2011-06-26, 00:02
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
håller på att tanka ner clienten, kan väl testa lite då.
tankade skiten, fick inte skiten att funka så jag skiter i det här lol
Citera
2011-06-26, 17:42
Medlem
ZyreX_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
tankade skiten, fick inte skiten att funka så jag skiter i det här lol

Ändrat i realmlisten? Oftast där folk gör fel eller inte ändrar något alls. Ska stå "set realmlist vanillafeenix.servegame.org" där istället för det som står orginal om det är Feenix vanilla du ska spela på.
Sen måste man starta med wow.exe så att den inte uppdaterar spelet.
Citera
2011-06-27, 00:43
Medlem
haiguises avatar
Har börjat köra på Warsong nu, Ally. Men det där 12x är ju bara asjobbigt när goldratesen är exakt samma... är level 10 och har level 1 gear och inte råd o köpa mina skills....
Citera
2011-06-27, 04:49
Medlem
slamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maik-
Ska lätt provas så fort jag får hem clienten!

Kan jag gissa mig fram till att flashbackguildet heter flashback, eller är det något spexigt namn?

Extremt lång kö för att ens komma in på någon realm där. Har faktiskt bara lyckats ta mig in en gång.

Jag har lyckats ta mig in dryg 85 gånger. Dessutom kan man donera femtio kronor och gå före i kön.
Citera
2011-06-27, 06:47
Medlem
pokemontrainers avatar
Så, något folk som levlar eller?
Citera
2011-06-27, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slames
Jag har lyckats ta mig in dryg 85 gånger. Dessutom kan man donera femtio kronor och gå före i kön.
Ok, jag satt och försökte hitta något om att man kommer före när man donerar, hittade inget (säkert jag som är sämst på att leta), men är det for life om man donerar 50kr, eller måste man betala det/månad eller något?
Citera
2011-06-27, 11:16
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokemontrainer
Så, något folk som levlar eller?

Tänkte köra igång med en polare nu warr/priest och vi vill antagligen joina gillet sen om det går för sig (vi är inte kassa, spelat wow 4 år båda två, och vi spelade under vanilla också) , men undrar bara hur du gjorde i början? Levlar ju så snabbt så jag inte har råd med skills... gear kommer jag ju få från quests men rätt drygt att inte ha råd till sin slow som warrior t.ex....
Citera
2011-06-27, 14:44
Medlem
Jag har en lvl 60 warrior som är prot på feenix, alliance. Letar för tillfället efter något gille. Behöver dock fortfarande lite bättre prylar innan jag kan sätta igång å raida. Men om det är något nyskapat gille här så är jag intresserad! Som sagt, prot warrior alliance.

Nickar Sockertoppen.
Citera
2011-06-27, 14:46
Medlem
Lastkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av othala
Sååååå.. Det är.. eh.. gratis? Har aldrig spelat Privat server WoW (Eller för den delen WoW)
alla privat wow är gratis det är det som är hela grejen med privat.
Citera
2011-06-27, 17:05
Medlem
ZyreX_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Tänkte köra igång med en polare nu warr/priest och vi vill antagligen joina gillet sen om det går för sig (vi är inte kassa, spelat wow 4 år båda två, och vi spelade under vanilla också) , men undrar bara hur du gjorde i början? Levlar ju så snabbt så jag inte har råd med skills... gear kommer jag ju få från quests men rätt drygt att inte ha råd till sin slow som warrior t.ex....

Lägg ut ALLA gröna/blåa drops på AH, spelar ingen roll vad det är för stats osv, det säljer alltid för någon/några guld.
Det var sättet jag använde mig av när jag levlade och då gick det ganska bra.
Citera
2011-06-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZyreX_86
Lägg ut ALLA gröna/blåa drops på AH, spelar ingen roll vad det är för stats osv, det säljer alltid för någon/några guld.
Det var sättet jag använde mig av när jag levlade och då gick det ganska bra.

Eller så gör du vote på servern, 100g för 15 vote points. Smidigast imo
Citera
2011-06-27, 20:47
Medlem
ZyreX_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskis123
Eller så gör du vote på servern, 100g för 15 vote points. Smidigast imo

Det glömde jag såklart att nämna, hade förträngt det tack vare att det inte fanns medans jag levlade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in