2008-08-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tycker sällan att man blir hånad om man kommer med väl underbyggda argument eller någon from av konkreta saker att peka på.
Eller så blir man bara ignorerad. Titta på tråden om klantarslet i humordelen och förstå att jag skrev 75 inlägg utan att få ett enda svar från någon med högre befogenhet än någon halvtvekande ny moderator.
Citat:
Att vi sen anses hålla varandra om ryggen känns tycker lite tråkigt men jag kan förstå att ni känner så tanke på att merparten av kritiken mods emellan tas i PM eller i Outlaw.
Jo, det är extra typiskt. Gör en moderator ett fel eller glömmer bort att söka då får han ingen officiell tillrättavisning utan bara ett pm från en annan moderator. Har konkreta exempel på det och vill någon ha uthängning så vet ni ju att det är någonting jag ÄR kapabel till.
Citera
2008-08-31, 21:01
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Eller så blir man bara ignorerad. Titta på tråden om klantarslet i humordelen och förstå att jag skrev 75 inlägg utan att få ett enda svar från någon med högre befogenhet än någon halvtvekande ny moderator.

Jo, det är extra typiskt. Gör en moderator ett fel eller glömmer bort att söka då får han ingen officiell tillrättavisning utan bara ett pm från en annan moderator. Har konkreta exempel på det och vill någon ha uthängning så vet ni ju att det är någonting jag ÄR kapabel till.

Så för att sammanfatta det hela; du är bara bitter?

Att diskutera saker som verkligen är fel är en sak men detta med att du bara vill se moderatorer som gör fel bli uthängda är enbart tramsigt och småsint. Att du sen skulle kunna vara kapabel till att hänga ut någon mod som har glömt att söka känns ja, väldigt otäckt
Citera
2008-08-31, 21:29
Bannlyst
Citat:

Att diskutera saker som verkligen är fel är en sak men detta med att du bara vill se moderatorer som gör fel bli uthängda är enbart tramsigt och småsint. Att du sen skulle kunna vara kapabel till att hänga ut någon mod som har glömt att söka känns ja, väldigt otäckt

Hrrmmm . Allow me... bad ni inte nyss om belägg för mina åsikter , dvs att jag skulle "hänga ut" en moderator , för att belägga mina "påståenden" om felaktig moderering?
Citera
2008-08-31, 21:33
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Givetvis, totalt onödigt. Vem det är spelar ju ingen roll eftersom han ändå inte har lust att driva det längre.
Jag tycker att det är bättre om användarna vet vilken mod som avses, istället för att samtliga mods blir mistänkta.
Citat:
Och nu fortsätter du, ni är bara alldelles för snälla mot mig. Jag kritiserar någonting hos er och orkar inte lägga fram några exempel eftersom jag är för trött, men ni serverar bevisen på silverfat till mig. Om ni vill ha konkreta bevis på att vissa Moderatorer är arroganta fittor så kika uppåt, de bryr sig bara om sina egon och att antalet forum de modererar.
Du har säkert en poäng, men jag ser den inte...
Citat:
Antalet negativa adjektiv räcker inte för att beskriva dig.
Man får tacka.
Citera
2008-08-31, 22:10
Medlem
Citat:
Nej. All kritik mot er är av godo eftersom att ni är av ondo.
Citat:
Att diskutera saker som verkligen är fel är en sak men detta med att du bara vill se moderatorer som gör fel bli uthängda är enbart tramsigt och småsint.
Spring spring isch, kritiken närmar sig!
Försök inte gömma dig utan bemöt kritiken, det fungerar nog bättre ska du se.
Citat:
Att du sen skulle kunna vara kapabel till att hänga ut någon mod som har glömt att söka känns ja, väldigt otäckt
Som har klarat sig från att få sin tråd låst pga att denne varit med i klubben för inbördes beundran, ja.
Citera
2008-08-31, 23:10
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:

Citat:
Som har klarat sig från att få sin tråd låst pga att denne varit med i klubben för inbördes beundran, ja.
Någonting som är ännu tramsigare är ju att megalomania + Carl.Hamilton + isch ska komma och kommentera det
.

Citat:
Självklart, med tanke på hur mycket stolthet det finns i att vara Moderator är det ju däremot extra kul att kasta skit på er. Det är däremot inte helt obefogat eftersom det är extremt svårt att hitta konkreta bevis även om man hade haft rätt mot en Moderator. Och har man någon form av bevis så ska cirka 50 moderatorer komma och håna en för att man ska släppa grejen.

Att det dessutom är antideppressivt att kasta skit på moderatorerna en söndagskväll gör ju att ni borde bemöta kritiken på fredagskvällarna istället för på söndagskvällarna, om man ska vara taktisk alltså.

Hur ska du ha det nu? Vill du att man ska bemöta kritiken, eller vill du det inte?
Citera
2008-08-31, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Hur ska du ha det nu? Vill du att man ska bemöta kritiken, eller vill du det inte?
Se längre än din näsa räcker. Ni bemöter inte kritiken, ni gör allt ni kan för att den inte ska återkomma. Bemöt den sakligt utan massa hån, förlöjligande etc och jag kommer att bli glad.
Citera
2008-08-31, 23:20
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Se längre än din näsa räcker. Ni bemöter inte kritiken, ni gör allt ni kan för att den inte ska återkomma. Bemöt den sakligt utan massa hån, förlöjligande etc och jag kommer att bli glad.
När man bemöter (felaktig) kritik vill man inte att den ska återkomma...

Saklig och korrekt kritik är däremot alltid välkommen.
Citera
2008-08-31, 23:23
Medlem
evolutes avatar
Citat:

Får man fråga vad den specifika kritiken är?
Citera
2008-08-31, 23:32
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Någonting som är ännu tramsigare är ju att megalomania + Carl.Hamilton + isch ska komma och kommentera det.
Så på grund av att jag har varit moderator får jag inte kommentera saker? Dude...

Du har seriöst kommit till den punkt då du borde stänga käften för med varje inlägg du skriver i den här tråden framställer du dig som ett större och större rövhuvud.
Citera
2008-08-31, 23:49
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
Hrrmmm . Allow me... bad ni inte nyss om belägg för mina åsikter , dvs att jag skulle "hänga ut" en moderator , för att belägga mina "påståenden" om felaktig moderering?

Jo, jag ser en mening med det om anledningen är att lösa ev. problem. Att hänga ut någon för sakens skulle ser jag inget mervärde i.
Citera
2008-08-31, 23:53
Medlem
ischs avatar
Citat:

Kom tillbaka den dagen du verkligen har något vettigt att komma med. Jag har inget problem med att bemöta lite vettig kritik om det nu finns någon dvs. Att du gnäller om saklig kritik och sen kommer med kommentarer som att vi alla är av ondo, ja då är det lite svårt att ta dig seriös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in