2015-06-10, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr577
Någon som vet om det finns Questaddon för private servern Nostralius? Asså jag pallar verkligen inte lvla xD.

Honorbuddy.com där kan man ställa in sin gubbe att den ska questa, samla herbs eller dylikt. Men är den bara anpassad för riktiga wow?

Funkar den på private servern Nostralius eller finns det på något sätt möjlighet att få tag i något fuskaktigt till nostralius?

Förmodligen finns det dem som har gjort egna små projekt på vanilla servrarna, som sagt finns gör det säkert.
Och Honorbuddy är anpassad för riktiga wow.

Det finns ett quest-addon som heter ''Questie'' tror jag som även finns på Nostalrius hemsida på forumet det är bara att söka.

Citat:
Någon som vet om det finns Questaddon för private servern Nostralius? Asså jag pallar verkligen inte lvla xD.

Citat:
Tror du menar en bot, och ja det finns många kineser som bottar.

Ser inte ut så tycker jag iallafall ser mer ut som att snubben har ledsnat på att lvla och vill ha lite mer assistans, delvis ett addon som hjälper vid questandet eftersom vissa quest kan vara krångliga men som du sa finns det diverse folkgrupper som tar betalt för att lvla upp en karaktär.
Senast redigerad av Ensidian 2015-06-10 kl. 14:20.
Citera
2015-06-10, 14:40
Medlem
Meanrocks avatar
Citat:

Honorbuddy.com där kan man ställa in sin gubbe att den ska questa, samla herbs eller dylikt. Men är den bara anpassad för riktiga wow?

Funkar den på private servern Nostralius eller finns det på något sätt möjlighet att få tag i något fuskaktigt till nostralius?

Går säkert, men du blir nog bannad rätt fort. Gillar du inte levelingen så spela på en annan server...
Citera
2015-06-10, 16:59
Medlem
Mattercates avatar
Bästa blizzlike servern på runt X2 x4 just nu?
Citera
2015-06-11, 14:32
Medlem
Obscuritys avatar
Någon här som har ett Account på Nostalrius som gått i ide eller som får nyttjas för att hjälpa min Warrior få Whirlwind Axe?

Med vänliga hälsningar, Nybliven 30 Orc Warrior som vill göra mer skada.
Senast redigerad av Obscurity 2015-06-11 kl. 15:29.
Citera
2015-06-15, 15:36
Medlem
Obscuritys avatar
WotLK-Server "Project Arthas", release 19 juni.

Verkar bli 4x experience rate utifrån rösterna som lagts.

http://forum.monster-wow.com/index.php?/topic/33231-project-arthas-release-date-rates-and-content/

Själv kommer jag börja där och hoppas på det bästa. Första gången jag är med på release när det gäller privatserver.

Har nu spelat både Vanilla och TBC via Emerald Dream, Archangel och Nostalrius. Nu blir det WotLK innan resan med expansions tar slut.
Citera
2015-06-16, 18:10
Medlem
Eptks avatar
Någon som har ett konto på Kronos (Alliance) som inte används som kan tänkas ge bort? Har ett konto på warsong som kan bytas emot med ett par 60s annars om det är av intresse. PM.
Citera
2015-06-17, 01:55
Medlem
arabias avatar
Angående "Flashback"-guilden på Alliance (Nostalrius servern) så verkar den inte vara särskilt kopplad till Flashback forum, men alla spelare jag har stött på när jag levlat som alliance från den guilden har varit svenskar, så så antar att det är en helt svensk guild.
De verkar ha hyffsat bra raiding då jag blir överkörd av folk i T1/T2 därifrån ibland på min shaman.

Kör både på Alliance och Horde, så sviker man ingen (eller sviker man alla då kanske? )
Ingen går säker från mig, vare sig ni är Alliance eller Horde!
Citera
2015-06-17, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arabia
Angående "Flashback"-guilden på Alliance (Nostalrius servern) så verkar den inte vara särskilt kopplad till Flashback forum, men alla spelare jag har stött på när jag levlat som alliance från den guilden har varit svenskar, så så antar att det är en helt svensk guild.
De verkar ha hyffsat bra raiding då jag blir överkörd av folk i T1/T2 därifrån ibland på min shaman.
Guilden startade i denna tråden, och i början var det mest folk från forumet skulle jag tro, men man invitade många "outsiders" fort, för det hade nog inte blivit mycket raiding gjort om guilden strikt bara hade folk härifrån.

Annars är guilden helsvensk och clearar de raids som finns just nu en kväll per vecka (och en extra Onyxia på söndagar om hon resettat) och kör premades relativt ofta.
Citera
2015-06-18, 17:13
Medlem
Sammalikas avatar
Tjao! Letar efter nån som vill turas om att boosta alts, håller på att levla en shaman och är level 22 just nu och skulle va soft om det finns nån med en 60 som gör samma sak och vill turas om att köra lite instanser! Inge farm utan bara lite snabba runs är min tanke.

Nostalrius horde.
Citera
2015-06-18, 19:28
Medlem
Tjenare, är lite sugen på att multiboxa och köra på en priv server, någon som kan tipsa på något nice?

Och är det någon som vet vad som hände med molten wow?
Citera
2015-06-18, 20:57
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammalika
Tjao! Letar efter nån som vill turas om att boosta alts, håller på att levla en shaman och är level 22 just nu och skulle va soft om det finns nån med en 60 som gör samma sak och vill turas om att köra lite instanser! Inge farm utan bara lite snabba runs är min tanke.

Nostalrius horde.

Om jag har uppfattat det korrekt så har du:

Account 1 =
Level 60
Level 22

Om så är fallet, varför gjorde/gör du inte en character på Account 2 och boostar dig själv genom att Questa och Mob-tagga utanför Party?

Går oerhört fort.
Citera
2015-06-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Om jag har uppfattat det korrekt så har du:

Account 1 =
Level 60
Level 22

Om så är fallet, varför gjorde/gör du inte en character på Account 2 och boostar dig själv genom att Questa och Mob-tagga utanför Party?

Går oerhört fort.
Nostalrius GM's är väldigt strikta med att boosta sina egna alts. De bannar dig på fläcken om de fattar att du multiboxar på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in