Citat:
Ursprungligen postat av
Thedoit
Vengeance WoW släpptes nu i slutet av november. Dock har de ingen population direkt men den kommer nog snabbt stiga pga admins verkar vara aktiva, stabila servrar och riktigt clean och bra hemsida.
Spelade på vengeance wow ett tag, lvlade en druid till 30 och där tog det stopp för min del. Rekommenderar den inte i dagens läge. (OBS: Detta gäller deras TBC server!)
+
Trevligt folk, de få som spelar
Väldigt få DC's
Många quest funkar
1x Rates
Inga donationer för items/guld
-
Servern ligger i Canada/US, vilket betyder att vi från europa har minst 150ms. Jag låg runt 180 och andra som jag spelade med hade 200.
Mycket buggar. För att nämna några:
1. Sap funkar som en stun. Alltså kan rogues sap random humanoid och sedan döda denna under sapen då den ej bryts.
2. Stealth/Prowl. Mobs har nämnvärt mycket skarpare "ögon"... Vissa dots, kanske alla, kan ticka medans du är i stealth/prowl och du kommer trots det att fortsätta vara smygandes.
3. Feral druider har 2 extra talent points, de ligger alltså 2 levels före alla andra klasser. Dessutom efter du har lagt 2 points i Primal Fury så blir du illa tvungen att respeca varje gång du reloggar
4. Hunter Pets stannar i max loyalty i en alldeles för kort stund innan de måste matas igen.
Väldigt få spelare. 5-6 online är genomsnittet
Och mer än så. Tror ingen av de bugs jag har reportat har blivit fixat ännu. (Säkert runt 10st)