Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Vad sa admin då?
Jag kontaktade inte admin, tänkte att mina argument skulle räcka. Att "hålla rent", som admin tydligen instruerat er, betyder väl inte att man ska ta bort alla små trådar om ett visst ämne och göra en stor tråd?
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Omgz.. Nästan ett HELT DYGN!! Skandal då alla moderatorer inte sover, jobbar eller har liv utanför flashback. Jag röstar på nackskott..
Det var inget värderande i den meningen, snarare ett konstaterande. Btw, vad är grejen med att de flesta moderatorer är så otrevliga? Om ni inte pallar med det ideella jobb ni utför här på flashback utan att vara otrevliga kanske ni skulle fundera på att resignera.
Citat:
Ursprungligen postat av Eitzel
Ska alla som inte tror att de får några svar i de stora trådarna för att inlägget bara skulle vara ett av väldigt många starta en ny tråd eller är det bara vissa som ska få göra det?
Jag talar utifrån erfarenhet av dessa mastodonttrådar. Njae, det har inte att göra med vem du är utan vad din tråd handlar om. Som sagt tycker jag att min tråd förtjänar att finnas kvar, tror många FIFA spelare skulle hålla med om det, just pga de argument jag redan presenterat.
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Var verkligen det där så svårt att förstå? Din tråd behandlades exakt likadant som alla andra trådar, varför är just din så speciell? Argumentera för det istället så tror jag säkert att någon lyssnar.
Vänta lite.. var det inte precis vad jag gjorde, argumentera alltså? Argumenterade jag inte för varför min tråd var speciell?