• 21 246 online
  • 1 128 720 medlemmar
  • 58 559 146 inlägg
2003-10-19, 04:03
Medlem
Aldhisslas avatar
Låten jag tänker på finns med på ett filmklipp jag har. Det är nån slags huligan film å clippet heter firman - war on the terraces. Den inledds med nåt i den här stilen: "This is where the good times went..." För att fortsätta nåt sånt här i refrängen: "Do you feel alright, someone's gonna die tonight - Do you feel alright, the boys are out tonight"

MVH Aldhissla
Citera
2007-05-07, 15:55
Medlem
glupsks avatar
WoW - diskussion om SweWoW och andra privatservrar

Jag nämnde en bra server i en tråd här och har fått en del respons via PM, så jag tänkte att det är lika bra att starta en tråd så man får lite ordning.

Vore trevligt om alla som är intresserade skulle kunna skriva en rad här så vi kan styra upp nått slags FB sammarbete. Vore Sjukt roligt att vara några stycken och bara fara runt och leva rövare!

Jag vet inte om jag får skriva ut adressen här, om jag får det så säg gärna till så skriver jag ut den.

Mvh
/glupsk
Citera
2007-05-07, 16:12
Medlem
stRs avatar
Är det en privatserver till World of Warcraft? Jag är definitivt på och härjar.
Citera
2007-05-07, 16:26
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Är det en privatserver till World of Warcraft? Jag är definitivt på och härjar.

Japp det är en svensk privat server med 5x i rates och relativt aktivt med folk

adressen är http://90.225.89.130/wow/
Citera
2007-05-07, 16:31
Medlem
othalas avatar
Sååååå.. Det är.. eh.. gratis? Har aldrig spelat Privat server WoW (Eller för den delen WoW)
Citera
2007-05-07, 16:31
Medlem
sockbats avatar
jag blev ju sugen med.. hur gör jag anyway?

Edit: never mind.. hittade på sidan hur man gjorde
Citera
2007-05-07, 16:35
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glupsk
Japp det är en svensk privat server med 5x i rates och relativt aktivt med folk

adressen är http://90.225.89.130/wow/

Jag har wow hemma på cdskiva, kan jag installera med detta och sedan ladda hem clientpacken? Hittade ingen vettig FAQ på sidan, letade inte så noga heller iofs. Du får gärna intruera lite så ska jag ordna det så fort jag kan.
Citera
2007-05-07, 16:36
Medlem
glupsks avatar
Säg till om ni är taggade på att styra tillsammans.
Citera
2007-05-07, 16:38
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Jag har wow hemma på cdskiva, kan jag installera med detta och sedan ladda hem clientpacken? Hittade ingen vettig FAQ på sidan, letade inte så noga heller iofs. Du får gärna intruera lite så ska jag ordna det så fort jag kan.

Det som är skönt med detta är att det ända du behöver göra är att installera spelet som vanligt, uppdatera till senaste och sedan bara byta från "set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com" Till "set realmlist swewow.no-ip.biz"

I filen som heter realmlist.wtf i wow mappen
Citera
2007-05-07, 16:40
Medlem
sockbats avatar
hmpf.. läste på sidan att det var bara att installera om WoW, och tanka uppdateringen på sidan och ändra i realmlisten och köra, så jag tog bort wow.. sen kom jag på att jag sålt alla cd-skivor till spelet
Citera
2007-05-07, 16:40
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockbat
hmpf.. läste på sidan att det var bara att installera om WoW, och tanka uppdateringen på sidan och ändra i realmlisten och köra, så jag tog bort wow.. sen kom jag på att jag sålt alla cd-skivor till spelet

Haha lilla missen, men du kan ju tanka från sidan, men jag kan tänka mig att det tar sjukt lång tid.
Citera
2007-05-07, 16:42
Medlem
othalas avatar
Hur är det med Account och grejor? Firrar man det på sidan?

EDIT: Reggade mig.
Citera