägg för ett bra tag sedan när jag insåg vad rappor knappen gjorde och efter ett tag fick jag ett PM från orkarN som tackade för att jag rapporterat inlägget och det kändes bra att veta att rapportfunktionen faktiskt fyllde någon funktion och något hände efter man tryckt på rapportera inlägg.
Sedan dess rapporterar jag enstaka inlägg då och då och det känns alltid trevligt att med jämna mellanrum få ett tack PM från slumpmässig mod eftersom det hjälper en att komma ihåg att rapportfunktionen faktiskt är bra och hjälper till att skapa ett bra debattklimat på Flashback.
Så stort beröm till alla mods som då och då sickar tack PM till personer som rapporterar inlägg speciellt de som nyligen börjat rapportera inlägg hade antagligen inte fortsatt rapportera inlägg om jag inte fåt ett PM som visade att funktionen de faktiskt gjorde något och uppskattades.
Förr, när RP kom via PM - så tackade jag alltid för RP, av de skäl som du nämner här.
Nu har vi bytt system, vilket minskat belastningen på vår PM-låda, vilket vi mods är glada för, men tyvärr gör det att det är lite besvärligare att svara på RP, och svaren kommer att hamna i våra PM-lådor.
Klen ursäkt, kanske, men det är förklaringen till att jag slutat svara och tacka för RP.
Men, jag vill ta det här tillfället till att tacka alla som skickar RP. Det underlättar något enormt.