2010-05-20, 15:52
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xurra
Hur levlar ni på servrarna?
Det är x20 på Sargeras.
Känns lite onödigt att questa, eller?
Jag brukar göra nästan alla quests som är under lvl 10 för quest xp:n är också 10,15,20 x minns inte riktigt de gör inget om de blir gråa. Sen quastar jag bara vanligt asså tills questen blir gråa
Citera
2010-05-20, 16:16
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Fan du skojjar? Är det på det viset kommer jag nog inte heller lira där längre.
Nej, jag är tyvärr hundra procent seriös. Tror de kommer tappa MYCKET population nu i alla fall, tveksamt om det kommer vara värt att fortsätta där (ska se hur det ser ut nu till helgen).

Så, vad ska man byta till? Oswow är ju startad av lite gamla folk från cWoW, men den verkar vara nere med. Feenix kanske, om jag orkar levla.

Citera
2010-05-20, 21:37
Medlem
corpsecakes avatar
Gjorde 2 nya chars på cwow. Det riktiga testet blir att om dom fortsätter att ha 200+ på servern kommer jag nog vara kvar, annars skiter jag i skiten; så att säga.
Citera
2010-05-20, 22:54
Medlem
Transistors avatar
Fan, inte lirat på cWoW på ett tag visserligen, men lite sugen på att ta upp det igen var man ju, frågan är ju hur det blir nu. Hoppar gärna på någon server med folk härifrån!
Citera
2010-05-23, 13:22
Medlem
Withereds avatar
Har själv börjat på www.feenix.nl nu (2.4.3 pre-tbc servern). Man får levla till 60 med något höjda rates, inget crossfaction och så. Verkar skitbra, är runt lvl 30 nu (human priest).

Allys är underpopulated så om ni börjar, börja alliance!
Citera
2010-05-23, 13:36
Bannlyst
Kan någon tipsa om en instant 70 (eller iallafall höga leveling rates) 2.4.3 server som är bra scriptad?
Har major problems med att hitta nån...
Citera
2010-05-23, 17:22
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Withered
Har själv börjat på www.feenix.nl nu (2.4.3 pre-tbc servern). Man får levla till 60 med något höjda rates, inget crossfaction och så. Verkar skitbra, är runt lvl 30 nu (human priest).

Allys är underpopulated så om ni börjar, börja alliance!

Namn?
Citera
2010-05-23, 21:37
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Namn?
Tomat (priesten) och Gurka (warriorn, den jag just nu spelar på).
Citera
2010-05-29, 00:04
Medlem
styckets avatar
Letar efter en bra 70tbc server, hälst instant fast med blizzlike rates annars. Ge lite förslag på olika tbc privat servrar!
Citera
2010-05-29, 01:43
Medlem
D.Khans avatar
Tänkte börja lite smått på Molten WoW då jag inte gör något annat än raidar hardmodes i retail wow.
Jag undrar vart det lirar flest flashbackare (server/faction) och tänkte kolla intresse för att fixa en 10manna guild nu när dom fixar till 3.3 patchen.
Jag har hög erfarenhet av raidleading i endgame och kan tänka mig leda guilden om det finns folk. Tänker även slänga en post på svenska delen av forumet om några här på flashback är sugna. Värt att tillägga bör alla vara över 18+. Finns en del mammagluttare kvar här på forumet
Citera
2010-05-29, 11:44
Medlem
Transistors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Tänkte börja lite smått på Molten WoW då jag inte gör något annat än raidar hardmodes i retail wow.
Jag undrar vart det lirar flest flashbackare (server/faction) och tänkte kolla intresse för att fixa en 10manna guild nu när dom fixar till 3.3 patchen.
Jag har hög erfarenhet av raidleading i endgame och kan tänka mig leda guilden om det finns folk. Tänker även slänga en post på svenska delen av forumet om några här på flashback är sugna. Värt att tillägga bör alla vara över 18+. Finns en del mammagluttare kvar här på forumet
Jag är intresserad, håller precis på att uppdaterar till 3.x.x någonting.
Citera
2010-05-31, 20:25
Medlem
glorups avatar
Finns det någon privat server där man levlar 1-60? är väldigt intresserad av att göra 40manna MC, UBRS, ZG, Naxxramas, onyxia, Ahn'Qiraj. Jag vet att alla dessa inte var 40manna. Men jag vill ändå göra instancerna där det krävs 40 personer.

Jag har hört från vänner att det finns realmer där man börjar på 60 men finns det någon där man börjar på 1?

Finns det något forum där pre tbc diskuteras kontinuerligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in