2010-02-22, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ¹³³7
Vet inte om det är här jag ska fråga eller om det finns en annan tråd för det.
Men jag letar efter en 3.3.2 privat server som är stabil och med FUNGERANDE Icecrown Citadel.
Även direkt lvl 80 eller väldigt hög xp rate.

Eller så vill jag ha en fun server. Som de man spelade på under TBC. Började i början av Mount Hyjal och matade igenom med custom vapen och skit efter lvl 70 upp till lvl 255. Där efter custom instancer osv.

Servern ska såklart vara stabil och ha lagom mycket folk som spelar.

Om jag lagt detta i fel forum, säg gärna var jag ska ta vägen och fråga!

Citat från att jag skrev i fel tråd från början!
Citera
2010-02-22, 20:25
Medlem
Withereds avatar
Aj aj aj. Min WoW-tid kommer bli allt mindre nu ett tag framöver, så jag får nog dra mig ur helt som någon slags halvledare av det hela (även fast jag knappt varit inne sedan starten). Men behöver ni hjälp kan jag hjälpa till både här och in-game.

Alltså Flashback-guilden på cWoW.
Citera
2010-02-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Withered
Aj aj aj. Min WoW-tid kommer bli allt mindre nu ett tag framöver, så jag får nog dra mig ur helt som någon slags halvledare av det hela (även fast jag knappt varit inne sedan starten). Men behöver ni hjälp kan jag hjälpa till både här och in-game.

Alltså Flashback-guilden på cWoW.
Den verkar rätt död =/, dock har jag inte varit inne på några dagar sen mitt wow kraschade och nu kan jag inte logga in på cwow :S.
Citera
2010-02-23, 01:05
Medlem
Kepatugos avatar
Vilken server är det som gäller nu för alla FBare?
Citera
2010-02-23, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kepatugo
Vilken server är det som gäller nu för alla FBare?
Finns en guild på cWoW, med cirka 15 i guilden senast jag kollade, dock har jag precis fått igång mitt wow men mitt cWoW acc är borta, även gubbarna då jag kunde använda namnen på nya, så jag är inte inne i guilden igen och kan kolla.

Men skulle rekommendera cWoW, stabilt med folk dygnet runt, alltid raids på gång, PVPn körs rätt mycket också!
Citera
2010-02-23, 12:37
Medlem
Kepatugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooseen
Finns en guild på cWoW, med cirka 15 i guilden senast jag kollade, dock har jag precis fått igång mitt wow men mitt cWoW acc är borta, även gubbarna då jag kunde använda namnen på nya, så jag är inte inne i guilden igen och kan kolla.

Men skulle rekommendera cWoW, stabilt med folk dygnet runt, alltid raids på gång, PVPn körs rätt mycket också!

Vad är adressen till hemsidan?
Citera
2010-02-23, 13:08
Medlem
Flairrs avatar
http://www.classic-world.net/
Citera
2010-02-23, 19:41
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Den verkar rätt död =/, dock har jag inte varit inne på några dagar sen mitt wow kraschade och nu kan jag inte logga in på cwow :S.
Jo, men guilden är tämligen nyskapad. Eftersom denna tråd inte brukar vara särskilt aktiv vanligtvis lär det ta ett tag att få in folk.
Citera
2010-02-23, 19:57
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flairr
http://www.classic-world.net/

Finns det något annat ställe att få tag på lienten för den patchen, ena mirrorn är nere och den andra har korrupta rarfiler.
Citera
2010-02-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Finns det något annat ställe att få tag på lienten för den patchen, ena mirrorn är nere och den andra har korrupta rarfiler.
Jag rekommenderar dig att gå in på FZ.se för att tanka patcherna.
Citera
2010-02-23, 21:21
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Jag rekommenderar dig att gå in på FZ.se för att tanka patcherna.

Vad jag kan hitta sitter inte dom på US patcherna som är det som ska användas för denna privservern.
Citera
2010-02-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Vad jag kan hitta sitter inte dom på US patcherna som är det som ska användas för denna privservern.
Vilken priv.server? cWoW fungerar prima med enGB patcherna som jag har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in