2011-06-28, 02:05
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastking
alla privat wow är gratis det är det som är hela grejen med privat.

Från början kanske, men nu tror jag större delen av folket som lirar på privat servar lirar antingen Vanilla, TBC eller kanske tom Wotlk. Alltså är anledningen att man anser att "gamla" wow är bättre.
Citera
2011-06-28, 15:45
Medlem
consultezs avatar
Vad rekommenderar ni för server om man vill spela så Blizzlike som möjligt?
Vill helt enkelt spela riktiga WoW, utan att betala.
Citera
2011-06-29, 02:31
Medlem
SeLeCtedOnes avatar
håller på att downloada nu från feenix-pre tbc.

tips på faction/class?

är healers och tanks underskattade?
Citera
2011-06-29, 03:47
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeLeCtedOne
håller på att downloada nu från feenix-pre tbc.

tips på faction/class?

är healers och tanks underskattade?

Ja, det är ont om healers och tanks om det är det du frågade om. Vad du än gör, lira inte elemental eller enhancement shaman. Ingen vill ha dem i pvp och ingen vill ha dem i pve rentav.
Citera
2011-06-29, 14:14
Medlem
pokemontrainers avatar
Kör alliance! Ska skapa fb guild 0
Citera
2011-06-29, 14:17
Medlem
pokemontrainers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Tänkte köra igång med en polare nu warr/priest och vi vill antagligen joina gillet sen om det går för sig (vi är inte kassa, spelat wow 4 år båda två, och vi spelade under vanilla också) , men undrar bara hur du gjorde i början? Levlar ju så snabbt så jag inte har råd med skills... gear kommer jag ju få från quests men rätt drygt att inte ha råd till sin slow som warrior t.ex....

Klart att ni får joina allihopa! Raids kommer lösa sig. Alla som vill joina guildet skicka ett mail till Iusedrugs så invitar jag er till guildet när jag kommer hem från pl på söndag. Hoppas på massor av mail när jag kommer tillbaka!
Citera
2011-06-30, 20:12
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyreX_86
Ändrat i realmlisten? Oftast där folk gör fel eller inte ändrar något alls. Ska stå "set realmlist vanillafeenix.servegame.org" där istället för det som står orginal om det är Feenix vanilla du ska spela på.
Sen måste man starta med wow.exe så att den inte uppdaterar spelet.
Tankade det, la ut mappen på sbordet, öppnade realmlist.wtf med notepad och ändrade till det. startade wow.exe, skriver in vad jag reggade mig med på sidan. Blir bara disconnected.......................
Citera
2011-06-30, 20:21
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokemontrainer
Klart att ni får joina allihopa! Raids kommer lösa sig. Alla som vill joina guildet skicka ett mail till Iusedrugs så invitar jag er till guildet när jag kommer hem från pl på söndag. Hoppas på massor av mail när jag kommer tillbaka!

Är det på Molten wow ni spelar nu?
Citera
2011-06-30, 20:29
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Tankade det, la ut mappen på sbordet, öppnade realmlist.wtf med notepad och ändrade till det. startade wow.exe, skriver in vad jag reggade mig med på sidan. Blir bara disconnected.......................
Du har säkert fel version av WoW.
Citera
2011-06-30, 20:33
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lullebulle1
Du har säkert fel version av WoW.
Det står klart och tydligt 1.12.1, som det ska vara. Så det kan det inte va
Citera
2011-06-30, 22:08
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen

Servern har varit nere i några timmar nu.
Citera
2011-06-30, 23:41
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Servern har varit nere i några timmar nu.
okey tråkigt ;( . Tänkte fråga vilken är en noob friendly class att börja spela med. Har nästan inte spelat något wow alls någonsin. Tänkte priest eller warrior?!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in