2010-05-31, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Finns det någon privat server där man levlar 1-60? är väldigt intresserad av att göra 40manna MC, UBRS, ZG, Naxxramas, onyxia, Ahn'Qiraj. Jag vet att alla dessa inte var 40manna. Men jag vill ändå göra instancerna där det krävs 40 personer.

Jag har hört från vänner att det finns realmer där man börjar på 60 men finns det någon där man börjar på 1?

Finns det något forum där pre tbc diskuteras kontinuerligt?

Om du har ett vanligt konto föreslår jag att du skapar en gubbe på Haomarush, horde sidan. Finns/Fanns en guild där som raidade level 60 content med level 60 gubbar.

Annars kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
Citera
2010-05-31, 21:02
Medlem
Lieutenants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyroscope
Om du har ett vanligt konto föreslår jag att du skapar en gubbe på Haomarush, horde sidan. Finns/Fanns en guild där som raidade level 60 content med level 60 gubbar.

Annars kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

Jag har för mig den finns kvar.
Citera
2010-06-01, 18:56
Medlem
Olga-Reets avatar
Jag har inte kört retail sen 2007, så är inte helt haj på allt det nya i Lich King, men nu är det dags att prova på Molten Wow tänkte jag. Hur är det att spela warlock på 80, likt 70 eller är en massa saker annorlunda? Jag kan inte bestämma mig om vilken klass det blir, warlock hade jag förut så det kan jag men det kan ju vara kul att prova nåt nytt. Är det kanske stor brist på healers? Tanks? Nåt annat? Den som hjälper mig bestämma mig får en puss.
Citera
2010-06-01, 21:16
Medlem
D.Khans avatar
Hi all!

Quality Gaming will once again see daylight on: June 2nd at 15:00 GMT+1.

You can register and download the patch at http://www.quality-gaming.org / as we speak, so go ahead and claim your account for tomorrow's grand opening.

Hope to see y'all there

Note: if you, somehow, got the patch before this release you will need to download the new patch. There are more updates in the new patch.

Sincerely,
The Quality Gaming team

ses på servern imorgon.
Citera
2010-06-01, 21:35
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Hi all!

Quality Gaming will once again see daylight on: June 2nd at 15:00 GMT+1.

You can register and download the patch at http://www.quality-gaming.org / as we speak, so go ahead and claim your account for tomorrow's grand opening.

Hope to see y'all there

Note: if you, somehow, got the patch before this release you will need to download the new patch. There are more updates in the new patch.

Sincerely,
The Quality Gaming team

ses på servern imorgon.
Fantastiskt! Server var ju, i alla fall innan den "dog", riktigt jävla bra. Vi får se om jag lämnar feenix permanent eller inte, men ska defenitivt testas (tyvärr inte föränn om någon vecka eller två ).

Verkligen i rätt tid efter vad som hänt med cWoW.
Senast redigerad av Withered 2010-06-01 kl. 21:39.
Citera
2010-06-02, 00:42
Bannlyst
Fan vad skönt med Qgaming igen, kirrat WoW och Acc. Väntar bara på att det ska komma upp imorrn!
Hoppas fan det inte blir strul! Så jävla skönt! Tack gode gud!
Citera
2010-06-02, 03:07
Medlem
Pt.Dahlstedts avatar
Horde / Ally på qgaming ? sitter och tankar 2.4 blabla
Citera
2010-06-02, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pt.Dahlstedt
Horde / Ally på qgaming ? sitter och tankar 2.4 blabla

Om det var som förra Q-gaming så spelar det ingen roll det är cross faction raids osv .
Men ifall de gör kommer man säkert lira Horde!
Citera
2010-06-02, 15:06
Medlem
Pt.Dahlstedts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Om det var som förra Q-gaming så spelar det ingen roll det är cross faction raids osv .

Härligt, dom öppnar väll nu eller ?
Citera
2010-06-02, 16:03
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Cross-faction finns inte med i "nya" q-gaming.
Än så länge två stora guilds på servern som jag vet om, dessa är Plan B och Reborn. Reborn kör horde, Plan B kör alliance.
Servern ska vara öppen nu, från och med 15:00 tror jag. Tyvärr kan jag inte spela förän på fredag!
Citera
2010-06-02, 17:03
Medlem
qu4dros avatar
zhyperwow pröva den inget anti hackl har testat det med emuhack o de funkar bra. Instant 80, free armour, nästan inga gms alls
Citera
2010-06-02, 17:50
Medlem
Q-Gaming uppe igen? Detta måste undersökas !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in