Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Så på grund av att jag har varit moderator får jag inte kommentera saker?
På grund av att du varit Moderator så är det skrattretande att du inte kan besvara kritik mot moderatorerna sakligt utan måste låta det bryda ut i personangrepp och hån.
Citat:
Dude...
Du skojar med mig va?
Är du verkligen så dum att du fortsätter och upprepar er överlägsna attityd som ni i klubben har gentemot vanliga användare precis efter att ni fått kritik för denna attityd?
Citat:
Du har seriöst kommit till den punkt då du borde stänga käften för med varje inlägg du skriver i den här tråden framställer du dig som ett större och större rövhuvud.
Sieg Heil?
Nej, jag tänker inte hålla käften även om du försöker få mig att skämmas för mina inlägg. Jag vill yttra mina åsikter utan att någon försöker påverka mig att hålla käften, det är en yttrandefrihet.
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Kom tillbaka den dagen du verkligen har något vettigt att komma med. Jag har inget problem med att bemöta lite vettig kritik om det nu finns någon dvs. Att du gnäller om saklig kritik och sen kommer med kommentarer som att vi alla är av ondo, ja då är det lite svårt att ta dig seriös.
Ni är rädda för kritik, face it. Denna tråd är ett utmärkt exempel. Tre hånfulla moderatorer mot en användare, Flashback personifierat.
Du själv använder ursäkter som att det är svårt att ta mig på allvar bara för att jag anser att så gott som alla Moderatorer är onda, varför förlorar jag min seriositet bara för att jag kritiserar klubben?
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Får man fråga vad den specifika kritiken är?

I det här fallet så finns det ju ingen konkret kritik och tre moderatorer försöker då införa ett socialt tabu med sina förlöjligande för att undvika att det kommer fram konkret kritik. Seriöst, det är inte så peppande att få höra massa skit om en bara för att man kritiserar Moderatorerna och det gör att man kanske inte orkar lägga fram kritiken.