Citat:
Ursprungligen postat av
Pjotr577
Någon som vet om det finns Questaddon för private servern Nostralius? Asså jag pallar verkligen inte lvla xD.
Honorbuddy.com där kan man ställa in sin gubbe att den ska questa, samla herbs eller dylikt. Men är den bara anpassad för riktiga wow?
Funkar den på private servern Nostralius eller finns det på något sätt möjlighet att få tag i något fuskaktigt till nostralius?
Förmodligen finns det dem som har gjort egna små projekt på vanilla servrarna, som sagt finns gör det säkert.
Och Honorbuddy är anpassad för riktiga wow.
Det finns ett quest-addon som heter ''Questie'' tror jag som även finns på Nostalrius hemsida på forumet det är bara att söka.
Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr577
Någon som vet om det finns Questaddon för private servern Nostralius? Asså jag pallar verkligen inte lvla xD.
Citat:
Tror du menar en bot, och ja det finns många kineser som bottar.
Ser inte ut så tycker jag iallafall ser mer ut som att snubben har ledsnat på att lvla och vill ha lite mer assistans, delvis ett addon som hjälper vid questandet eftersom vissa quest kan vara krångliga men som du sa finns det diverse folkgrupper som tar betalt för att lvla upp en karaktär.