2014-04-10, 15:34
Medlem
Letar efter instant 60 pvp server. Spelade litet på Feenix innan jag valde att börja spela MOP, vilket var ett stort misstag...
Citera
2014-04-10, 22:59
Medlem
Elessarxs avatar
Tjena! Jag lirar på Moltenwow, Deathwing Horde. Har ett antal gubbar som är bra gearade osv. Skulle vara kul och lira lite med några svenskar! Är själv svensk i min guild och vi är en guild från forumet MISC, från bodybuilding.com. Men skulle vara kul och kanske lira med en eller två gubbar i någon annan guild!

Skicka gärna ett PM.
Citera
2014-04-11, 01:26
Medlem
Någon här som spelar på Gamer-district? Har börjat igen några veckor sen och inte tittat in på FB om någon spelar...

Men tänkte göra de nu, om det är någon som spelar eller vill börja så hojta till, nås bäst på PM!
Citera
2014-04-11, 14:46
Medlem
tältpinnes avatar
Om ED känns lite dött för tillfället beror det nog på att de har satt ner capen för max antal online, för att lösa problem med stabiliteten. Dessutom misstänker jag att folk är rätt omotiverade för tillfället, och väntar på att war effort ska börja. I går kväll var det runt 1500 spelare online.
Citera
2014-04-13, 16:46
Bannlyst
Vad finns det för bra blizzlike mop servrar?
Citera
2014-04-13, 17:04
Medlem
Förbannat sugen på att lira privatserver Vill lira på nån 3.5.5 WotLK server, helst med instant 80 eller att man får lvla själv. är det fortfarande molten wow som är störst?
Citera
2014-04-14, 17:00
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Om ED känns lite dött för tillfället beror det nog på att de har satt ner capen för max antal online, för att lösa problem med stabiliteten. Dessutom misstänker jag att folk är rätt omotiverade för tillfället, och väntar på att war effort ska börja. I går kväll var det runt 1500 spelare online.

War effort?

Citat:
Ursprungligen postat av Gurkgubben
Letar efter instant 60 pvp server. Spelade litet på Feenix innan jag valde att börja spela MOP, vilket var ett stort misstag...

Finns bara feenix 60 instant.
Annars har du vanillawow med 15x xp eller warsong 12x xp eller Emerald dream 1x
Citera
2014-04-14, 21:58
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
War effort?

Du vet, inför aq-öppningen, samla ihop en massa skrot
Citera
2014-04-15, 11:01
Medlem
Någon som spelar på Dalaran-wow? Dom har öppnat en ny progresiv server. De e s5 nu och folk raidar naxxramas o skit! överball!
Citera
2014-04-15, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suedimontana
Någon som spelar på Dalaran-wow? Dom har öppnat en ny progresiv server. De e s5 nu och folk raidar naxxramas o skit! överball!

Jag spelar där. Kör Alliance, human mage. Level 48 atm, nås på /w Asra
Citera
2014-04-15, 21:30
Medlem
Kan rekommendera Dalaran-wow. Har öppnat en ny progressive server (wotlk) där just nu Naxxramas är den enda raiden öppen tillsamans med Malygos och OS. Jag lirar Ally och heter Asra, hör av er om ni är sugna på att lira Kan eventuellt starta en svensk guild för raiding etc när folk blir 80! Är blizzlike med x1 alla rates. RAF funkar däremot så vill man levla x3 så finns det med. Man kan även donna sig till 70.
Citera
2014-04-20, 14:44
Medlem
Hej!

Jag hade tänkt rerolla på Emerald Dream, Horde.

Har tidigare spelat mycket på Emerald Dream (har en 60 hunter på alliance). Men nu har jag haft ett långt break, ca ½år, och tänkt spela igen men vill som sagt rerolla horde denna gång.

Undrar om det finns någon annan som också är sugen? Emerald Dream är den bästa 1.12 vanilla servern (som strävar efter blizzlike iaf). 1x Rates

Hör av er =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in