Citat:
Ursprungligen postat av xismxist
Som vanlig användare har man ingen chans, då åsiktspoliserna inte ens accepterar att deras regelvidriga åtgärder ifrågasätts.
Jo, tack jag vet. Har erfarenheter av detta från en del andra forum. Där både åsikts och språkpoliserna agerar rätt snabbt om man kritiserar någon moderator eller admin. Hur det är här vet jag inte riktigt. På ett annat forum där jag var rätt delaktig och flitig forumit fick man absolut inte kritisera moderatorerna, utan man fick bara ge konstruktiv kritik.
Visst har man det ena och det andra som man vill säga om en del moderatorer som man har varit i kontakt med, både positivt och negativt. Men att säga det öppet än att hålla det för sig själv en annan femma.
Edit: Varför är det så att en del moderator inte kan ta åt sig kritik? Utan när de väl tar åt sig och svarar, så svarar de på ett spydigt och arrogant sätt. Nu pratar jag överlag, vad jag har för erfarenheter av kontakt med moderatorer på olika forum. Är alla moderatorer såhär? Eller kan en del ta emot kritik och försök bli bättre på det?