2010-08-01, 05:59
Medlem
CzeLiouss avatar
Bästa privat servern enligt mig är Whoa-online.us

laggar aldrig och har inte kraschat på veckorna jag spelat där, realm Ares lvl 250 server, gear är från lvl roads men sen pvp gear från kistor i arenor (kistor spawnar varje 15 min) sen vote.
Citera
2010-08-01, 06:12
Medlem
CzeLiouss avatar
söker också en privat server med patch 3.3.5a, Instant 80, full pvp gear eller iaf 80 pvp gear men man iaf kan pvpa sig till o köpa bästa pvp gearen, No Donor gear också ska de va
Citera
2010-08-01, 12:55
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CzeLious
söker också en privat server med patch 3.3.5a, Instant 80, full pvp gear eller iaf 80 pvp gear men man iaf kan pvpa sig till o köpa bästa pvp gearen, No Donor gear också ska de va
Zhyper-wow!! Inget custom gear men custom NPC:S som säljer allt pvp, t10, massa annat gear gratis
Citera
2010-08-01, 15:22
Medlem
CzeLiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Zhyper-wow!! Inget custom gear men custom NPC:S som säljer allt pvp, t10, massa annat gear gratis

Aa har den uppskriven att jag ska testa så får göra de nu då! funkar BGs o allt?
Citera
2010-08-01, 16:06
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Aa har den uppskriven att jag ska testa så får göra de nu då! funkar BGs o allt?
WSG,AB, AV har jag prövat o de funkar men de flesta kör bara wsg. Arena fungerar också aldrig svårt att hitta motståndare där. Och så world pvp, dagliga attacker på Ironforge var allys mall finns (men ingen har ännu lyckast hålla den i många minuter
Citera
2010-08-01, 17:18
Medlem
Profaxs avatar
Hur ska man göra när man ska börja spela WoW? Måste jag först ladda ner vanliga WoW-klienten, sedan BC och sist LK, eller kan man via installern ladda ner LK på en gång?

Igår satt jag och ladda ner vanliga wow sedan började den automatiskt installera LK, men det gick inte att komma in på servrarna för att jag fick ett felmeddelande som sa att jag var "autoriserad" att spela LK, men att jag inte hade det på min dator (Trots att jag hade version 3.3.5 installerad).

Kan det ha blivit fel för att den hoppa över BC?
Citera
2010-08-01, 18:14
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
Hur ska man göra när man ska börja spela WoW? Måste jag först ladda ner vanliga WoW-klienten, sedan BC och sist LK, eller kan man via installern ladda ner LK på en gång?

Igår satt jag och ladda ner vanliga wow sedan började den automatiskt installera LK, men det gick inte att komma in på servrarna för att jag fick ett felmeddelande som sa att jag var "autoriserad" att spela LK, men att jag inte hade det på min dator (Trots att jag hade version 3.3.5 installerad).

Kan det ha blivit fel för att den hoppa över BC?
Man kan inte bara ladda ner TBC från wows hemsida utan det är allting i samma paket, du gjorde helt rätt men om du ändå tror att det är nått fel på din wow pröva att göra ett trail account o logga in på retail.

Ang autoensierad
Ditt account till den private server du spelar på är inte registrerad för WOTLK (LK som du säger )
Pröva att logga in på serverns hemsida och där kolla om du kan ändra dit account till wotlk eller gör ett nytt acount och kryssa i att du har wotlk
Senast redigerad av qu4dro 2010-08-01 kl. 18:18.
Citera
2010-08-01, 23:08
Medlem
CzeLiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
dagliga attacker på Ironforge var allys mall finns (men ingen har ännu lyckast hålla den i många minuter

Haha Glassigt!
Citera
2010-08-01, 23:45
Medlem
CzeLiouss avatar
Behöver hjälp med Zhyper WoW

HejHej! någon som spelar på Zhyper WoW som kan hjälpa mig med detta?,

Jag loggar in och sen när boxen med realms kommer upp så e den tom som att de inte finns några realms, men det står att alla e online, o hittar inget på forumet att servern ligger nere eller nått :S

*Edit.
Jag har patch 3.3.5, ja, och jag har prövat med att ladda hem deras egna launcher och startat via det också, och på hemsidan står det att jag inte är bannad så de e inte det heller.
Citera
2010-08-02, 06:28
Medlem
postpaketets avatar
Arena-Tournament för er som är PvP-inriktade.

AT är väl mest känd för sina TBC-servrar(s3/s4) men om jag inte misstar mig sitter dom och ruvar på en wotlkserver med, vilken patch det är har jag ingen vetskap om.
Citera
2010-08-03, 02:39
Medlem
Bob-The-Builders avatar
Citat:
HejHej! någon som spelar på Zhyper WoW som kan hjälpa mig med detta?,

Jag loggar in och sen när boxen med realms kommer upp så e den tom som att de inte finns några realms, men det står att alla e online, o hittar inget på forumet att servern ligger nere eller nått :S

*Edit.
Jag har patch 3.3.5, ja, och jag har prövat med att ladda hem deras egna launcher och startat via det också, och på hemsidan står det att jag inte är bannad så de e inte det heller.
Beror på att deras World har crashat och inte har den uppe det är därför!
Citera
2010-08-03, 14:24
Medlem
Millencolins avatar
zhyper är uppe atm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in