2015-07-01, 21:48
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Äh nej, det är ju det jag INTE vill skall hända, en vecka där allt bara glöms bort, kanske får dom inläggen en röd liten markering upp i högra hörnet & dom användare som inte fixar det få väl hänga på fejjan så länge, kom igen kan vi inte ha en omröstning i varje fall?
Så folk ska få outas och sälja knark fritt i en vecka?
Citera
2015-07-01, 21:57
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Äh nej, det är ju det jag INTE vill skall hända, en vecka där allt bara glöms bort, kanske får dom inläggen en röd liten markering upp i högra hörnet & dom användare som inte fixar det få väl hänga på fejjan så länge, kom igen kan vi inte ha en omröstning i varje fall?
Ok, då får du bli juridiskt ansvarig för allt som skrivs också. Jag rekommenderar dig att läsa igenom Lag (1998:112) om ansvar för elektroniska anslagstavlor (populärt kallad "BBS-lagen").

http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19980112.HTM
Citera
2015-07-01, 22:03
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Så folk ska få outas och sälja knark fritt i en vecka?

Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Ok, då får du bli juridiskt ansvarig för allt som skrivs också. Jag rekommenderar dig att läsa igenom Lag (1998:112) om ansvar för elektroniska anslagstavlor (populärt kallad "BBS-lagen").

http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19980112.HTM

Fan också, man måste visst tänka på allt ja.. Men hur många av användarna har egentligen nytta av att outa någon annan? Jag hade inte gråtit. Knappast alla håller på med knark här va? Men okej då dessa delar får till viss del modereras sen kör vi tycker jag!
Citera
2015-07-01, 22:06
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Fan också, man måste visst tänka på allt ja.. Men hur många av användarna har egentligen nytta av att outa någon annan? Jag hade inte gråtit. Knappast alla håller på med knark här va? Men okej då dessa delar får till viss del modereras sen kör vi tycker jag!
Folk som vill tala om sina problem anonymt, om det nu må vara psykisk sjukdom, missbruk, ekonomi, relationer etc. Ska de hängas ut då menar du?
Citera
2015-07-01, 22:08
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Folk som vill tala om sina problem anonymt, om det nu må vara psykisk sjukdom, missbruk, ekonomi, relationer etc. Ska de hängas ut då menar du?

Vi är anoynma här, min adress står direkt inte nere i högra hörnet..
Citera
2015-07-01, 22:13
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:

Jag tror att vi skulle tappa en hel del användare om vi införde det här om än bara för 1 vecka.
Jag vill iaf inte vara på ett forum där man kan tramsa hur mycket som helst i trådar så alla diskussioner går över i diskussioner om något annat och användare kan komma in och förstöra alla diskussioner osv.

Men om många tycker det här låter tilltalande så går det bra att skapa ett eget forum och styra upp det som ni vill. Då kommer ni få medlemmar ändå. Är det bara du som tycker det här så ser jag ingen vits med att flashback ska ändra så det passar dig.
Citera
2015-07-01, 22:15
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Vi är anoynma här, min adress står direkt inte nere i högra hörnet..
Det finns alltid folk som ska djävlas med andra. Hade det inte funnits det så hade vi knappast behövt regel 1.06.
Citera
2015-07-01, 22:24
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik686
Jag tror att vi skulle tappa en hel del användare om vi införde det här om än bara för 1 vecka.
Jag vill iaf inte vara på ett forum där man kan tramsa hur mycket som helst i trådar så alla diskussioner går över i diskussioner om något annat och användare kan komma in och förstöra alla diskussioner osv.

Men om många tycker det här låter tilltalande så går det bra att skapa ett eget forum och styra upp det som ni vill. Då kommer ni få medlemmar ändå. Är det bara du som tycker det här så ser jag ingen vits med att flashback ska ändra så det passar dig.

Citat:
Det finns alltid folk som ska djävlas med andra. Hade det inte funnits det så hade vi knappast behövt regel 1.06.

Jag borde nog ta detta med admin, vi verkar inte fatta nått i alla fall! Tänk om dom säger ja till en total block av alla moderatorer i en vecka, så ni får jobba lite sen? Har hört på tycktes vägar att dom flesta av er är lata maktkåta & förmodligen överviktiga cynister?
Citera
2015-07-01, 22:46
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Jag borde nog ta detta med admin, vi verkar inte fatta nått i alla fall! Tänk om dom säger ja till en total block av alla moderatorer i en vecka, så ni får jobba lite sen?

Jag säger nej, ett väldigt bestämt NEJ som är hugget i sten.

admin5
Citera
2015-07-01, 22:51
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Jag säger nej, ett väldigt bestämt NEJ som är hugget i sten.

admin5

Okej. Jag nöjer mig. Men vi borde ha någon form av kramdag i alla fall typ som en flashback allahjärtans dag!
Citera
2015-07-01, 23:53
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Nu är det många, att läsa men är det helt plötsligt tillåtet att kommentera mods?
sorry om jag missat ,läste lite i början
Citera
2015-07-01, 23:54
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Nu är det många, att läsa men är det helt plötsligt tillåtet att kommentera mods?
sorry om jag missat ,läste lite i början

Va? Varför skulle det inte vara det, dom är moderatorer inga gudar, även fast många verkar tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in